/Files/images/rozklad/6kl.png

Історія. Вчитель- Подольська Іванна Василівна

13.03. Римська республіка в 2 ст до н.е. Диктатура Гая Юлія Цезаря. Опрацювати &41-42.

20.03. Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа. Опрацювати &44.

03.04.Опрацювати параграф 43 . Диктатура Гая Юлія Цезаря

10.04.Створення Римської імперії . Місто Рим та повсякденне життя його мешканців. Опрацювати параграф 45.

17.04.Опрацювати параграф 46(Римська імперія в 3-4 ст.).

24.04.& 48 Культура Давнього Риму.

Музичне мистецтво. Вчитель - Глинська Галина Василівна

17.03. Рондо, сюїта - опрацювати з підручника, слух. Моцарт соната № 11, Вивчити пісню та співати під музичний супровід "Веселка".

07.04. Симфонія . Слухання "Прощальна симфонія" . Розучування пісні "Добрий маг". Опрацювати матеріал підручника про симфонію. Прослухати і усно проаналізувати твір, вивчити текст пісні "Добрий маг".

21.04. Концерт. Симфонічна фантазія. Поема . Прослухати твір Моцарта "Фантазія ре мінор". вивчити і співати пісню "Цвіркун-скрипалик".

05.05. Музично-театральні жанри Балет та опера. Опрацювати матеріал підручника , вивчити слова пісні "Малюки".

19.05. Жанри зустрічаються. Слухання М. Глінка "вальс-фантазія". Підсумок за рік.

Українська література. Вчитель - Глинська Галина Василівна

18.03. Опрацювати про життя і творчість Я.Стельмаха, читати та переказувати "Химера лісового озера", Т.Л."Повість", визначення записати у зошит.

01.04. Л. Воронина "Таємне Товариство боягузів або засіб від переляку номер 9". Опрацювати про письменницю , читати і переказувати твір. Подумати про те,як виховувати в собі риси - сміливості, хоробрості, кмітливості, відповідальності.

08.04.Леся Воронина"Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку номер 9".Прочитати.

15.04. Р.М.Усний твір - характеристика улюбленого персонажа (на прикладі творів В . Нестайка, Я .Стельмаха, Л .Воронини).Усно дати характеристику.

22.04. Леонід Глібов "Щука", "Муха і Бджола", "Жаба і Віл".Прочитати байки.

29.04. Степан Руданський " Добре торгувалось", "Запорожці у короля".Прочитати.

06.05. Павло Глазовий " Еволюція", "Найважча роль", "Заморські гості", "Похвала", "Кухлик" ( на вибір вивчити напам'ять одну з гуморесок ).

13.05. Підсумкова контрольна робота розміщена внизу сторінки, гортайте стрічку!.

20.05. Література рідного краю, гумористи Тернопілля . Опрацювати творчість П. Сороки.

27.05. Урок-підсумок.

Українська мова.Вчитель-Глинська Галина Василівна

17.03 Опрацювати про числівник як частину мови. Числівники кількісні і порядкові, прості , складні і складені. Опрацювати параграф 54-55, вправи 450,451, 452 - усно, 456,460.

18.03. Відмінювання числівників. буква ь знак на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Опрацювати параграф 56, вправи 468,469- усно, 471,472.

31.03. Роздільне написання складених числівників . Виконати усно вправу 473,474, правило с.203. письмово вправи 475, 476.

01.04 Написання разом порядкових числівників з тисячний . Узгодження числівників з іменниками. Опрацювати &57 , виконати вправи 477-479.

07.04 Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.Виконати вправу 480.Повторити параграф 55-57.

08.04.Виконати тестові завдання на с.207-208.Самостійна робота.

14.04.Займенник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Параграф 58-59. Впр. 482( усно),483-486(письмово). Розряди займенників за значенням.Впр 491 ,492.

15.04-21.04. Письмовий твір розповідного характеру елементами роздуму в художньому стилі "Що я роблю для здійснення мрії?"

