/Files/images/rozklad/6kl.png

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

12.03.

Тема. Я допомагаю по господарству

Виконати вправи 1, 2, 3 с. 167; читати і перекладати;

Вивчити слова с. 166

Зарубіжна література (вчитель - Глинська Галина Василівна)

12.03. Читати "Пісня про Гайявату", скласти сенкан до теми "Гайявата", характеризувати образ

16.03.Опрацювати матеріал підручника про життя і твортість Дж.Родаррі.Виразно чит. "Листівки з видами міст".Намалювати ілюстрації до улюбленого куточка рідного села

19.03.УПЧ Законспектувати про життя і творчість Д.Дефо. Чит. "Пригоди Робінзона Крузо" Скласти схему "Еволюція героя"" переглянути фільм за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=MY3GNArM-oM

30.03. Повторити вивчений матеріал за темою "Поетичне бачення світу" (творчість М. Басьо, Р. Бернса, Г. Лонгфелло, Дж. Родарі.)

02.04. Р.Д. Бредбері "Усмішка" Опрацювати матеріал підручника про письменника , виразно читати і переказувати новелу "Усмішка". Характеризувати образ Тома,прослухати аудіокнигу за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=2Tm9XAajb-s,Рей Бредбері "Усмiшка" - YouTube

06.04. значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору "Усмішка". пояснити сенс заголовку новели, подумати над запитанням "У чому причини деградації людської цивілізації , зображеної у творі?".

09.04. Роберт Шеклі "Запах думки". Виразно читати і переказувати текст , визначити головну думку і записати у зошит, сенкан "Кліві".

Презентація до уроку зарубіжної літератури на тему "Роберт Шеклі ...

Презентація до уроку за твором Р.Шеклі "Запах думок".Вивчення ...

13.04. Гуманістичний зміст оповідання "Запах думки"Характеризувати образ Кліві, елементи сюжету записати у зошит.

16.04. УРЗМ. Написати листа письменнику-фантасту (за вибором).

23.04. УПЧ.Прочитати Е.Е.Шміт "Оскар і Рожева Пані".

27.04-30.04. Астрід Ліндгрен " Міо,мій Міо". Ознайомитись із біографією шведської письменниці.Прочитати твір. Опрацювати запитання , що після нього.

04.05. Міхаель Енде "Джім Гудзик і машиніст Лукас". Фантастична країна Усландія та її мешканці. Моральні цінності у творі. Прочитати твір та біографію письменника.

07.05. Моральні цінності у творі. Прочитати твір та дати відповіді на запитання.

14-18.05. Крістіне Нестлінгрен "Конрад або дитина з бляшанки". Риси характеру героїв виписати у зошит.

21.05. Підсумкова контрольна робота розміщена внизу сторінки, гортайте стрічку!

25.-28.05. Узагальнення і систематизація знань. Повторити вивчений матеріал.

11.01.21 Опрацювати про А. Чехова . скласти план оповідання "Хамелеон".

14.01 Читати і переказувати оповідання "Товстий і тонкий". Приклади худ. деталей виписати у зошит.

18.01. Опрацювати матеріал про Д.Лондона , читати і переказувати оповідання "Жага до життя".

21.01. Дібрати цитати до характеристики образу головного героя.

Англійська мова ( вчитель - Гайдук Соломія Ярославівна)

13.03.

Тема. Київ - столиця України.

Виконати вправи 2 с.138-139, впр. 6 с.140; вивчити слова впр.1 с.138.

17.03.

Тема. Екскурсія Києвом.

Виконати вправи 1 с.140 (виконати усно); 3 с.141 (опрацювати текст); скласти повідомлення "Архітектурна пам'ятка Києва".

20.03.

Тема. Визначні пам'ятки Києва.

Виконати вправи 1 с.143 (опрацювати тексти); 3 с.144 (прочитати і перекласти діалог); 5 с.145 (письмово)

Переглянути відео-матеріал

https://www.youtube.com/watch?v=fN5VOkFNATQ

31.03.

Тема. Визначні пам'ятки Києва.

Виконати вправи 1 с.143-144 (прочитати та повіді на запитання перекласти тексти, дати відповіді на запитання усно); 3,4 с.144; впр.5 с.145 (письмово).

03.04.

Тема. Дорожні знаки та вивіски. Вказуємо напрямок.

Виконати вправи 2 с.146 (виписати та вивчити слова); 4 с.148 (письмово) 5 с.148 (письмово).

07.04.

Тема. Екскурсія до Києва.

Виконати вправи 1 с.149 (виписати та вивчити слова);2 с.149-150 (письмово); 3 с.150 (прочитати та перекласти) 5 с.151 (письмово).

10.04.

Тема. Гості з Великої Британії.

Виконати вправи 2 с.152 (виписати та вивчити слова); 2 с.152 (письмово); 3 с.153 (прочитати та перекласти) 4 с.153 (усно); 6 с.154 (письмово).

14.04.

Тема. Музеї та церкви Києва.

Виконати вправи 1 с.155; 2 с.155 (письмово); 6 с.157 (написати про улюблене місце у Києві).

17.04.

Тема. Київ.

Повторити слова вивченої теми. Скласти 10 речень зі словами впр. 2 с.152 (письмово).

21.04.

Тема. Шкільні предмети.

Виконати вправи 1 с.160 (виписати та вивчити слова); 3 с.161 (прочитати та перекласти); 4 с.161 (усно); 5 і 6 с.162 (письмово).

24.04.

Тема. Розклад уроків. Улюблені предмети.

Виконати вправи 1 с.163 (усно); 2 с.164(усно); 3 с.165( усно); 4 с.165 (прочиати та перекласти діалог); 5 с.166 (письмово).

28.04.

Тема. Чи добре ми знаємо географію?

Виконати вправи 1 с.167 (виписати слова у словник та вивчити); 2 с.168 (виписати слова та вивчити);4 с.169-170 (прочитати та перекласти); 5 с.170 (письмово).

05.05.

Тема. Континенти.

Виконати вправи 1 с.171 (письмово); 2 с.171 (письмово); 3 с.172 (прочитати та перекласти) 4 с.172 (письмово); 6 с.173.

08.05

Тема. Вболіваємо за улюблену команду.

Виконати вправи 1 с.174 (виписати та вивчити слова); 2 с.175 (прочитати і перекласти); 3 с.175 (письмово); 4 с.176 (письмово).

13.05.

Контроль навичок читання.

Повторити слова теми; виконати вправи 5 с.177 (слова); 6 с.177(письмово);

15.05.

Тема. Контроль навичок аудіювання.

Виконати вправи 1 с.178 (слова); 3 і 4 с.179 (письмово).

19.05.

Тема. Контроль навичок письма.

Повторити граматичний матеріал та лексичні одиниці теми.

22.05.

Тема. Контроль навичок говоріння.

Повторити вивчені слова.

26.05.

Тема. Узагальнюючий урок.

