Зарубіжна література (вчитель - Глинська Галина Василівна)

12.03 Читати повість "Шинель", трактувати фінал п'єси, пояснити значення елементів фантастики у творі, записати приклади у зошит.

16.03. УРЗМ. Скласти мультимедійну презентацію ""Образ маленької людини у світовій літературі.

18.03. Нові тенденції у драматургії кінця 19 поч. 20 століття- опрацювати матеріал підручника с.233-234. Робота в зошитах- заповнити таблицю "Стара і нова " драма.

«Стара драма»

Об’єкт порівняння

«Нова драма»

Події в житті персонажа

Трагедія

Життя особистості в суспільстві

Людина в незвичайних ситуаціях

Предмет

зображення

Людина сама створює певну складну ситуації

Відбувається зовнішній конфлікт між окремими особистостями

Центр уваги

Внутрішні, глибинні суперечності самої дійсності, зіткнення ідей, протиріч у душі й думках однієї людини

Через особисті якості людини

Драматичний

конфлікт

Через ідеали людини

Трагедія, комедія, драма

Жанр

Трагікомедія («драма ідей», інтелектуальна, аналітична драма)

Узагальнений тип людини

Головний герой

Людина середнього класу, незвичайна особистість

Головні та другорядні, позитивні й негативні

Решта героїв

Виступають у творі то головними, то другорядними, характери неоднозначні, сповнені суперечностей

Порушує реальні проблеми, повчає, робить висновки

Автор

Відтворює духовні пошуки, терзання. Не дає однозначних відповідей

Спостерігає, отримує враження

Читач, глядач

Переживає разом із героями, дискутує з ними та про них

Має зрозуміле, чітке та очікуване завершення, розв’язку

Фінал твору

Відкритий, незавершений, спонукає до дискусій, роздумів

30.03. Г. Ібсен "Ляльковий дім". Опрацювати с. 233-236. Прочитати драму . виписати у зошит теми і проблеми , які автор порушує у творі переглянути відео за посиланням .https://www.youtube.com/watch?v=bS7FwJe2Cbo, https://naurok.com.ua/prezentaciya-problemi-lyalkovogo-domu-v-drami-g-ibsena-15091.html

02.04. "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма . Композиція твору, символіка, відкритий фінал. опрацювати с.236-240. Записати у зошит систему образів твору, дати відповідь на запитання "Чи повернеться Нора?" переглянути файлові матеріали https://naurok.com.ua/kompoziciya-p-esi-g-ibsena-lyalkoviy-dim-obrazna-sistema-pidtekst-simvolika-vidkritist-finalu-21839.html

06.04.Б.Шоу"Пігмаліон" Специфіка втілення античного міфу в п'єсі. Прочитати"Пігмаліон".

https://www.youtube.com/watch?v=ZTVOBG4EuU0

09.04.Динаміка образу Елізи Дулітл у п'єсі"Пігмаліон". Підібрати матеріал для характеристики образу Е. Дулітл.

13.04.Ідеі одухотворення людини і життя засобами мистецтва у творі "Пігмаліон". Переглянути фільм-мюзикл"Моя чарівна леді".

http://musicals.ru/world/world_musicals/my_fair_lady

16.04. Шолом-Алейхем "Тев'є-молочар". опрацювати основіні віхи життя Шолома-Алейхема, прочитати повість, визначити і записати у зошит актуальні теми і проблеми, порушені у творі.

Письменники - презентація з зарубіжної літератури

23.04. Образна система повісті "Тев'є -молочар". Характеризувати образи провідних героїв.

ukread net 9 klas zarubizhna literatura parashhich 2017 by UkRead ...

27.04. народний гумор у творі "Тев'є -молочар". Характеризувати філософські проблеми твору.

30.04. повторити вивчений матеріал за темою "Література 20-21 ст."

04.05. Рей Дуглас Бредбері "451 градус за Фарингейтом". Тривога за майбутнє суспільство.Опрацювати про письменника , прочитати роман.

07.05. Тривога за майбутнє суспільства у романі-утопії.Читати та аналізувати твір.

14.-18.05. тема знецінення культури. Натовп і влада. Характеризувати моральний вибір героїв твору.

21.05 Урок позакласного читання . Гарпер Лі. "Убити пересмішника".

25.05. Підсумкова контрольна робота розміщена внизу сторінки, гортайте стрічку!

28.05. Узагальнення і систематизація знань .

12.01.21 Перечитати глави" Бела", "Максим Максимович", цитати для характеристики героя.

15.01. дочитати роман , скластитаблицю "позитивні і негативні риси Печоріна".

19.01 Виписати у зошит романтичні та реалістичні елементи твору, підібрати цитати до характеристики жіночих образів.

22.01. Опрацювати конспект твору про реалізм, теорія літератури.

Основи здоров'я(вчитель: Бригідир Любов Олегівна)

Тема уроку.Соціальний добробут.Соціальна компетентність.Стосунки і рівні спілкування.

Опрацювати параграф 21 підручника.Дати відповіді на запитання.

Хімія (вчитель - Возьна Олександра Остапівна)

12.03.

Тема. Метанол, етанол, гліцерол:молекулярні і структурні формули, фізичні властивості.

Опрацювати параграф 26.c.146;параграф 27 с.153.

Виконати вправу 201.с.152.

16.03.

Тема. Отруйність метанолу й етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини.

Знайти матеріал в Інтернеті (прочитати і оформити конспект).

19.03.

Тема. Розв‘язування розрахункових задач. Вправа 202 ст.156.

30.03.

Тема. Узагальнення і систематизація знань з підтеми : «Початкові поняття про органічні сполуки». Повторити параграфи 26-28.

02.04.

Тема. Етанова(оцтова) кислота. Молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. Опрацювати параграф 28 ст.156-158. Дати відповіді на запитання 205-208 ст.161.

06.04.

Тема. Хімічні властивості етанової кислоти.

Опрацювати параграф 28. с. 159-160.Дати відповіді на запитання 205-208 с.161. Виконати вправи 209;210;211.

09.04.

Тема. Застосування етановоі кислоти. Вищі карбонові кислоти:стеаринова, пальмітинова, олеінова. Мило , його склад, мийна дія.