22.04. Відмінювання особових, зворотного та присвійних займенників. Опрацювати параграф 60,впр. 498, 500, 505,506 (письмово), 499,501(усно).

28.04. Відмінювання вказівних займенників. Приставний н у формах вказівних займенників. Опрацювати параграф 60. Виконати вправи 508-512.

29.04. Відмінювання питальних . Опрацювати параграф 60, виконати вправи- 515-517.

05.05. Відмінювання відносних займенників.Опрацювати параграф 60, виконати вправи- 518-520.

06.05. Відмінювання означальних займенників.Опрацювати с. 202-203 -, впр. 513-514.

12.05. Відмінювання неозначених займенників. Опрацювати параграф 60, впр. 521-524.

13.05. Урок розвитку мовлення. Есе "Кого можна назвати патріотом рідної землі ?"

19.05. Підсумкова контрольна робота розміщена внизу сторінки, гортайте стрічку!

20-27.05. узагальнення і систематизація знань.

Зарубіжна літ. Вчитель-Глинська Галина Василівна

12.03. Опрацювати про життя і творчість Джанні Родарі, виразно читати "Листівки з видами міст", намалювати ілюстрацію до улюбленої місцини села.

19.03. Урок позакласного читання. Скласти презентацію про життя і творчість Д.Дефо, Чит. "Пригоди Робінзона Крузо" .Записати у зошит ланцюг еволюції героя на безлюдному острові.

02.04. Р.Б. Бредбері "Усмішка". образ Тома і його динаміка. опрацювати про письменника . читати і переказувати новелу "Усмішка" , риси характеру Тома виписати у зошит.

09.04. Роберт Шеклі"Запах думок". Прочитати біографію письменника та оповідання. Дати відповідь на запитання до твору.

16.04 РЗМ Написати листа письменнику-фантасту.

23.04. Астрін Ліндгрен " Міо, мій Міо". Ознайомитись із біографією шведської письменниці.Прочитати твір. Опрацювати запитання , що після нього.

30.04.Міхаель Енде "Джім Гудзик і машиніст Лукас". Фантастична країна Усландія та її мешканці. Моральні цінності у творі. Прочитати твір та біографію письменника.

07.05.Крістіне Нестлінгрен "Конрад або дитина з бляшанки". Риси характеру героїв.

14.05. Підсумкова контрольна робота розміщена внизу сторінки, гортайте стрічку!

21.-28.05. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Літ. гра "Впізнай героя".

Трудове навчання. Вчитель - Козлюк Ганна Михайлівна

16.03. Остаточна обробка виробу. Контроль якості виробу ( кухонна дощечка)

30.03

Тема. Рамка для фото. Аплікація з природних матеріалів, як один із видів декоративно-ужиткового мистецтва.

Провести міні-маркетингове дослідження для обгрунтування вибору виробу та його конструкційних особливостей

06.04. Тема. Інструктаж з ОП. Етапи проектної діяльності. Планування роботи з виконання проекту.

Накреслити ескіз виробу і скласти технологічну карту (рамочки)

13.04

Тема. Інструктаж з ОП. Послідовність виготовлення та оздоблення виробу аплікацією.

Виконання технологічних операцій.

27.04

Тема. Інструктаж з ОП. Виготовлення виробу.

Виконання аплікації

04.05

Тема. Інструктаж з ОП.Оформлення виробу. Остаточна обробка виробу.

Провести контроль якості виробу.

18.05

Тема. Інструктаж з О.П. "Охайне житло"

Прочитати в підручнику.

25.05

Тема.Інструктаж з О.П "Здоров я і краса мого волосся"

Прочитати в підручнику

Основи здоров'я. Вчитель - Козлюк Ганна Михайлівна

06.04. Тема. Безпека в побуті і навколишньому середовищі. Безпека під час карантину.

Правила користування побутовими приладами

18.05

Тема. Поведінка в екстримальних ситуаціях.

Опрацювати параграф в підручникую

Образотворче мистецтво. Вчитель - Козлюк Ганна Михайлівна

16.03. Жанрове різноманіття образотворчого мистецтва. Зображення янгола в техніці витинанки.