Повторити граматичний матеріал.

29.05.

Тема. Підсумковий урок.

Повторити вивчене.

Фізична культура (вчитель - Возьна Марія Ярославівна)

https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-fizra


Модуль «Баскетбол»

13.03.

1)Теоретичні відомості : правила безпеки життєдіяльності. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 1 подано у Viber).

2) Комплекс загальнорозвиваючих вправ на місці.

3) Багаторазові стрибки з поворотами на 90, 180, 360 градусів.

4)Вправи для розвитку гнучкості.

16.03.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 2 подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ на місці.

3) Різновиди ходьби.

4) Вправи для розвитку сили м’язів тулуба, плечового поясу та кистей.

18.03.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 3 подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ на місці.

3)Різновиди ходьби.

4) Вправи для розвитку гнучкості.

20.03.

1) Теоретичні відомості : раціональне харчування спортсменів. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 4 подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ на місці.

3) Різновиди ходьби.

4) Вправи для розвитку сили.

30.03.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Серійні стрибки з діставанням високо підвішених предметів.

5) Ходьба у повільному темпі.

01.04.

1) Теоретичні відомості : основи самоконтролю під час занять фізичними вправами.

2) Стрибки з місця в довжину та висоту.

3) Вправи на відновлення дихання.

03.04.

1) Теоретичні відомості : гігієна тіла, одягу, спортивної форми, режиму дня.

2) Комплекс ЗРВ в парах.

3) Вправи для розвитку сили м’язів тулуба.

06.04.

1) Теоретичні відомості : режим харчування.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Махові рухи.

08.04.

1) Теоретичні відомості : організація самостійних занять з баскетболу.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Стрибки через скакалку.

5) Вправи для розвитку гнучкості.

10.04.

1) Теоретичні відомості : твій режим дня.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Вправи для розвитку сили.

13.04.

1) Теоретичні відомості : профілактика травматизму.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) «Човниковий» біг 4х9 м.

Модуль «Футбол»

15.04.

1) Теоретичні відомості : правила техніки безпеки під час занять з футболу.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Вправи для розвитку гнучкості.

17.04.

1) Теоретичні відомості : витоки укр. футболу.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Стрибки з імітуванням удару головою.

22.04.

1) Теоретичні відомості : правила гри. Скласти комплекс вправ для розвитку нижніх кінцівок.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Бігові вправи.

4) Підтягування у висі(хлопці), згинання та розгинання рук в упорі лежачи(дівчата).

24.04.

1) Теоретичні відомості : зробити презентацію «Видатні футболісти України».

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Стрибки через скакалку за 20 с.

27.04.

1) Теоретичні відомості : видатні футболісти України.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Стрибки вгору з напівприсіду.

29.04.

1) Теоретичні відомості : дитячо-юнацький та професіональний футбол в Україні.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Бігові вправи.

4) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.

04.05.

1) Теоретичні відомості : шкідливі звички те їх вплив на здоров’я людини.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Бігові вправи.

4) Жонглювання м’ячем.

06.05.

1) Теоретичні відомості : засоби розвитку витривалості та методи контролю.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Бігові вправи.

4) Вправи для розвитку спритності.

08.05.

1) Теоретичні відомості : пройти тестування(картку подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ.

3) Човниковий біг 4х9.

4) Вправи для розвитку сили.

13.05.

1) Теоретичні відомості : розміри воріт та ліній обмежування.

2) Бігові вправи.

3) Підтягування.

4) Вправи на розтягування.

15.05.

1) Теоретичні відомості : міні-футбол - правила.

2) Активні та пасивні нахили.

3) Вправи для розвитку сили.

Модуль « Легка атлетика»

18.05.

1) Теоретичні відомості : правила техніки безпеки під час занять легкою атлетикою.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові та стрибкові вправи.

5) Стрибки у довжину з місця.

20.05.

1) Теоретичні відомості : історія розвитку легкої атлетики.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

22.05.

1) Теоретичні відомості : види порушень постави та їх профілактика.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) «Човниковий» біг 4х9.

25.05.

1) Теоретичні відомості : правила гігієни та санітарії під час занять фізичною культурою.

2) Бігові та стрибкові вправи.

3) Рівномірний біг до 1200 м.

4) Вправи на відновлення дихання.

27.05.

1) Теоретичні відомості : самоконтроль під час занять фізичними вправами.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові та стрибкові вправи.

29.05.

1) Теоретичні відомості : характеристика здорового способу життя. Розв‘язати тестові завдання (картку подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Вправи для формування постави.

Інформатика (вчитель - Ступніцька Марія Олексіївна)

13.03.

Тема. Розв'язування задач, які передбачають програмне опрацювання події.

Повторити параграф 20 с.163-168;

Виконати вправу 1 с.169

20.03.

Тема. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

Опрацювати параграф 21 с.173-178;

Виконати вправи 1,2 с. 180 (письмово в зошиті)

03.04.

Тема. Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження.

Повторити параграф 21 с. 173-178.

Проаналізувати вправи 1, 2 с.178-179

Відео інструкція до вправи 1. Композитор за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=QG3W4Ohj3ik&list=PLafE3aTB6JO2m6evEypreuZLmzjKNxE33&index=48&t=0s

10.04.

Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі.

Виконати інтерактивну вправу за посиланням:

https://learningapps.org/7235044

Опрацювати параграф 22 с. 184-186;

Виконати завдання 2 с.188 (письмово).

Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua увівши код доступу 861229

17.04.

Створення програмних проектів методом поділу задачі на під задачі. Практична робота №8.

Повторити параграф 22 с. 184-186;

Виконати завдання 3 с.188 (письмово).

24.04.

Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.

Оберіть тему та сплануйте власний проект у середовищі Скретч.

Виконати завдання 8 с. 189 (письмово).

Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua увівши код доступу 861229

ОБОВ’ЯЗКОВО ВИКОНАТИ ВСІМ!!!

08.05.

Тема. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Робота над проектом відповідно до обраної теми у середовищі Скретч.

15.05.

Тема. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Робота над проектом відповідно до обраної теми у середовищі Скретч.

Пройдіть підсумковий тест з теми «Алгоритми та програми» за посиланням join.naurok.ua увівши код від вчителя 692791

22.05.

Тема. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Робота над проектом відповідно до обраної теми у середовищі Скретч.

29.05.

Тема. Створення реклами та презентація власного програмного проекту.

Захист проектів.

Всесвітня історія (вчитель - Лисай Галина Василівна)

12.03.

Тема.Диктатура Юлія Цезаря.

Опрацювати параграф 46 с.223-227

За підручником О.Г. Бандровський, В.С. Власов 2014 рік

У зошиті записати: Реформи Юлія Цезаря ( самостійно)

Українська мова (вчитель - Холод Ірина Остапівна)

12.03 Відмінювання прикметників. Прикметники твердої й м'якої групи. Опрацювати пар. 27, виконати вправи 421, 422, 423 (старий підручник).