Опрацювати параграф 29. Виконати завдання 217-220.с.168.

13.04

Тема. Практична робота 4. Властивості етановоі кислоти. (дивитись інструкцію с.162.)

16.04.

Тема. Жири. Склад жирів,фізичні властивості. Природні і штучні жири. Біологічна роль жирів. Опрацювати параграф 30. Виконати завдання 221-225.с.172.

23.04.

Тема. Вуглеводи:глюкоза,сахароза,крохмаль,целюлоза. Опрацювати параграфи 31;32. Виконати завдання 229-230.с.180. 233-236.с.185.


27.04.


Тема. Крохмаль і целюлоза-природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль. Лабораторні досліди:12;13. Опрацювати параграф32. Дати відповіді на запитання 233-234. Виконати вправу 236.с.185.


30.04.


Поняття про амінокислоти. Білки, як біологічні полімери. Денатурація білків. Опрацювати параграф 33. Дати відповіді на запитання 237-240.с.190.


04.05.


Практична робота 5. Виявлення органічних сполук у харчових продуктах. Див. Інструкцію с. 191.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

13.03.

Тема. Берлін - столиця Німеччини

Виконати впр. 3-4 (с.129); вивч. нові слова (с.128); виконати письмово впр. 1 (с.128)

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

16.03.

Тема. Подорож по Берліну

Виконати впр 3-5 (с.130), читати і перекладати впр. 6 (с. 131), вивч. нові слова (с. 131)

Фізика (вчитель - Цуркевич Любов Ярославівна)

13.03.

Тема. Закон всесвітнього тяжіння.

Опрацювати параграф 33 (п.1-4) с. 209-211;

Виконати вправу 33 (1)

16.03.

Прискорення вільного падіння

Опрацювати параграф 33 (п. 5)

Виконати вправу 33 (1)

18.03.

Тема. Рух тіла під дією сили тяжіння.

Записати у робочому зошиті таблицю на ст. 216;

Опрацювати параграф 34;

Дати відповіді на контрольні питання.

20.03.

Виконати самостійну роботу (завдання у Vaber групі)

30.03.

Тема. Рух тіла, кинутого вертикально.

Опрацювати параграф 34, п.2

Розглянути розв’язок задачі 1, с. 216.

01.04.

Тема. Рух тіла, кинутого горизонтально.

Опрацювати параграф 34, п.3

Розглянути розв’язок задачі 3, с. 219.

03.04.

Тема. Розв’язування задач (приклад розв’язування задачі подано в групу у Viber).

Повторити параграф 34, Виконати вправу 34 (9), с. 220.

06.04.

Тема. Рух тіла під дією кількох сил.

Опрацювати параграф 35.

Виконати вправу 35 (2), с. 225.

08.04.

Тема. Розв’язування задач.

Повторити параграф 35. Виконати вправу 35 (4), с. 226.

10.04.

Тема. Підготувати проект з теми: «Рух і взаємодія тіл».

Орієнтовні теми проектів:

Ісаак Ньютон – видатний вчений. Життєвий та творчий шлях.

Як Ньютон відкрив силу тяжіння.

13.04.

Тема. Підсумковий урок з теми «Рух і взаємодія».

Повторити параграфи 28-35.

Виконати завдання для самоперевірки (1-6), с. 258.

15.04.

Тема. Взаємодія тіл. Імпульс.

Вивчити параграф 36 (п.1-2), виконати вправу 36 (1), с. 230.

17.04.

Тема. Закон збереження імпульсу.

Вивчити параграф 36 (п.3-4), виконати вправу 36 (4), с. 230.

22.04.

Тема. Розв’язування задач на закон збереження імпульсу.

Повторити параграф 36, розв’язати задачу:

Вагон масою 25 т, що рухається горизонтально зі швидкістю 1,5м/с, автоматично на ходу зчеплюється з нерухомим вагоном масою 20 т. З якою швидкістю рухається зщеплення.

24.04.

Тема. Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики.

Вивчити параграф 37, виконати вправу 37 (3), с. 234. Підготувати інформацію про внесок українських вчених у розвиток космонавтики.

27.04.

Тема. Захист навчальних проектів.

Орієнтовні теми проектів подані на ст. 260 підручника.

29.04.

Тема. Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах.

Опрацювати параграф 38, розглянути п.4, с. 238 (розв’язки задач на закони збереження).

04.05.

Тема. Лабораторна робота №7. Вивчення закону збереження механічної енергії.

Виконати роботу (ст.207).

06.05.

Тема. Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій.

Опрацювати параграф 39, розглянути п.1-3. Виконати вправу 39 (2).

08.05.

Тема. Фундаментальний характер законів збереження в природі.

Опрацювати параграф 39, розглянути п. 4-5. Виконати вправу 39 (3).

Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua увівши код доступу 946325

13.05.

Тема. Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах.

Опрацювати параграф 39, п.5 (ст. 246-248).

15.05.

Тема. Підготувати проєкт з теми «Закони збереження». Перелік орієнтовних тем проєктів подано на ст. 260.

18.05.

Тема. Еволюція фізичної картини світу. Вплив фізики на суспільний розвиток та науково-технічний прогрес.

Опрацювати параграф 40.

20.05.

Тема. Підсумковий урок з теми «Закони збереження».

Виконати завдання для самоперевірки до розділу V (ст.258-259).

22.05.

Тема. Підсумкова контрольна робота. Завдання подані в групу у Viber.

25.05.

Тема. Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини.

Опрацювати матеріал на ст. 261-263.

27.05.

Тема. Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії.

Опрацювати матеріал на ст. 261-263.

29.05.

Тема. Альтернативні джерела енергії. Підсумковий урок з розділу «Фізика та екологія».

Опрацювати матеріал на ст. 264-265.

Біологія(вчитель - Возьна Олександра Остапівна)

12.03.

Тема Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя.

Опрацювати параграф 46.

Виконати тестові завдання 1-5. с. 251. 6-10 с. 251.

17.03.

Тема. Основи еволюційної філогенії та систематики. Опрацювати параграф 47. Виконати тестові завдання 1-5 ст.257-258.

19.03.

Тема. Основні групи організмів. Бактерії, археї, еукаріоти. Опрацювати параграф 48.

31.03.