27.04

Тема. Спільність та відмінність в історичному та батальному жанрах

Створити плакат "Ні -війні!"

Інформатика (вчитель - Ступніцька Марія Олексіївна)

16.03.

Тема. Програмне опрацювання події

Опрацювати параграф 20

30.03.

Розв'язування задач, які передбачають програмне опрацювання події.

Повторити параграф 20

31.03.

Тема. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

Опрацювати параф 21 с.173-178;

Виконати вправи 1,2 с. 180 (письмово в зошиті)

06.04.

Тема. Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження.

Повторити параграф 21 с. 173-178.

Проаналізувати вправи 1, 2 с.178-179

Відео інструкція до вправи 1. Композитор за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=QG3W4Ohj3ik&list=PLafE3aTB6JO2m6evEypreuZLmzjKNxE33&index=48&t=0s

13.04.

Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі.

Опрацювати параграф 22 с. 184-186;

Виконати завдання 2 с.188 (письмово).

Виконати інтерактивну вправу за посиланням:

https://learningapps.org/7235044

Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua увівши код доступу 861229

27.04.

Створення програмних проектів методом поділу задачі на під задачі. Практична робота №8.

Повторити параграф 22 с. 184-186;

Виконати завдання 3 с.188 (письмово).

04.05.

Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.

Обери тему та сплануй власний проект у середовищі Скретч.

Виконати завдання 8 с. 189 (письмово).

18.05.

Тема. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Робота над проектом відповідно до обраної теми у середовищі Скретч.

Пройдіть підсумковий тест з теми «Алгоритми та програми» за посиланням join.naurok.ua увівши код від вчителя 692791

25.05.

Тема. Створення реклами та презентація власного програмного проекту.

Англійська мова(вчитель:Бригідир Любов Олегівна)

18 березня

Тема уроку. Україна.Київ-столиця України. Екскурсія Києвом.

Вивчити слова впр.1 с138 впр.6 с.140-письмово

1 квітня.

Тема уроку. Дорожні знаки та вивіски. Вказуємо напрямок.

Вивчити нові слова.

Впр.1, с.143(опрацювпти текст), впр.5, с 145(письмово)

8 квітня

Тема уроку. Музеї та церкви Києва.

Впр.1,149-вивчити слова, впр.2, с 149-150-письмово, впр.3-читати з перекладом.

15 квітня

Тема уроку. Шкільні предмети .Розклад уроків.

Впр.1, с.160-виписати і вивчити нові слова, впр.3, с.161-виразно прочитати з перекладом, впр.5,с.166-письмово

22 квітня

Тема уроку. Чи добре ми знаємо географію? Континенти.

Впр.1, с.167-виписаьи слова і вивчити,впр.4, с.169-170-виразно прочитати з перекладом, впр.1, с.171-письмово

29 квітня

Тема уроку. Уроки фізичної культури. Вболіваємо за улюблену команду.

Виписати і вивчити нові слова впр.1, с.174, впр.3, с.175-виконати письмово.

Географія (вчитель - Кравець Леся Михайлівна)

13.03.

Тема. Погода, її елнменти, мінливість. Клімат та основні кліматичні показники. Карта кліматичних поясів.

Опрацювати параграфи 37-40. Запитання і завдання ст. 149, 153, 157, 160.

20.03.

Тема. Загальна кількість води На Землі, її розподіл між частинами гідросфери. Світовий океан та його частини. Острови в океані. Властивості вод Світвого океану.

Опрацювати параграфи 41, 42. Запитання і завдання ст. 166, 169.

03.04.

Тема. Рухи води в океані. Життя в океаах і морях.

Багатства вод Світового океану. Океан та людина.

Опрацювати параграфи 43, 44, 45, 46. Запитання і завдання ст. 173, 176, 179, 182.

10.04.

Тема. Води суходолу. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейну і найповноводніші річки світу.

Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок.

Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю.

Опрацювати параграфи 47, 48, 49. Запитання і завдання ст. 186, 191, 195.

17.04.

Тема. Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали.