13.03 Перехід прикметників в іменники. Творення прикметників. Опрацювати пар.32, виконати вправи 472, 473, 474 (старий підручник).

16.03 Творення прикметників. Опрацювати пар. 28, виконати вправи 428, 429, 430 (старий підручник).

18.03 Написання прикметників із суфіксами -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-. Опрацювати підручник с. 207, виконати вправи 431, 432, 433, 434 (старий підручник).

19.03 Тренувальні вправи. Повторити пар. 28, виконати вправи 435, 436, 605 (старий підручник).

20.03 Букви е,о,и в прикметникових суфіксах. Опрацювати підручних с. 208-209, виконати вправи 437, 438, 439 (старий підручник).

30.03 Написання не- з прикметниками. Опрацювати пар. 29, виконати вправи 449, 450, 451 (старий підручник).

31.03 Написання не- з прикметниками. Опрацювати пар. 29, виконати вправи 452, 453, 454 (старий підручник).

02.04 Написання -н- і -нн- у прикметниках. Опрацювати пар. 30, виконати вправи 456, 457, 458 (старий підручник).

03.04 Написання складних прикметників разом і через дефіс. Опрацювати пар. 31, виконати вправи 465, 466, 468 (старий підручник).

06.04 Написання прізвищ прикметникової форми. Опрацювати пар. 33, виконати вправи 480, 481, 482 (старий підручник).

07.04 Числівник як частина мови. Опрацювати пар. 34, виконати вправи 484, 485 (старий підручник).

08.04 Числівники кількісні і порядкові. Доопрацювати пар. 34, с. 227. Виконати вправи 486, 487, 488 (старий підручник).

09.04 Числівники прості, складні й складені. Опрацювати пар. 34, с. 229, виконати вправи 489, 490, 491 (старий підручник).

13.04 Відмінювання числівників. Опрацювати пар. 35, виконати вправи 497, 498, 499 (старий підручник).

14.04 Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Опрацювати пар. 35, с. 235-236, виконати вправи 505, 506, 508 (старий підручник).

15.04 Роздільне написання складних числівників. Опрацювати пар. 35, с. 237-238, виконати вправи 511, 512, 513 (старий підручник).

16.04 Написання разом порядкових числівників з -тисячний. Опрацювати пар. 36, виконати вправи 529, 531, 533 (старий підручник).

22.04 Контрольна робота. Виконати тестові завдання (скину вам у Viber).

23.04 Займенник як частина мови. Опрацювати пар. 37,38, виконати вправи 539, 541, 543 (старий підручник).

24.04 Розряди займенників за значенням. Вивчити таблицю на с. 251, виконати вправи 544, 545, 546 (старий підручник).

27.04 Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі ("Що я роблю для здійснення своєї мрії", "У чому полягає гідність людини", "Що важливіше - наполегливість чи скромність") з використанням займенників, що належать до різних розрядів.

29.04 Відмінювання особових і зворотного займенників. Опрацювати пар. 38, виконати вправи 547, 548, 612 (старий підручник).

30.04 Відмінювання присвійних займенників. Опрацювати пар. 41, виконати вправи 570, 571, 572 (старий підручник).

04.05 Відмінювання вказівних займенників. Опрацювати пар. 42, виконати вправи 578, 580, 583 (старий підручник).

06.05 Відмінювання питальних і заперечних займенників. Опрацювати пар. 39 і 40, виконати вправи 553, 554, 560 (старий підручник).

07.05 Відмінювання відносних займенників. Опрацювати пар. 39, виконати вправи 556, 557 (старий підручник).

13.05 Есе світоглядного змісту на одну із тем:
1. "Кого можна назвати патріотом рідної землі".
2. "У чому полягає життєвий успіх".

14.05 Повторення вивченого. Лексикологія. Повторити пар. 5-8, виконати вправи 86, 87, 93 (старий підручник).

15.05 Словотвір. Повторити пар. 10-13, виконати вправи 157, 175, 181 (старий підручник).

18.05 Повторення вивченого про текст. Повторити пар. 4, виконати вправи 41, 47 (старий підручник).

20.05 Морфологія. Іменник. Повторити пар. 15-18, виконати вправи 230, 238, 255 (старий підручник).

21.05 Іменник. Повторити пар. 19-22, виконати вправи 274, 291, 343 (старий підручник).

22.05 Прикметник. Повторити пар. 23-33, виконати вправи 388, 405, 457 (старий підручник).

25.05 Підсумкова контрольна робота (тести скину вам у Viber). Здати до 10:00.

27.05 Числівник. Повторити пар. 34-36, виконати вправи 492, 505, 516 (старий підручник).

28.05 Займенник. Повторити пар. 37-42, виконати вправи 555, 561, 572 (старий підручник).

29.05 Підсумковий урок. Мовна вікторина (запитання скину вам у Viber).

Українська література (вчитель - Холод Ірина Остапівна)

12.03 В.Нестайко "Таємниця трьох невідомих" або "Пригоди Робінзона Кукурудзо".

17.03 Читати "Митькозавр із Юрківки" Я. Стельмаха.

19.03 Дочитати твір "Митькозавр із Юрківки" Я. Стельмаха.

31.03 Леся Воронина "Таємне Товариство боягузів або Засіб від переляку №9" - читати повість.

01.04 Леся Воронина "Таємне Товариство боягузів або Засіб від переляку №9" - дочитати повість. Заповнити таблицю "Фантастичне та реальне у творі".

07.04 Леся Воронина "Таємне Товариство боягузів або Засіб від переляку №9". Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини. Еволюція Клима від боягуза до супергероя. Скласти таблицю "Проблеми сміливості і боягузтва".

08.04 Леонід Глібов "Щука", "Муха і Бджола", "Жаба і Віл". Прочитати байки, зробити ілюстрації до творів.

14.04 Усний твір-характеристика улюбленого персонажу. Написати міні-твір "Місце уяви, фантазії, романтичності в житті сучасної людини" (на прикладі творів В. Нестайка, Я. Стельмаха, Л. Воронини).

16.04 Жанрова різноманітність гумористичних творів. Роль гумору в житті українців. Степан Руданський "Добре тогрувалось", "Запорожці у короля".

21.04 Павло Глазовий "Еволюція" і "Найважча роль". Прочитати гуморески, створити ілюстрації до гумористичних творів (на вибір).

23.04 Павло Глазовий "Заморські гості", "Похвала" і "Кухлик". Прочитати гуморески, записати проблеми, які порушує автор у своїх творах.

28.04 Література рідного краю. Гумористи Тернопілля. Є. Дудар, А. Боб'юк, В. Дячук, П. Сорока. Читати гумористичні твори цих письменників. Скласти паспорт твору (на вибір).

30.04 Позакласне читання. Твори сучасних українських гумористів. Знайти в мережі Інтернет інформацію про одного сучасного українського гумориста і його твори, записати коротко інформацію у зошит.