Тема. Неклітинні форми життя : віруси. Опрацювати параграф 48 ст.261. Виконати тестові заклання 1-4 ст.262.

02.04.

Тема. Огляд основних еукаріотичних таксонів. Опрацювати параграф 49.

07.04.

Тема. Екосистема. Різноманітність екосистем.

Опрацювати параграф 50. Виконати тестові завдання с.275. Дати відповіді на запитання 4-7.с.275.

09.04.

Тема. Харчові зв‘язки в екосистемах.

Опрацювати параграф 51. Виконати тестові завдання с.279.

14.04.

Тема. Потоки енергії та коло обіг речовин в екосистемах.

Опрацювати параграф 52. Виконати тестові завдання 1-5.с.286.

16.04.

Тема. Потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах. Опрацювати параграф 52. Виконати тестові завдання 1-5.с.286.

16.04.

Тема. Біотичні,абіотичні,антропогенні фактори.

Опрацювати параграф 53. Виконати тестові завдання 1-5.с.290.

21.04.

Тема. Стабільність екосистем та принципи її порушення.

Опрацювати параграф 54. Виконати завдання 1-5.с.295.

23.04. Біосфера як цілісна система.

Опрацювати параграф 55. Тестові завдання 1-5 с.299.


28.04.


Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища. Опрацювати параграф 56-57. Виконати тестові завдання 1-5.с.304.


05.05.


Поняття про селекцію. Опрацювати параграф 59. Виконати тестові завдання 1-5.с.322.


07.05.


Введення в культуру рослин. Методи селекції рослин. Опрацювати параграф 58. Виконати тестові завдання 1-5.с. 318.


12.05.


Одомашнення тварин. Методи селекції тварин. Опрацювати параграф 58. Дати відповіді на запитання 6-9.с.318.

Фізична культура (вчитель - Возьна Марія Ярославівна)

https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-fizra


Модуль «Баскетбол»

13.03.

1)Теоретичні відомості : раціональне харчування спортсменів. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 1 подано у Viber).

2)Комплекс загальнорозвиваючих вправ на місці.

3)Різновиди ходьби.

4)Переглянути відеоролик про організацію зонного захисту.

5)Вправи для запобігання плоскостопості.

16.03.

1) Теоретичні відомості : гігієна одягу і спортивної форми. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 2 подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ на місці.

3) Різновиди ходьби.

4) Вправи на розтягування.

18.03.

1) Теоретичні відомості : організація самостійних занять з баскетболу. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 3 подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ на місці.

3) Різновиди ходьби.

4) Вправи для розвитку сили.

20.03.

1) Теоретичні відомості : самоконтроль на заняттях баскетболом. Розв’язати тести із правил баскетболу (картку 4 подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ на місці.

3) Різновиди ходьби.

4) Перегляд відеоролика гри в баскетбол.

30.03.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Вправи для розвитку сили.

Модуль «Футбол»

01.04.

1) Теоретичні відомості : правила техніки безпеки під час занять з футболу.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Вправи для розвитку сили.

03.04.

1) Теоретичні відомості : історія укр. футболу.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Вправи для розвитку сили.

06.04.

1) Теоретичні відомості : медичний контроль і самоконтроль юного футболіста.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Стрибки з імітування удару головою.

08.04.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Вправи для розвитку гнучкості.

10.04.

1) Теоретичні відомості : витоки укр.футболу.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Вправи для розвитку сили.

13.04.

1) Теоретичні відомості : дитячо-юнацький футбол та професіональний футбол в Україні.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Стрибки на одній та двох ногах у висоту та довжину.

15.04.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Стрибки з імітуванням удару головою.

5) Вправи на формування постави.

17.04.

1) Теоретичні відомості : медичний контроль і самоконтроль юного футболіста.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Біг у чергуванні з ходьбою.

22.04.

1) Теоретичні відомості : зробити презентацію «Видатні футболісти України».

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Бігові вправи.

4) Присідання на одній нозі з підтримкою.

24.04.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Прискорення до 15 м з різних вихідних положень.

4) Стрибки у довжину з місця.

27.04.

1) Теоретичні відомості : футбол в Україні.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Підтягування у висі(хлопці), згинання та розгинання рук в упорі лежачи.

29.04.

1) Теоретичні відомості: зробити презентацію «Міц улюблений вид спорту».

2) Комплекс ЗРВ.

3) Бігові вправи.

4) Присідання на одній нозі з підтримкою.

04.05.

1) Теоретичні відомості : пройти тестування(картку подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Вправи для розвитку сили.

06.05.

1) Теоретичні відомості : медичний контроль і самоконтроль юного футболіста.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Стрибки з імітуванням удару головою.

4) Вправи на розтягування.

08.05.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Бігові вправи.

4) Фінти.

13.05.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Човниковий біг 4х10.

4) Вправи на розтягування.

15.05.

1) Теоретичні відомості : самоконтроль під час занять з футболу.

2) Розминка футболіста.

3) Підтягування.

4) Вправи на розтягування.







Всесвітня історія (вчитель - Подольська Іванна Василівна)

12.03.

Тема. Японія. Опрацювати параграф 23.

19.03. Китай & 24. Написати повідомлення на тему"Жінки-політики в історії"(прикладом є імператриця Китаю Ци Сі.

02.04. опрацювати параграф 25 .Спроби модернізації османської імперії.

09.04. Міжнародні відносини наприкінці19-20 ст. Опрацювати параграф 26.

16.04. Опрацювати параграф 27(Наука і техніка).

23.04. & 28 Література та мистецтво.

30.04. С.249. виконати у зошиті завд.1, 8, 9.

Історія України (вчитель - Подольська Іванна Василівна)

13.03.

Тема. Політика українського національного руху в 90-ті роки 19 ст. Опрацювати параграф 23.

18.03.Практичне заняття с.195 параграф 24 .Особливості українофільського та політичного етапів національного відродження.

20.03. Опрацювати тестові завдання на с. 199-201. Відповіді записати у зошит .

01.04. Розділ 6 . українські землі у складі російської імперії на поч. 20 століття. опрацювати параграф 25 .Соціоально-економічний розвиток.

03.04. Опрацювати параграф 26 політизація українського національного руху.