Льодовики - багаторічні природні скупчення льоду. Особливості утворення і поширення льодовиків. Багаторічна мерзлота - підземне зледеніння.

Опрацювати параграфи 50, 51, 52. Запитання і завдання ст.199, 202, 206.

24.04.

Тема. Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води.

Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу.

Опрацювати параграф 53. Запитання і завдання ст. 210 Виконати тестові завдання ст. 211.

08.05.
Контрольна робота по темі: "Гідросфера".

І рівень. Тестові завдання

1. Визначте серед запропонованих найглибше озеро:

а) Байкал; б) Каспійське; в) Світязь; г) Вікторія.

2. Вкажіть найдовшу річку світу:

а) Амазонка; б) Ніл; в) Дніпро; г) Дунай.

3. Вкажіть одиницю вимірювання солоності води:

а) проміле; б) відсоток; в) градуси; г) бали.

4. Виберіть із запропонованих морів те, що омиває територію України:

а) Карибське; б) Аравійське; в) Чорне; г) Червоне.

5. Вкажіть, як називається головна річка разом зі своїми притоками:

а) річковий басейн; б) річкова система; в) вододіл г) річкова долина.

6. Визначте найповноводнішу річку світу:

а) Ніл; б) Амазонка; в) Дніпро г) Волга.

ІІ рівень. Закінчіть речення.

1. Підземні води з температурою понад +20º С називають ...

2. За способом утворення розрізняють льодовики: ...

3. За походженням улоговин розрізняють такі типи озер: ...

ІІІ рівень

1. Встановіть відповідність між водними об’єктами і їх назвами.

1. океан А. Дніпро

2. море Б. Вікторія

3. річка В. Індійський

4. затока Г. Фанді

Д. Середземне.

2. Розташуйте послідовно у напрямку із заходу на схід річки світу:

А. Єнісей.

Б. Міссісіпі.

В. Волга.

Г. Дунай.

ІV рівень. Теоретичні завдання

1. Визначте за картою атласу географічне положення, напрямок течії та найбільші притоки річки Дніпро.

2. Назвіть проблеми Світового океану та запропонуйте шляхи їх вирішення.

Виконуємо завдання. Відповіді оформляємо на двох листках із зошита і зберігаємо. Фотографії виконаних робіт для оцінки надсилаємо на вайбер за номером 0966853044.

15.05.

Тема . Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі.

Властивості грунтів. Грунтовий покрив, карта грунтів. Вплив господарської діяльності людини на грунтовий покрив, рослинний і тваринний світ суходолу та океану.

Опрацювати параграфи 54, 55. Запитання і завдання ст. 216, 220.

22.05.

Тема. Природні комплекси як наслідок взаємозвязків компонентів природи.

Практична робота №7 Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості.

Географічна оболонка - найбільший природний комплекс Землі, її межі та властивості.

Природні зони Землі, їх особливості.

Опрацювати параграфи56, 57,58. Запитання і завдання ст. 223, 226,230.

Математика ( вчитель: Ступніцька Тетяна Юліанівна)

17.03

Тема. Ділення раціональних чисел

Опрацювати §29 (с. 223-225)

Виконати впр. 1314, 1315, 1316. 1318, 1319, 1321 (с.227-228; письмово)

19.03

Тема. Розв’язування вправ

Повторити §29 (с. 223-225)

Виконати впр. 1323, 1324, 1325, 1326, 1327, 1320 ( c.228-229; письмово)

31.03

Тема. Розв’язування вправ

Повторити §29 (с. 223-225)

Виконати впр. 1334, 1335, 1338, 1339, 1340 ( c.229-230; письмово)

02.04.

Тема. Рівняння. Основні властивості рівнянь

Опрацювати §31 (с. 241-244), вивчити правила (с. 241, 242, 243, 244)

Виконати впр. 1415(1-6), 1416, 1422( c. 245-246; письмово)

07.04.

Тема. Розв’язування рівнянь

Повторити §31 (с. 241-244)

Виконати впр. 1417(1,2,3,), 1418(1,2), 1421(1-6)( c. 245-246; письмово)

07.04.