05.05 Контрольна робота. Написати твір на одну із тем:
1. "Викривальна і повчальна спрямованість байок Л. Глібова".
2. "Співмовки С. Руданського - унікальне явище у світовому письменстві".
3. "Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів П. Глазового".

07.05 Контрольна робота. Виконати тестові завдання (скину вам у Viber).

12.05 Письмовий твір на тему "Мій улюблений художній твір".

14.05 Повторення вивченого з теорії літератури. Виписати художні засоби з творів Ірини Жиленко "Жар-Птиця", "Гном у буфеті".

19.05 Виразне читання гуморесок. Оптимістична настанова в житті, уміння іронічно, критично, з почуттям гумору сприймати дійсність і самого себе. Вивчити на пам'ять будь яку гумореску.

21.05 Підсумкова контрольна робота. Повторити вивчене. Виконати тестові завдання (скину вам у Viber).

26.05 Позакласне читання. Ярослав Стельмах "Вікентій Прерозумний". Скласти паспорт твору. Підготувати 10 запитань для літературної вікторини.

28.05 Підсумковий урок. Літературна вікторина.
Література для додаткового читання у 7 класі (скину вам у Viber).

Образотворче мистецтво(вчитель:Бригідир Любов Олегівна)

13.03. Писанкарство в Україні.Техніка писанок.Символіка декору.

Створити мозаїку у техніці крапле "Великодня писанка"

Всесвітня історія ( вчитель: Лисай Галина Василівна)

16.03

Тема. Римська імперія

Опрацювати §48 ( с. 231-235)

19. 03.

Тема. Октавіан Август

Опрацювати §48

Скласти історичний портрет Октавіана Августа

30.03

Тема. Пантеон римських богів

Опрацювати §45 (с. 128-223)

02. 04

Тема. Римське право (опрацювати матеріал в підручнику)

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

17.03

Тема. У квітні

Виконати впр.1 (с.171, усно); впр. 2-3 (с.172, письмово)

Вивчити нові слова (с. 170)

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

19. 03.

Тема. Великдень наближається

Виконати впр. 1,2 (с.173, усно); впр 1, 4 (с. 174, письмово)

Вивчити слова ( с. 174)

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

31.03

Тема:Великі міста України

Виконати впр.2,4 (с.176, усно); впр 5,6(с. 178, письмово)

Вивчити слова ( с. 177)

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

02.04

Тема:Моє місто

Виконати впр.2,3 (с.183, усно); впр 4,5(с. 1184, письмово)

Вивчити слова ( с. 182)

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

07.04

Тема:Мій дім

Виконати впр.1 (с.185, усно); впр 4,5(с. 1186, письмово)Вивчити слова ( с. 186)

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

09.04

Тема:Моя вулиця

Виконати впр.2,3 (с.187, усно); впр 5(с. 188, письмово)Вивчити слова ( с. 188)

Скласти повідомлення на тему "Моя вулиця".

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

14.04

Тема:Великодні свята

Виконати впр.1,2 (с.190, усно); впр 4(с. 191, письмово),вивчити нові слова с.190.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

16.04

Тема:Великодні символи

Виконати впр.3 (с.192, усно); впр 4,5(с. 193, письмово).

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

21.04

Тема:Традиції

Повторити слова вивченої теми. Скласти 5 речень зі словами впр. 4 с.194 (письмово).

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

23.04

Тема:Мій відпочинок

Виконати впр.1,2 (с.195. усно); впр 4(с. 196, письмово),вивчити нові слова с.196.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

28.04

Тема:Я охоче займаюсь спортом

Скласти повідомлення на тему "Мій улюблений вид спорту"

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

30.04

Тема:Літні види спорту

Виконати впр.1,2 (с.200. усно); впр 3(с. 201, письмово),вивчити нові слова с.200.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

05.05

Тема:Улюблені види спорту

Виконати впр.2 (с.204. усно); впр 4(с. 205, письмово),скласти діалог до теми.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

07.05

Тема:Яке сьогодні число?

Повторити слова вивченої теми. Скласти 5 речень зі словами впр. 1 с.206(письмово).

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

14.05

Тема:Літні канікули

Виконати впр.2 (с.209. усно); впр 3(с. 211, письмово),скласти діалог до теми.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

19.05

Тема:Літо

Скласти 5 речень зі словами впр. 2 с.212письмово).

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

21.05

Контроль навичок письма

/Files/images/7_kl/97002081_664545371057027_6399194691979444224_n.jpg

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

26.05 (28.05)

Тема: Узагальнюючий урок з вивченого протягом року

Повторити лексичний і граматичний матеріал с.34-142.

Педагог-організатор (Микитин Іванна Іванівна)

Підготувати вірші до теми "Весняний подих".

Відео-шоу обов`язки в сім`ї.

Великодні ігри з крашанками для дітей.

Найбільше писанок та крашанок перепадає дітям. І матусі, і бабусі, і родичі та знайомі вручають їм ці весняні дарунки. Під час обрядових обходів з великодніми привітаннями - христувань - господарі також обдаровують дітей писанками.

Гра навбитки (чи цокання або товкання)


Гра "навбитки" полягає в тому, що один тримає в руці крашанку, носком догори, а другий б'є носком свого яйця. Потім б'є другий по кушці, тобто по протилежному кінці. Чия крашанка розіб'ється з обох кінців, той програв: він віддає свою крашанку тому, хто виграв.

Гра навбитки — своєрідне мистецтво. Треба вміти взяти яйце так, щоб удар прийшовся якраз по центру, де шкаралущу найважче розбити, добре стиснути його в руці, але щоб не роздавити, бити з рівною силою з того й другого боку — хто б'є по нерухомій крашанці, має більше шансів виграти. Багато важить уміння вибрати для гри яйце з міцною шкаралущею. Раніше, бувало, йшли на хитрощі: робили з обох кінців яйця — гострого і тупого — непомітні проколи голкою, видували білок і жовток, а потім заливали всередину розтоплений віск. Таке яйце звалося вощанкою, його звичайне яйце розбити не могло. Тому грати вощанкою вважали недозволеним прийомом.

Скочування з горбочка

Діти сідають над горбочком півколом і кожне спускає (котить) з горбочка свою крашанку. Котячись, крашанки "збігаються" і котрась з них, вдаряючись об другу, розбивається. Чия залишилася ціла, той забирає собі й "битку".

Міньки навпомацки

Дитина бере писанку в одну руку, а крашанку в другу і ховає руки за спину. Звертається до другої: "Угадай, в якій руці писанка, а в якій - крашанка". Хто вгадав, забирає яєчка, а як не вгадав - свої дає.

Відгадки

Кладуть кілька шапок, під одну з них - крашанку. Хто відгадає, під котрою з шапок є крашанка, той виграв. Хто не відгадає - програв.