08.04. Російська революція 1905-1907 р.р.на території України.Опрацювати параграф 27.

10.04.Політизація укр. нац. руху. Опрацювати параграф 26.

15.04. Опрацювати параграф 28(Соціально-політичне становище у 1907-1911 рр.).

17.04. Опрацювати параграф 29(Ідеї автономії та самостійності в програмах укр.пол. партій Наддніпрянщини. Практичне заняття 6.

22.04. Виконати тести у зошиті ,с 241 з теми "Українські землі у складі Рос. імп. на поч XXст".

24.04. Розділ VII. Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорської імперії на початку XX ст. & 30 Економічне та суспільно-політичне життя.

29.04.Параграф 31. Піднесення укр. нац. руху

Правознавство (вчитель - Подольська Іванна Василівна)

13.03. Практичне заняття ст.150

20.03. Адміністративне правопорушення. Злочин. Опрацювати & 21.

03.04. Опрацювати параграф 22 Адміністративна відповідальність.

10.04. Адміністративні стягнення.Опрацювати с.161

17.04. Сторінка 167. Практичне заняття - Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх.

24.04. Органи державної влади в Україні. Повтор. параграф 13-14.

Мистецтво. (вчитель - Подольська Іванна Василівна)

18.03. "Телебачення: реальний та ілюзорний світ" с.128. У зошиті дати відповідь на запитання- "Яку роль виконують на телепередачі режисер, репортер, художник, музичний редактор?"

01.04. Опрацювати с. 140 Музеї, картинна галерея, зображення ,презентація і популяризація мистецької спадщини.

08.04. Нові форми існування відомих творів. Опрацювати с.154.Переглянути фільм М. Гоголь "Вечори на уторі біля Диканьки".

15.04. Сторінка 106. Кінематографічні шкали(повторити).

22.04.Презентація "Школи у кінематографії" htths: // naurok.ua . Записати у зошит найяскравіших режисерів провідних шкіл кінемотографії.

29.04. Вивчити гаївку"Коло млина, коло броду."

Інформатика (вчитель - Ступніцька Марія Олексіївна)

12.03.

Тема. Етапи створення веб-сайтів. Поняття мови розмітки гіпертексту.

Опрацювати параграф 29 с. 191-199

17.03.

Тема. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.

Опрацювати параграф 29 (п.7) с. 199

19.03.

Тема. Практична робота №13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.

Виконати практичну роботу №13 с. 30 (одне завдання на вибір) і надати вчителю доступ (gumennam@gmail.com)

Відео інструкція за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=_mQEh-VpYgo&list=PLafE3aTB6JO0uiH3pwrLBGT1jxMZjXSFT&index=109&t=0s

31.03.

Тема. Розв’язування компетентнісних задач

Виконати завдання 1. «Дні цікавої науки»

02.04.

Тема. Розв’язування компетентнісних задач

Виконати завдання 2. «Оновлюємо комп’ютерний клас»

07.04.

Тема. Розв’язування компетентнісних задач.

Виконати завдання 3 «Інтернет і наше життя» с. 205.

Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua увівши код доступу 325369

09.04.

Тема. Розв’язування компетентнісних задач.

Виконати завдання 4 «Комп’ютерні віруси» с. 205.

14.04.

Тема. Розв’язування компетентнісних задач.

Виконати завдання 5 «STEM - центр» с. 206.

16.04.

Тема. Розв’язування компетентнісних задач.

Виконати завдання «Smart City» с. 206.

21.04.

Тема. Розв’язування компетентнісних задач.

Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua увівши код доступу 349931

ОБОВ'ЯЗКОВО ВИКОНАТИ ВСІМ!!!


23.04.

Тема. Розв’язування компетентнісних задач.

Повторити вивчений матеріал.

28.04.

Тема. Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту.

Опрацювати параграф 32 с. 206-207;

Обрати тему проекту серед переліку запропонованих в підручнику на с. 206-207.

30.04.

Тема. Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту.

Робота над проектом з обраної теми (підбір матеріалів).

05.05.

Тема. Виконання колективного навчального проекту.

Робота над проектом.

07.05.

Тема. Виконання колективного навчального проекту.

Робота над проектом.

12.05.

Тема. Виконання колективного навчального проекту.

Робота над проектом.

14.05.

Тема. Виконання колективного навчального проекту.

Робота над проектом.

19.05.

Тема. Виконання колективного навчального проекту.

Робота над проектом.

21.05.

Тема. Виконання колективного навчального проекту.

Робота над проектом.

26.05.

Використання офісних веб-програм та інтернет-середовищ для публікації результатів своєї роботи.

Виконані проекти надсилайте на електронну пошту gumennam@gmail.com

28.05.

Захист колективного навчального проекту.

Українська мова (вчитель - Холод Ірина Остапівна)

13.03 Опрацювати пар. 32 "Складне речення з різними видами зв'язку", вправи 2,3 (с. 113), 3 (с. 115).

17.03 Повторити складне речення з різними видами зв'язку. Виконати вправи 4, 5 (с. 114), 3 (с. 115).

20.03 Тренувальні вправи 3,4 (с. 107), 4,5 (с. 104).

31.03 Текст і його основні ознаки. Опрацювати пар. 33, виконати вправи 2 (с.116), 4 і 5 (с. 118).

03.04 Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті. Опрацювати пар. 34, виконати вправи 1 (с. 120), 2 (с. 121) і 4 (с. 122).

07.04 Види і засоби міжфразового зв'язку. Опрацювати пар. 35, виконати вправи 1,2 (с. 125).

10.04 Тези прочитаної науково-пізнавальної статті. Опрацювати пар. 36, виконати вправу 1 (с. 128).

14.04 Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту. Опрацювати пар. 36, виконати вправу 2 (с. 129).

17.04 Повторення вивчених розділових знаків у простому реченні. Повторити розділові знаки при звертаннях, вставних словах, однорідних членах речення. Виконати вправи 1,2 (с. 130).

21.04 Повторення вивчених розділових знаків у простих реченнях. Розділові знаки при відокремлених членах речення. Повторити пар. 37, виконати вправи 4,5 (с. 131), 1 (с. 132).

24.04 Повторення вивчених розділових знаків у складному реченні. Розділові знаки у складносурядному реченні. Повторити пар. 12-16, виконати вправи 2-4 (с. 53).