Тема. Розв’язування рівнянь

Повторити §31 (с. 241-244)

Виконати впр. 1422, 1426, 1427(1-3), 1428 (c. 245-246; письмово)

14.04

Тема. Застосування рівнянь до розв’язування задач

Опрацювати §32 (с. 248-249)

Виконати задачі 1437, 1439, 1444 (с. 250-251; письмово)

16.04

Тема. Розв’язування задач

Повторити §32 (с. 248-249)

Виконати задачі 1446, 1451, 1452 (с. 251; письмово)

21.04

Тема. Перпендикулярні прямі

Опрацювати §33 (с. 255-256), вивчити правило (с. 255)

Виконати впр. 1486(с. 258; усно), 1489, 1490, 1491, 1492, 1493 (с. 259; письмово)

23.04

Тема. Паралельні прямі

Опрацювати §33 (с. 257), вивчити правило (с.257)

Виконати впр. 1495, 1496, 1497, 1498, 1499, 1500 ( c. 259-260; письмово)

28.04

Тема. Координатна площина

Опрацювати §34 (с. 262-265)

Виконати впр. 1523, 1524(усно), 1527, 1529, 1530 (с. 267; письмово)

30.04

Тема. Розв’язування вправ

Повторити §34 (с. 262-265)

Виконати впр. 1540, 1541, 1546 (с. 269; письмово)

05.05

Тема. Приклади графіків залежностей між величинами

Повторити §35 (с. 271-273)

Виконати впр. 1566, 1569, 1573 (с. 274, 276-277; письмово)

07.05

Тема. Розв’язування вправ

Повторити §35 (с. 271-273)

Виконати впр. 1572, 1574, 1575 (с. 277-278; письмово)

12.05

Тема. Розв’язування вправ і задач на всі дії із звичайними дробами

Повторити §2 п. 6-11

Виконати на двох подвійних аркушах тестові завдання «Розділ 2» (с. 281; письмово)

14.05

Тема. Пропорції. Відсоткові розрахунки. Розв’язування задач на пропорції та відсотки

Повторити §3 п. 12-19

Виконати на двох подвійних аркушах тестові завдання «Розділ3 №1» (с. 283; письмово)

19.05

Тема. Дії з раціональними числами

Повторити §4 п. 21-29

Виконати на двох подвійних аркушах тестові завдання «Розділ 4 №1,2» (с. 285; письмово)

21.05

Тема. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач за допомогою рівнянь

Повторити §5 п.30-32

Виконати на двох подвійних аркушах тестові завдання « Розділ 5 №1» (с. 286; письмово)

26.05

Тема. Підсумкова контрольна робота

Повторити вивчений матеріал

28.05

Тема. Аналіз контрольної роботи.Узагальнення та систематизації вивченого матеріалу

Повторити вивчений матеріал за рік

Біологія. (Вчитель-Возьна Олександра Остапівна)

17.03.

Тема. Способи класифікації рослин. Водорості (зелені,бурі,червоні).

Опрацювати параграфи 40;41.

31.03.

Тема. Мохи. Папороті. Хвощі в плазуни.

Опрацювати параграф 43.

07.04.

Тема. Голонасінні. Опрацювати параграф 44.

14.04.

Тема. Покритонасінні.

Опрацювати параграф 45.

21.04.

Екологічні групи рослин. Рослинні угрупування.

Опрацювати параграф 47-48.

28.04. Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини. Опрацювати параграф 50. Питання 1-6.с.190.


05.05.


Особливості живлення, життєдіяльності та будови грибів. Розмноження та поширення грибів. Опрацювати параграф 51. Запитання після параграфа виконати.

Фізична культура. (Вчитель- Возьна Олександра Остапівна)

31.03.

Вправи для рук у положенні сидячи.

14.04.

Вправи для розвитку координаційних здібностей.


28.04.


Гра на увагу. Піднімання та опускання тулуба з положення лежачи.

Кiлькiсть переглядiв: 471

Коментарi