Знайти із зав'язаними очима

Кладуть крашанку на землю. За десять кроків від нього стоїть один з тих, хто хоче виграти яйце. Йому зав'язують очі хусткою. У такому стані він відміряє десять кроків, розв'язує очі і має дістати до яйця, не сходячи з місця. Якщо дістане - виграв.

Кітьки, або кото

В кітьки — варіація гри крашанками: їх треба котити по землі.

У "котка" грають так: з похилого місця, з перепоною внизу, котять яйця, одне за одним, намагаючись котити так, щоб попасти своєю крашанкою в крашанку партнера. Правило: хто частіше попадає, той більше виграє.

Інший варіант - чиє яйце покотиться далі, той і виграв.
Раніше ця гра була популярнішою від гри навбитки. Іноді вислів "гратися у кітьки" вживається у значенні: хитрити один перед другим, щоб своє тільки показати і з рук не випустити, а чуже забрати.

Гра в "кидка"

Гра в "кидка" відбувається так: один з гравців кладе дві крашанки на такій віддалі одна від одної, щоб поміж ними не могло прокотитися яйце; другий гравець стає на віддалі одного сажня і кидає свою крашанку. Якщо він попаде одночасно в обидві – виграв, а як в одну або не попав взагалі – програв.

Захована крашанка

Кладуть кілька шапок, під одну з них - крашанку; хто відгадає, під котрою з шапок є крашанка, той виграв, а не відгадає - програв.

Крашанка на землі

Кладуть яйце на землю. В десяти кроках від нього стоїть один з гравців, що хоче виграти яйце; йому зав'язують очі хусткою. З зав'язаними очима він відміряє десять кроків, розв'язує очі і має дістати до яйця, не сходячи з місця. Якщо дістане - виграв, не дістане - програв.

На Чорнобиль журавлі летіли. Сценарій заходу

«Лист мамі захисника рідної країни».

/Files/images/7_kl/мак картика.jpg

8-9 травня відзначаємо День пам'яті та примирення . День пам'яті та примирення відзначає весь світ. Та, на превеликий жаль, цьогоріч в Україні не заплановано масових заходів через карантин, хоча кожен із нас пам’ятає і вшановує ці дати. Цього року ми відзначаємо 75-ту річницю перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, яка забрала життя багатьох людей у всьому світі.

Вклоняємося Вічному вогню,
Вклоняємось доземно всім солдатам.

Зроби мак пам`яті! https://www.youtube.com/watch?v=HfGkpZ9A4IY

/Files/images/7_kl/мак11.jpg

Географія (вчитель - Кравець Леся Михайлівна)

13. 03.

Тема. Властивості вод Світового океану.

Опрацювати параграф 42. Виконати завдання ст. 169 (усно)

Виписати чинники які роблять воду більш солоною.

17.03.

Тема. Рухи води в океані.

Практична робота № 6. Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток, заток, островів.

Опрацювати параграфи 43-44. Запитання і завдання ст. 173, 176. Виконувати практичну роботу №6.

20.03.

Тема. Багатства вод Світового океану. Океан та людина.

Опрацювати параграфи 45-46. Запитання і завдання ст. 179, 182.

31.03.

Тема. Води суходолу. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Живлення, водний режим і робота річок.

Опрацювати параграфи 47,48. Запитання і завдання ст. 186, 191.

03.04.

Тема. Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю.

Практична робота №6 . Позначення на контурній карті річок, озер.

Опрацювати параграф 49. Запитання і завдання ст.195. Виконувати практичну роботу.

07.04.

Тема. Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали.

Опрцювати параграфи 50-51. Запитання і завдання ст. 199, 202. У зошиті скласти опис річки Тайна за планом ст. 202.

10.04.

Тема. Льодовики - багаторічні природні скупчення льоду. Багаторічна мерзлота - підземне зледеніння. Особливості їх утворення і поширення.

Опрацювти параграф 52. Запитання і завдання ст. 206. Поміркуйте і дайте письмову відповідь у зошиті чому льодовики не утворюються в Українських Карпатах.

14.04.

Тема. Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води. Значеня вод суходолу для природи і людини.

Опрацювати параграф 53. Запитання і завдання ст. 210. У зошиті виконати тестові завдання ст. 211.

17.04.

Тема. Біосфера. Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі.

Опрацювати параграф 54. Запитання і завдання ст. 216.

21.04.

Грунти. Властивості грунтів. Грунтовий покрив, карта грунтів.

Опрацювати параграф 55. Запитання і завдання ст. 220.

24.04.

Тема. Природні комплекси як наслідок взаємозвязків копонентів природи.

Опрацювати параграф 56. Запитання і завдання ст. 223.

28.05.

Практична робота №7. Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості (за типовим планом).

Виконати практичну роботу.

05.05.

Тема. Географічна оболонка - найбільший природний комплекс Землі, її межі та властивості.

Опрацювати параграф 57. Запитання і завдання ст. 226.

08.05.

Тема. Природні зони Землі, їх особливості.

Опрацювати параграф 58. Запитання і завдання ст. 230. Виконати тестові завдання на ст 231.

12.05.
Контрольна робота по темі: "Гідросфера".

І рівень. Тестові завдання

1. Визначте серед запропонованих найглибше озеро:

а) Байкал; б) Каспійське; в) Світязь; г) Вікторія.

2. Вкажіть найдовшу річку світу:

а) Амазонка; б) Ніл; в) Дніпро; г) Дунай.

3. Вкажіть одиницю вимірювання солоності води:

а) проміле; б) відсоток; в) градуси; г) бали.

4. Виберіть із запропонованих морів те, що омиває територію України:

а) Карибське; б) Аравійське; в) Чорне; г) Червоне.

5. Вкажіть, як називається головна річка разом зі своїми притоками:

а) річковий басейн; б) річкова система; в) вододіл г) річкова долина.

6. Визначте найповноводнішу річку світу:

а) Ніл; б) Амазонка; в) Дніпро г) Волга.

ІІ рівень. Закінчіть речення.

1. Підземні води з температурою понад +20º С називають ...

2. За способом утворення розрізняють льодовики: ...

3. За походженням улоговин розрізняють такі типи озер: ...

ІІІ рівень

1. Встановіть відповідність між водними об’єктами і їх назвами.

1. океан А. Дніпро

2. море Б. Вікторія

3. річка В. Індійський

4. затока Г. Фанді

Д. Середземне.

2. Розташуйте послідовно у напрямку із заходу на схід річки світу:

А. Єнісей.

Б. Міссісіпі.

В. Волга.

Г. Дунай.

ІV рівень. Теоретичні завдання

1. Визначте за картою атласу географічне положення, напрямок течії та найбільші притоки річки Дніпро.

2. Назвіть проблеми Світового океану та запропонуйте шляхи їх вирішення.

Виконуємо завдання. Відповіді оформляємо на двох листках із зошита і зберігаємо. Фотографії виконаних робіт для оцінки надсилаємо на вайбер за номером 0966853044.

15.05.

Тема. Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі, його густота. Найбільш заселені території земної кулі.