28.04 Розділові знаки у складнопідрядному реченні. Повторити пар. 17-20, виконати вправи 3 (с. 64), 3 (с. 68), 3 (с. 75).

05.05 Контрольний твір. Написати на одні із тем:
1. "Я вірю в майбутнє твоє, Україно!"
2. "Береться мудрість не із заповітів"
3. "Молодь і сучасність"

08.05 Тематична контрольна робота на тему "Складне речення з різними видами зв'язку". Виконати тести, які знаходяться у вкладеннях у кінці сторінки.

12.05 Узагальнення й систематизація вивченого. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень). Повторити пар. 2-4, виконати вправи 5,6 (с.10), 4 (с.13).

15.05 Розділові знаки у простому реченні. Виконати вправи 4,5 (с.17), 2 (с.18).

19.05 Складне речення. Повторити пар. 12-13, виконати вправи 4 (с.45), 3 (с.47), 2 (с.49).

22.05 Підсумкова контрольна робота. Повторити пар. 14-16, виконати вправи 2,3 (с.53), 3 (с.59).

26.05 Мовні аспекти вивчення речення. Різновиди складних речень. Повторити пар. 12-20, виконати вправи 3 (с.61), 6 (с.65), 4 (с.68).

29.05 Урок-підсумок. Мовна вікторина (тести скину вам у Viber). Повторити вивчене впродовж року.

Українська література (вчитель - Холод Ірина Остапівна)

13.03 Прочитати поему "Наймичка", опрацювати матеріал підручника.

16.03 Прочитати вірш "У нашім раї на землі" Т. Шевченка. Скласти паспорт твору. Виписати художні засоби.

20.03 Опрацювати з підручника лірику періоду арешту і заслання, після повернення з нього. Прочитати вірші "Доля" і "Росли у купочці, зросли", скласти паспорт творів.

30.03 Біблія в житті Т. Шевченка. Прочитати "Ісаїя. Глава 35", "Злоначинающих спини...". Опрацювати матеріал підручника, записати у зошитах проблеми, які порушуються у цих творах.

03.04 Т. Шевченко "Художник" - прочитати повість.

06.04 Пантелеймон Куліш "Чорна рада" - прочитати твір. Опрацювати біографію П. Куліша.

10.04 П. Куліш "Чорна рада". Знайти в мережі Інтернет історичні події в Ніжині 1663 р. і прочитати Літопис Самовидця.

13.04 Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв з твору П. Куліша "Чорна рада". Опрацювати статтю підручника. Подивитися фільм "Чорна рада" 2002 р. режисер М. Засєєв-Руденко.

17.04 Загальнолюдські риси героїв роману "Чорна рада". Оцінка роману Т. Шевченком. Записати проблеми роману та порівняльну характеристику образів Сомка та Брюховецького.

24.04 Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Повість "Інститутка". Скласти хронологічну таблицю життя і творчості письменниці, читати повість.

27.04 Продовження теми народного життя в повісті "Інститутка". Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів - людей із народу та панночки. Опрацювати статтю підручника, записати проблеми, порушенні у творі.

04.05 Контрольна робота. Написати твір на одну із тем:
1. Доведіть, що твір П. Куліша "Чорна рада" - історичний роман-хроніка.
2. Розкрийте світоглядні позиції П. Куліша.
3. Поясніть, у чому полягає народність творчості Марка Вовчка.

08.05 Тематична контрольна робота. Тема "Нова українська література" П. Куліш і Марко Вовчок. Виконати тестові завдання (надішлю вам у Viber).

15.05 Позакласне читання. Марко Вовчок "Маруся". Прочитати твір і записати паспорт твору.

18.05 Літературна вікторина. Конкурс знавців літератури. Повторення вивченого впродовж року. Прочитати "Дівоче серце" П. Куліша.

22.05 Розвиток мовлення. Письмовий твір на одну із тем:
1. Твір, який мені найбільше сподобався. І чому?
2. Україна - країна визначних мистецьких талантів, які зробили великий внесок у культуру інших народів.
3. Розуміння "золотої середини" у вчинках людини.

25.05 Підсумкова контрольна робота (завдання скину вам у Viber). Здати до 11:00.

29.05 Урок-підсумок. Літературний КВК (завдання скину вам у Viber).

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

20.03.

Тема. Визначні місця німецької столиці

Виконати впр. 3, 4 (с. 131, усно); впр. 5 (с. 132, письмово)

Скласти розповідь про Берлін

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

30.03

Тема:Що можна відвідати у Берліні?

Виконати впр.1,2(с.133,усно);впр.4(.с.133,письмово)

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

03.04

Тема:Україна-моя батьківщина.

Виконати впр.1,3(с.134,усно);впр.2(.с.134,письмово)

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

06.04

Тема:Міста України

Виконати впр.2(с.135,усно);впр.5(.с.135,письмово)Скласти розповідь про улюблене місто.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

10.04

Тема:Київ столиця України

Виконати впр.1(с.136,усно);впр.3,4(.с.137,письмово)Скласти розповідь про Київ.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

13.04

Тема:Різноманітність традицій

Виконати впр.3(с.142,усно);впр,4(.с.143,письмово)Скласти розповідь про домашні традиції.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

17.04

Тема:Великодні символи

Виконати впр.1,2(с.144,усно);впр,5(.с.145,письмово),вивчити нові слова с.145

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

24.04

Тема:Країна і люди

Повторити вивчений матеріал с.126-145.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

27.04

Тема:Унікальне місто. Робота з текстом.

Виконати вправи 1 с.147-148(опрацювати текст);2 с.148(опрацювати уривки); 149с.204 (усно).

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

04.05

Тема:Професії.Професії майбутнього

Виконати впр.1,2(с.150усно);впр,5(.с.151,письмово),вивчити нові слова с.150

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

08.05

Тема:Улюблені професії

Виконати впр.4(с.153усно);впр,5(.с.154,письмово),скласти розповідь про майбутню професію.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

15.05

Тема:Узагальнюючий урок

Повторити вивчений матеріал с.87-155.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

18.05

Контроль навичок письма

/Files/images/7_kl/97173025_2256292818011142_4856015953298718720_n.jpg

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

22.05

Тема:Природа і довкілля

Скласти діалог до теми "Природа".