Опрацювати параграф 59. Запитання і завдання ст. 235.

19.05.

Тема. Людські раси. Дослідження М. М. Миклухо-Маклая. Найчисельніші народи світу.

Опрацювати параграф 60. Запитання і завдання ст. 241.

22.05.

Тема. Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу та держави-сусіди України на політичній карті світу.

Практична робота №8. Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частин світу та їх столиць.

Опрацювати параграф 61. Запитання і завдання ст. 247. Виконати практичну роботу.

26.05.

Тема. Вплив людини на природу. Зміни складових географічної оболонки людством. Зміни природних комплексів Землі. Забруднення довкілля та його охорона.

Опрацювати параграф 62. Запитання і завдання ст. 250.

29.05.

Дослідження. Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів.

Математика ( вчитель: Ступніцька Тетяна Юліанівна)


12.03

Тема. Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами

Повторити §28-29

Виконати впр. 1331, 1332, 1334, 1335, 1336, 1337 (с. 229-230, письмово)

16.03

Тема. Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами

Повторити §28-29

Виконати впр. 1338, 1339, 1340, 1341, 1343, 1346 (с.230, письмово)

17.03

Тема. Розв’язування вправ

Повторити §28-29

Виконати впр. 1344, 1345,1347, 1348, 1349, 1350 (с. 230-231, письмово)

18.03

Тема. Розв’язування задач

Повторити §28-29

Виконати впр. 1351, 1352, 1353, 1354, 1355, 1356 (с. 231-232)

19.03

Тема. Розв’язування вправ

Повторити §28-29

Виконати впр. 1357, 1358, 1359, 1360, 1362(2) (с.232-233, письмово)

30.03.

Тема. Розв’язування вправ

Повторити §29(c. 223-225)

Виконати впр. 1322, 1328, 1333, 1362 ( c. 228-229, 233; письмово)

31.03

Тема. Розв’язування вправ

Повторити §29(c. 223-225)

Виконати тестові завдання 1, 2, 3, 4, 5 ( с. 284; письмово)

01.04

Тема. Рівняння. Основні властивості рівнянь

Опрацювати §31(с. 241-244), вивчити правила ( с. 241, 242, 243, 244)

Виконати впр. 1408, 1409, 1410, 1411(с. 244-245; усно), 1412, 1413, 1414, 1416 ( c. 245; письмово)

02.04

Тема. Рівняння. Основні властивості рівнянь

Повторити §31 (с. 241-244)

Виконати впр. 1415 (1, 3, 5, 7, 9, 11), 1417(2, 4, 6, 8), 1418, 1420 ( c. 245-246; письмово)

03.04

Тема. Розв’язування рівнянь

Повторити §31 (с. 241-244)

Виконати впр. 1421, 1422, 1425, 1426 ( c. 246-247; письмово)

06.04

Тема. Розв’язування рівнянь

Повторити §31 (с. 241-244)

Виконати впр. 1424(1-4), 1424, 1427(1-3), 1428 (с. 146-147; письмово)

07.04

Тема. Розв’язування задач за допомогою рівнянь

Опрацювати §32 (с. 248-249)

Виконати задачі 1437, 1438, 1439, 1440, 1441, 1442 (с. 150 письмово)

08.04

Тема. Розв’язування задач за допомогою рівнянь

Повторити §32 (с. 248-249)

Виконати впр. 1443, 1444, 1445, 1446, 1447, 1448 ( c.259-251; письмово)

10.04.

Тема. Розв’язування задач за допомогою рівнянь

Повторити §32 (с. 248-249)

Виконати задачі 1449, 1450, 1451, 1452, 1453, 1454 ( c. 251-252; письмово)

13.04.

Тема. Розв’язування задач

Повторити §32 (с. 248-249)

Виконати задачі 1455, 1456. 1457, 1458 (с. 252; письмово)

14.04

Тема. Розв’язування задач

Повторити §32 (с. 248-249)

Виконати задачі 1459, 1461, 1463, 1464 (с. 252-253; письмово)

15.04

Тема. Розв’язування вправ і задач

Повторити §31, 32

Виконати задачі 1465, 1467, 1468, 1471 ( c. 253; письмово)

17.04

Тема. . Розв’язування вправ

Повторити §31, 32

Виконати тестові завдання «Розділу 5» №1 ( c. 286; письмово)

27.04

Тема. Координатна площина

Опрацювати §34 (с. 262-265)

Виконати впр. 1523, 1524(усно), 1527, 1529, 1530 (с. 267; письмово)

28.04

Тема. Координатна площина

Повторити §34 (с. 262-265)

Виконати впр. 1532, 1536, 1537, 1539 (с. 267- 268; письмово)

29.04

Тема. Розв’язування вправ

Повторити §34 (с. 262-265)

Виконати впр. 1540, 1541, 1546 (с. 269; письмово)

04.05

Тема. Приклади графіків залежностей між величинами

Повторити §35 (с. 271-273)

Виконати впр. 1568, 1571, 1580, 1581 (с. 275-276, 279; письмово)

05.05

Тема. Розв’язування вправ

Повторити §35 (с. 271-273)

Виконати впр. 1572, 1573, 1573, 1575 (с. 277-278; письмово)

06.05

Тема. Розв’язування вправ

Повторити §33-35

Виконати на двох подвійних аркушах тестові завдання до розділів « Розділ 5» №2 (с. 286; письмово)

08.05

Повторення і систематизація навчального матеріалу.

Тема. Подільність чисел

Повторити §1-5

Виконати на двох подвійних аркушах тестові завдання до розділів « Розділ 1» (с. 280; письмово)

12.05

Тема. Розв’язування вправ і задач на всі дії із звичайними дробами

Повторити §2 п. 6-11

Виконати на двох подвійних аркушах тестові завдання «Розділ 2» (с. 281; письмово)

13.05

Тема. Пропорції. Розв’язування задач на пропорції

Повторити §3 п. 12-14

Виконати на двох подвійних аркушах тестові завдання «Розділ3 №1» (с. 283; письмово)

15.05

Тема. Відсоткові розрахунки. Задачі на відсотки

Повторити §3 п. 19 (с. 136-140)

Виконати на двох подвійних аркушах тестові завдання «Розділ 4 №3» (с. 285; письмово)

18.05

Тема. Дії з раціональними числами

Повторити §4 п. 21-29

Виконати на двох подвійних аркушах тестові завдання «Розділ 4 №1» (с. 284; письмово)

19.05

Тема. Розв’язування вправ

Повторити §4 п. 21-29

Виконати на двох подвійних аркушах тестові завдання «Розділ 4 №2» (с. 285; письмово)

20.05

Тема. Задачі на знаходження довжини кола та площі круга

Опрацювати §3 п. 16 (с.116-119)

Виконати на двох подвійних аркушах тестові завдання « Розділ 3 №2» (с. 283; письмово)

22.05

Тема. Розв’язування рівнянь

Повторити §5 п.30-31

Виконати на двох подвійних аркушах тестові завдання « Розділ 5 №1» (с. 286; письмово)

25.05

Тема. Розв’язування задач за допомогою рівнянь

Повторити §5 п. 32 (с. 248-249), підготуватися до підсумкової контрольної роботи

26.05

Тема. Підсумкова контрольна робота

Повторити вивчений матеріал

27.05

Тема. Аналіз контрольної роботи. . Розв’язування вправ

Повторити вивчений матеріал

Виконати на двох подвійних аркушах тестові завдання «Розділ 2» (с. 282; письмово)

29.05

Тема. Узагальнення та систематизації вивченого матеріалу

Повторити вивчений матеріал за рік

Трудове навчання (вчитель Козлюк Ганна Михайлівна)

17.03. Інструктаж з ОП. Мікродобрива. Стимулятори та інгібітори росту рослин.

Доглядати за кімнатними рослинами

31.03.

Тема. Українська писанка - культурний символ України. Орнаменти і символи у писанкарстві.

Ознайомитися з зразками писанок, виконаних різними техніками, в Інтернеті.

07.04

Тема. Інструктаж з ОП. Техніка виконання крашанки, крапанки, мальованки, драпанки, писанки з малюнками-символами.

Зробити аналіз малюнків-символів

14.04

Тема. Інструктаж з ОП. Технологія виготовлення писанки: підготовка яйця, геометричний поділ поверхні яйця, нанесення узору. Фарбування

Фарбування писанки

21.04

Тема. Інструктаж з ОП. Фарбування писанок. Контроль якості виробу

Фарбування писанок

28.04

Тема. Інструктаж з ОП. Загальні відомості про харчування, його значення для життя людини. Визначення якості харчових продуктів, необхідних для приготування бутербродів

Опрацювати види бутербродів і продукти для їх приготування

05.05

Тема. Інструктаж з ОП. Загальні відомості про технологію приготування бутербродів. Оформлення і споживання холодних бутербродів. Вимоги до якості бутербродів.

Приготування комбінованих бутербродів.

12.05

Тема.Інструктаж з О.П. Технологія приготування гарячих бутербродів.

Оформлення і споживання гарячих бутербродів. З допомогою батьків.

19.05

Тема. Інструктаж з О.П. Салати.

Значення овочів в харчуванні людини.Приготування салатів.Фотографії в фезбук

Основи християнської етики (вчитель Козлюк Ганна Михайлівна)

18.03 Відповідальне ставлення до життя.

Виписати Ів. 10:10, прочитати Мт. 24:45-51; Лк.12:35-42

01.04.

Тема. Відповідальне ставлення до життя.

Як проявити відповідальність?

08.04.

Тема. Наполегливість у добрих справах. Е.пр. "Як боротися з лінощами?"

Виписати Мт. 7. 7. Прочитати Лк. 18. 1-8

15.04

Тема. Щедрість і захланність

Прочитати Мт. 18.23-35. Мк. 12.41-44. Виписати Дії 20.35. Вчити гаївки

22.04

Тема. Справедливість та винагорода

Виписати Об.3-20, Прочитати Мт. 21. 33-46; Мк. 12.1-9; Лк. 20. 9-19

29.04

Тема. Остаточна перемога добра над злом

Виписати Ів. 16.33, прочитати Мт. 13.47-52

06.05

Тема. Остаточна переромага добра над злом

Виписати у дві колонки перемоги небесні і земні.

13.05

Світло для світу.

Прочитати Мт.5.15-16. Мк. 4.21-23. Лк.8.16-18,11.33-36. Виписати Ів.9.5.

20.05

Світло для світу. Акція милосердя. Як допомогти бідним, немічним, сиротам.

Як пізнати світло віри.

Підсумкова контрольна робота

1 варінт

1. Заповніть пропуски ( по 1 балу)

1.1. Обов’язком кожного християнина є поширення … у світі.

1.2. В притчі про виноградарів господарем виноградника є …

2. Дайте відповідь на запитання ( по 2 бали)

2.1. Що символізує драхма у притчі про загублену драхму?

2.2. Чим, крім віри, має бути сповнене життя християнина згідно з притчею про невід?

3. Напишіть міні-твір на тему (5 балів)

« Я теж прагну стати світлом для світу» ( на основі притчі про свічку та свічник).

4. Додаткове (1 бал)

Хто з апостолів бував на теренах України?

2 варіант

1. Заповніть пропуски ( по 1 балу)

1.1 Драхма - це … монета.

1.2. Цар простив боржникові … ( притча про немилосердного боржника)

2. Дайте відповідь на запитання ( по 2 бали)

2.1. Представники яких народів були першими християнами.

2.2. Що означає вислів «світло духовне»?

3. Напишіть міні-твір на тему (5 балів)

«Чому потрібно бути наполегливими у добрих справах?» ( на основі притчі про несправедливого суддю та вдову).

4. Додаткове (1 бал)

Хто з апостолів бував на теренах України?

Основи здоров'я(вчитель:Бригідир Любов Олегівна)

18 березня

Тема уроку. Пожежна безпека оселі.Причини виникнення пожеж.Пожежна охорона.

Опрацювати параграф 26.Підготувати відповіді на питання.

1 квітня

Тема уроку. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку. Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу.

Пригадати навички екстренної евакуації з приміщення школи (як ми проводили День цивільної оборони)

Опрацювати параграфи підручника 27, 28.

8 квітня

Тема уроку. Проживання у промисловій зоні.

Види небезпечних промислових об'єктів.Дії школяра під час виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту.

Опрацювати параграф 29 підручника. Давати відповіді на питання(усно).

15 квітня

Тема уроку.Безпека руху велосипедиста. Елементи конструкції велосипеда,що впливають на безпеку руху. Одяг для велосипедиста.. Засоби безпеки велосипедиста.

Опрацювати параграф 30 підручника.Підготувати відповіді на питання.

22 квітня

Тема уроку. Правила дорожнього руху для велосипедистів.Правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді.

Опрацювати параграф 31 підручника. Вивчити правила.

29 квітня

Тема уроку. ПОВЕДІНКА В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ.Телефони аварійних служб. Повідомлення рятувальним службам. Правила взаємодії з рятувальниками.

Опрацювати параграф 32, с.180 підручника.Моделювати ситуації виклику рятувальних служб.

6 травня

Тема уроку. Перша допомога при ураженні електричним струмом.

Відпрацювати навички безпечної поведінки при ураженні електричним струмом та допомоги при ураженні електричним струмом.

Опрацювпти параграф 33, с.185 підручника

13 травня

Тема уроку. Перша допомога при попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні.

Моделювання допомоги при попаданні на тіло речовин побутової хімії та при отруєнні ними.