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

25.05

Тема: Контроль навичок аудіювання

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

29.05

Тема: Узагальнюючий урок з вивченого протягом року

Повторити вивчений матеріал с.91-172

Педагог-організатор (Микитин Іванна Іванівна)

Складання сценарію "Чути Великодні Дзвони".

Підбір пісень на страсну тематику.

Конкур малюнків на тему:"Весняна краса".

Пошукова робота старовинних гаївок до Великодня.

Перегляд відеоматеріалів:«Чорнобиль. Трагедія… Біль…Пам'ять …

Вікторина до Дня пам'яті та примирення і до Дня Перемоги та для всіх, кому небайдужа історія України і рідного краю в роки Другої світової війни.

Учасникам пропонується щодня дати відповідть на 7 питань.

У вікторині можуть брати участь як діти, так і дорослі.

Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

https://padlet.com/natali_37/jtaahb5naalp - виконати завдання за посиланням.

/Files/images/7_kl/мак картика.jpg

8-9 травня відзначаємо День пам'яті та примирення . День пам'яті та примирення відзначає весь світ. Та, на превеликий жаль, цьогоріч в Україні не заплановано масових заходів через карантин, хоча кожен із нас пам’ятає і вшановує ці дати. Цього року ми відзначаємо 75-ту річницю перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, яка забрала життя багатьох людей у всьому світі.

Вклоняємося Вічному вогню,
Вклоняємось доземно всім солдатам,
Що міряли дороги крізь війну,
Щоб нам сьогодні мріяти й кохати.

Зроби мак пам`яті!https://www.youtube.com/watch?v=HfGkpZ9A4IY

Алгебра ( вчитель: Ступніцька Тетяна Юліанівна)

16. 03.

Тема. Розв’язування вправ

Повторити § 3 п.15-19

Виконати завдання №4 «Перевір себе в тестовій формі» (с. 194-195, письмово)

17. 03

Тема. Основні правила комбінаторики

Опрацювати §3 п.21(с. 212-214)

Вивчити правила (с. 212, 213)

Виконати впр. 21.1; 21.2; 21.3; 21.4; 21.5; 21.6; 21.7 (С.214-215,письмово)

18.03

Тема. Розв’язування вправ і задач

Повторити §3 п.21(с. 212-214)

Виконати впр. 21.8; 21.9; 21.10; 21.11; 21.12; 21.13; 21.14 (с. 215, письмово)

30.03.

Тема. Розв’язування прикладних задач

Повторити §3 п.21(с. 212-214)

Виконати впр. 21.15; 21.16; 21.17; 21.18; 21.19; 21.20 (с. 215, письмово)

31.03

Тема. Частота та ймовірність випадкової події

Опрацювати §3 п.22(с. 216-219)

Виконати впр. 22.1; 22.2 (с. 220, усно); 22.6; 22.7; 22.9; 22.10 (с. 221-222, письмово)

01.04

Тема. Розв’язування вправ і задач

Повторити §3 п.22(с. 216-219)

Виконати впр. 22.11; 22.12; 22.13; 22.14; 22.15 ( c. 222-223; письмово)

06.04

Тема. Класичне означення ймовірності

Опрацювати §3 п.23(с. 224-229), вивчити означення (с. 226)

Виконати впр. 23.1-23.5; 23.10-23.12; 23.14-23.17 (с. 229-230 письмово)

08.04

Тема. Розв’язування вправ і задач

Повторити §3 п.23(с. 224-229)

Виконати впр. 23.19-23.23; 23.25-23.29 ( c. 231-232; письмово)

13.04.

Тема. Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки

Опрацювати §3 п.24(с. 235-242), вивчити означення (с. 236)

Виконати впр. 24.1; 24.2; 24.3; 24.4; 24.5; 24.6 (с. 243-244; письмово)

15.04

Тема. Розв’язування вправ і задач

Повторити §3 п.24(с. 235-242)

Виконати впр. 24.7; 24.8; 24.9; 24.10; 24.11 ( c. 244-246; письмово)

22.04

Тема. Розв’язування вправ і задач

Повторити §3 п.24 (с. 235-242)

Виконати впр. 24.12; 24.13; 24.14; 24.15; 24.16 ( c. 246-247; письмово)

27.04

Повторення і систематизація навчального матеріалу.

Тема. Тотожні перетворення раціональних виразів. Розв’язування раціональних рівнянь

Повторити тотожні перетворення раціональних виразів. Розв’язування раціональних рівнянь

Виконати впр. 6.50; 6.51; 6.52; 6.54; 6.55 (с. 53; письмово)

29.04

Тема. Розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних

Повторити §2 п.12-14

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №3 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 146-148; письмово)

04.05

Тема. Функції. Властивості та графіки функцій

Повторити §2 п. 7-11

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №1 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 115-117; письмово)

06.05

Тема. Нерівності. Розв’язування нерівностей та їх систем

Повторити §1 п. 1-6

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №1 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 54-56; письмово)

13.05

Тема. Розв’язування вправ і задач за допомогою системи рівнянь

Повторити §2 п.12-13

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №2 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 115-117; письмово

18.05

Тема. Розв’язування текстових задач

Повторити §2 п.14 (с.138-140), підготуватися до підсумкової контрольної роботи

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №4 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 194-195; письмово

20.05

Тема. Підсумкова контрольна робота

Повторити вивчений матеріал

25.05

Тема. Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ

Повторити вивчений матеріал

Виконати впр.20.2; 20.13;20.25 (с.198-199, 201; письмово)

27.05

Тема. Узагальнення вивченого матеріалу

Повторити вивчений матеріал за рік

Геометрія ( вчитель: Ступніцька Тетяна Юліанівна)

12.03

Тема. Розв’язування задач

Повторити §4 п.16 (с. 141-145)

Розв’язати задачі 16.10; 16.11; 16.13; 16.18, 16. 19 ; 16.20 ( с.147-148,письмово)

17.03

Тема. Розв’язування задач

Повторити §4 п.16 (с. 141-145)

Розв’язати задачі 16.21; 16.22; 16.23; 16.26, 16. 27 ; 16.30 ( с.148-149,письмово)