Підготувати відповіді на питання, с.186

20 травня

Тема уроку. Узагальнення з теми " Соціальна складова здоров'я"

Завдання подано у групі класу на Viber

27 травня

Повторення вивченого матеріалу за рік

Біологія (вчитель - Возьна Олександра Остапівна)

16.03.

Тема. Голонасінні. Опрацювати параграф 44. Дати відповіді на запитання 1-4 ст.167.

18.03.

Тема. Покритонасінні(квіткові). Опрацювати параграф 45. Виконати тестові завдання 1-2 ст.169. Дати відповіді на запитання 1-3 ст.170.

06.04.

Тема. Екологічні групи рослин. Життєві форми рослин.

Опрацювати параграф 47; 48.

Виконати тестові завдання с.177. Дати відповіді на запитання 1-5. с.177; 183.

08.04.

Тема. Рослинні угруповання.

Опрацювати параграф 49.с.184. Виконати тестові завдання с.186. Дати відповіді на запитання 1-4.с.286.

13.04.

Тема. Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини.

Опрацювати параграф 50. Виконати тестові завдання с. 190. Дати відповіді на запитання 1-6.с.190.

15.04.

Тема. Міні-проект. Типи рослинних угруповань нашої місцевості (на свій вибір). Створити презентацію.

22.04.

Тема. Особливості живлення,життєдіяльності та будови грибів. Опрацювати параграф 51. Виконати тестові завдання с.195. Дати відповіді на запитання 1-4.с.195.


27.04.


Розмноження та поширення грибів. Опрацювати параграф 51. Дати відповіді на запитання1-4.с.195.


29.04.


Групи грибів:симбіотичні-мікоризоутворюючі шапинкові гриби. Лабораторне дослідження будови шапинкових грибів. Опрацювати параграфи 52-54. Тестові завдання с. 206. Дати відповіді на запитання 1-4.с. 206.


04.05


Практична робота5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості. Опрацювати параграф 55. Див.інструкцію с.211. Оформити Хід роботи.


06.05.


Сапоотрофні-цвілеві гриби. Опрацювати параграф 52.

Образотворче мистецтво(вчитель:Бригідир Любов Олегівна)

20 березня

Тема уроку.Міфологічна тема.Античні сюжети у творах живопису,графіки,скульптури.

Ознайомитись з творчістю художників цього жанру.Давньогрецький вазопис.

Створити композицію-силует в стилі грецького вазопису.

3 квітня

Тема уроку. Історичний та батальний жанри. Поняття про історичний та батальний жанри. Знайомство з полотнами художників за цими жанрами.

Зображення композиції "Запорозький козак."

10 квітня

Тема уроку.Історичний та батальний жанри.

Продовження і завершення роботи "Запорозький козак".

17 квітня

Тема уроку. Спільність та відмінність в історичному та батальному жанрах.

Створення плакату"Ні-війні!"(формат-А3,гуашеві фарби)

24 квітня

Тема уроку.Історична спадщина. Роль археології в загальноісторичних дослідженнях. Зразки археологічних знахідок у всіх видах образотворчого мистецтва.

Створити ескіз історичного костюма.

8 травня

Тема уроку. Ознайомлення з музеями. Форми збереження культурної спадщини ( бібліотеки, музеї, галереї тощо). Провідні художні музеї світу ( Лувр, Дрезденська галерея, Прадо та ін.)

Віртуальна подорож " Провідні музеї світу".

15 травня

Тема уроку. Пам'ятки культури та мистецтва рідного краю. Регіональні центри народних промислів. Збереження національної культурної спадщини.

Ліплення фігурного ( зооморфного )посуду.

22 травня

Тема уроку. Урок узагальнення. Повторення вивченого матеріалу за рік.

29 травня

Підсумковий урок.

Всесвітня історія (вчитель: Лисай Галина Василівна)

06. 04. Тема. Мистецтво Давнього Риму (опрацювати §50)

09.04. Тема. Кризові явища в Римській імперії. Виникнення і поширення християнства (опрацювати §51)

13.04. Тема. Перетворення християнства на державну релігію в Римській імперії. Поділ Римської імперії (опрацювати §52, 53 (с. 253))

16. 04. Тема. Початок великого переселення народів (опрацювати §54 (с. 263))

23. 04. Тема. Готи і гуни на території України. Взаємини з місцевими населеннями (опрацювати §55 (с. 269))

27.04. Тема.Падіння Західної Римської імперії (Параграф 54 )

30.04. Практична робота.Культура Давнього Риму ( Параграф 53)

Музичне мистецтво (вчитель: Баран Ольга Михайлівна)

18.03 Тема. Рондо. Сюїта. (Опрацювати ст..109-114). Співати пісню «Веселка» на ст.111.

01.04 Тема. Симфонія. Увертюра (Опрацювати ст.116-121). Співати пісню «Добрий маг» на ст..121

08.04 Тема. Симфонія. Увертюра (продовження) (Опрацювати ст.122-123).

15.04 Тема. Концерт. Фантазія. Симфонічна поема. (Опрацювати ст..124-127). Співати пісню «Скрипалик-цвіркунець» на ст..126

22.04 Тема. Концерт. Фантазія. Симфонічна поема (продовження). (Опрацювати ст.128-130).

Психологія (Холод Людмила Ігорівна)

13.05 Виконайте тест на визначення темпераменту (Тест Айзенка) http://ua.tvkoh.com/test-na-viznachennya-tipu-temperamentu.html.
Дайте усно відповіді на запитання: Чи співпадає отриманий результат з вами? Чи погоджуєтеся ви з описом до кожного темпераменту? Щоб ви змінили?

15.05 Виконайте тест на тему: "Лідер чи керівник" https://onlinetestpad.com/ua/testview/75605-l%D1%96der-vs-ker%D1%96vnik.
Дайте усно відповіді на запитання: Ким ви є у різних ситуаціях? Що для вас важче слухати когось чи керувати?

20.05 Виконайте тест на визначення рівня шкільної тривожності https://testometrika.com/for-children/test-anxiety-phillips/.

22.05 Виконайте тести на тему: "Методика на визначення стресостійкості та соціальної адаптації Холмса і Раге" https://onlinetestpad.com/ua/testview/94623-metodika-viznachennya-stresost%D1%96jkost%D1%96-ta-soc%D1%96alnoi-adaptac%D1%96i-kholmsa-%D1%96-rage.
Дайте усно відповіді на запитання: Чи стійки ви до стресових ситуацій? Які у вас методи боротьби зі стресом?

27.05 Виконайте тест на визначення рівня IQ https://testometrika.com/intellectual/iq-test-for-children-7-to-16-years/.

29.05 Виконайте тест на визначення рівня комунікативностіhttps://onlinetestpad.com/ua/testview/32752-viznachennya-r%D1%96vnya-komun%D1%96kativnost%D1%96.
Дайте усно відповідь на питання: Чи важко вам знаходити спільну мову з людьми? Чи багато у вас друзів? Як ви думаєте чому?

Кiлькiсть переглядiв: 753

Коментарi