19.03

Тема. Переміщення (рух та його властивості). Рівність фігур

Опрацювати §5 п.17 (с. 157-162)

Вивчити означення і теорему (с. 159-160)

Розв’язати задачі 17.1; 17.3; 17.4; 17.5, 17. 6 ; 17.7 ( с.162-163,письмово)

31.03

Тема. Симетрія відносно точки та прямої

Опрацювати §5 п.18(с. 167-169), вивчити означення, теорему та наслідок (с. 167)

Виконати задачі 18.1; 18.2; 18.3; 18.7; 18.8; 18.12; 18.15; 18.20 (с. 170-172; письмово)

02.04

Тема. Поворот

Опрацювати §5 п.19(с. 175-179), вивчити означення, теореми та наслідки (с. 175, 176, 178)

Виконати задачі 19.1; 19.4; 19.8; 19.15; 19.22; 19.25 (с. 180-183; письмово)

07.04

Тема. Паралельне перенесення

Опрацювати §5 п.17(с. 159-162), вивчити теорему та наслідок (с. 160)

Виконати задачі 17.16; 17.18; 17.19; 17.20; 17.21(с. 165 письмово)

09.04

Тема. Розв’язування задач

Повторити §5 п.17(с. 159-162

Виконати задачі 17.22; 17.23; 17.27; 17.28 (с. 165 письмово)

14.04

Тема. Розв’язування задач

Опрацювати §5 п.17-20

Виконати задачі 19.20; 19.24; 19.30; 20.4 (с. 182-183, 192; письмово)

16.04

Тема. Повторення і систематизація навчального матеріалу. Взаємне розміщення прямих на площині

Повторити §3

Виконати завдання №3 «Перевір себе » (с. 102-103; письмово)

21.04

Тема. Трикутники (рівність, подібність, співвідношення між сторонами і кутами)

Повторити §1 п.1-3

Виконати завдання №1 «Перевір себе» (с. 47-48; письмово)

23.04

Тема. Розв’язування задач

Повторити §1 п.1-3

Виконати задачі 21.1; 21.3; 21.5; 21.12 (с. 209 письмово)

28.04

Тема. Площі трикутників

Повторити §1 п.5(с. 35-40)

Виконати задачі 21.7; 21.8; 21.14 (с. 209-210; письмово)

30.04

Тема. Розв’язування задач

Повторити §1 п.5(с. 35-40)

Виконати задачі 21.6; 21.10; 21.18 (с. 209-210; письмово)

05.05

Тема. Чотирикутники та їх властивості, площа чотирикутників

Повторити все про чотирикутники та їх властивості, площу чотирикутників

Виконати задачі 21.20; 21.21; 21.22 (с. 210, письмово)

07.05

Тема. Розв’язування задач

Повторити §1

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №1 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 47-48; письмово)

12.05

Тема. Розв’язування трикутників

Опрацювати §1 п.4-5

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №5 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 204-205; письмово

14.05

Тема. Правильні многокутники

Повторити §2 п.6-7

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №2 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 74-75; письмово

19.05

Тема. Декартові координати й вектори на площині

Повторити §3 п.8-11, підготуватися до підсумкової контрольної роботи

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №4 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 151-152; письмово

21.05

Тема. Підсумкова контрольна робота

Повторити вивчений матеріал

26.05

Тема. Аналіз контрольної роботи. . Розв’язування задач

Повторити вивчений матеріал

Виконати задачі 21.35; 21.43; 21.53 (с. 211-213; письмово)

28.05

Тема. Підсумковий урок

Повторити вивчений матеріал за рік

Географія (вчитель-Кравець Леся Михайлівна )

17.03.

Тема. Транспорт, його роль у національній економіці та формуванні світового господарства. Види транспорту.

Опрацювати параграф 34. Запитання і завдання ст.193. Виписати у зошиті переваги і недоліки окремих видів транспорту.

31.03.

Тема. Транспорт України. Транспортні вузли. Міжнародні транспортні коридори на території України.

Опрацювати параграф 36. Запитання і завдання ст. 205. Проаналізувати кругові діаграми структури пасажирообігу і вантажообігу транспорту України. (ст.199 письмово).

07.04.

Тема. Торгівля як вид послуг. Форма торгівлі. Показники зовнішньої торгівлі. Торгівля в Україні. Обсяги та структура експорту й імпорту товарів та послуг. Чинники концентрації роздрібної торгівлі в населених пунктах, регіонах.

Опрацювати параграф 37. Запитання і завданя ст. 210. Проаналізувати стовпчикові діаграми країн-лідерів з експорту та імпорту товарів ст. 209.

14.04.

Тема. Світовий ринок товарів і послуг. Основні напрями зовнішньоторговельних звязків. Світова організація торгівлі. Регіональні зони вільної торгівлі (NAFTA, ASEAN та ін.).

Опрацювати параграф 38. Запитання і завдання ст.215.

21.04.

Тема. Туризм як складник національної економіки, його види. Чинники розвитку туризму в регіоні, країні. Туристична інфраструктура. Міжнародний туризм. Туризм в Україні. Особливості природних рекреаційних ресурсів. Обєкти Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні та світі. Туристичні райони в Україні та світі.

Опрацювати параграф 39. 40. Запитання і завдання ст. 221, 226. Створити відеопрезентацію про основні туристичні обєкти України.

28.04.

Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоровя. Роль науки і освіти в суспільстві. Особливості наукової й освітньої діяльності як видів економічної діяльності. Форми просторової організації наукових досліджень та освіти: технополіси, технопарки. Найвідоміші наукові центри у світі та Україні. Охорона здоровя. Найвідоміші центри охорони здоровя в Україні та світі.

Опрацювати параграф 41. Запитання і завдання ст. 232.

05.05.

Тема. Фінансові послуги. Компютерне програмування. Фінансові послуги. Світові центри банківсько-фінансової діяльності. Вплив глобалізації на розміщення фінансових установ. Країни офшори. Особливості розміщення фінансових установ в Україні. Аутсорсинг, його переваги й недоліки. Аутсорсинг інформаційних технологій (ІТ-аутсорсинг). Компютерне програмування, консультування та повязана з ними діяльність. Країни-лідери на світовому ринку компютерного програмування.

Опрацювати параграфи 42, 43. Запитання і завдання ст. 238, 242. Виконати тестові завдання ст. 243.

12.05.
Контрольна робота по темі: "Третинний сектор економіки".

ВАРІАНТ І

Завдання 1-6. Виберіть одну правильну відповідь

1. Найдовшими судноплавними річками світу є:
А Ганг, Волга, Лена, Тиса, Дунай
Б Амазонка, Меконг, Ніл, Міссісіпі, Десна
В Хуанхе, Міссісіпі, Волга, Рейн, Дунай
Г Рейн, Дніпро, Ганг, Південний Буг, Міссісіпі

2. Сукупність установ і закладів туристичної діяльності, в яких забезпечено прийом, обслуговування і перевезення туристів це:
А інфраструктура туризму
Б рекреаційні ресурси
В туристичний район
Г туристична база

3. Головне завдання технополісів:
А розробка наукових досліджень
Б виробництво високотехнологічної продукції
В покращення екологічної ситуації
Г комерціалізація результатів наукових досліджень

4. Укажіть основну функцію Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ).
А визначати рівень розвитку медицини у країнах світу
Б надавати медичні послуги
В упровадити страхову медицину
Г розв’язувати міжнародні проблеми охорони здоров’я населення Землі

5. Укажіть країни з найкращим медичним обслуговуванням.
А Австралія, Греція, Мальта
Б Італія, Німеччина, Сингапур
В Білорусь, Японія, Оман
Г Аргентина, Австрія, Швейцарія

6. Транспортний вузол – це:
А поєднання трьох шляхів сполучення в одному місці
Б поєднання космодрому й автовокзалу
В поєднання залізничної і автобусної станції
Г поєднання летовища цивільної й військової авіації

Завдання 7-8. Виберіть три правильні відповіді

7. Укажіть важливі принципи діяльності СОТ:
А сприяння справедливій конкуренції
Б економічна і політична стабільність
В захист прав інтелектуальної власності
Г торгівля без дискримінації
Д збільшити доцільність інвестування
Е політична взаємодія і безпека
Є розширення доступу до ринків

8. Зазначте основні офшорні зони:
А Північноамериканська
Б Перської затоки
В Лондонська
Г Європейська
Д Карибська
Е Західна
Є Африканська

Установіть відповідність

9. Установіть відповідність між термінами та їхніми визначеннями.

1 Вантажообіг А Комунікаційні вісі наземного транспорту, по яких відбувається переміщення більшості вантажів і пасажирів
2 Транспортний вузол Б Кількість вантажу, перевезеного від відправника до одержувача (в тоннах)
3 Обсяг перевезень В Мережа лінійний і точкових об’єктів, між якими переміщують рухомі транспортні засоби
4 Транспортна магістраль Г Місце перетину або розгалуження не менше трьох шляхів сполучення одного або різних видів транспорту
Д Добуток обсягу перевезеного вантажу на відстань перевезень

1_________ 2_________ 3_________ 4________

10. Охарактеризуйте як події останнього часу вплинули на розвиток зовнішньої торгівлі в Україні.

ВАРІАНТ ІІ

Завдання 1-6. Виберіть одну правильну відповідь

1. Виокремте характерну рису підприємств сфери послуг.
А Орієнтація на висококваліфіковані кадри
Б Тяжіють до споживача
В Переважно невеликі за розміром
Г Усі екологічно небезпечні

2. Торговельний баланс це:
А різниця між експортом та імпортом
Б ввезення товарів у країну з-за кордону
В вивезення товарів за кордон
Г річний показник суми експорту до імпорту

3. Cистема установ, організацій та підприємств, що здійснюють освітню діяльність, спрямовану на задоволення різноманітних потреб населення в освітніх послугах і підготовку кваліфікованих працівників це:
А освітні послуги
Б наука
В освіта
Г культура

4. Укажіть як називаються люди, які виконують замовлення на виконання роботи, отриманні через мережу «Інтернет».
А програмісти
Б клінери
В айтішники
Г фрілансери

5. Поясніть, що є міжнародною торгівлею:
А. співвідношення між імпортом двох країн.
Б. співвідношення між товарами і послугами;
В. співвідношення між різними групами товарів;
Г. співвідношення між експортом і імпортом А

6. Головна країна-партнер України у зовнішній торгівлі
А Росія
Б Німеччина
В Китай
Г Туреччина

Завдання 7-8. Виберіть три правильні відповіді

7. Укажіть, які функції виконує Національний банк України.
А здійснює грошові розрахунки
Б надає кредити та інші послуги з фінансових операцій
В організовує міжбанківські розрахунки
Г здійснює обслуговування фізичних та юридичних осіб для отримання прибутку
Д координує діяльність банківської системи
Е здійснює емісійну та грошово-кредитну політику в державі
Є створює сприятливі умови для вільних купівлі-продажу цінних паперів

8. Зазначте світові фінансові центри
А Нью-Йорк
Б Гонконг
В Прага
Г Лондон
Д Будапешт
Е Тель-Авів
Є Штутгарт

Установіть відповідність

9. Установіть відповідність між видами транспорту та їхніми характеристиками
1 Авіаційний А Потребує дорогої інфраструктури, найнижча собівартість серед наземного транспорту, мало залежить від погодних умов.
2 Автомобільний Б Не залежить від погодних умов, перевезення виконують лише за усталеними маршрутами та зупинками.
3 Залізничний В Найдешевший вид транспорту для перевезення на великі відстані, залежить від погодних умов
4 Трубопровідний Г Має високу мобільність і маневреність, залежить від погодних умов і якості дорожнього покриття
Д Характерна висока швидкість і велика собівартість.

1_________ 2_________ 3_________ 4________

10. Доведіть, що Україна володіє значним туристичним потенціалом.

Виконуємо один варіант на вибір. Відповіді оформляємо на двох листках із зошита і зберігаємо. Фотографії виконаних робіт для оцінки надсилаємо на вайбер за номером 0966853044.

19.05.

Тема. Глобальні проблеми людства. Поняття про глобальні проблеми людства, причини їх виникнення. Проблема війни і миру. Проблема тероризму. Сировинна й енергетична проблеми. Демографічна й продовольча проблеми. Проблема подолання відсталості країн, що розвиваються.

Опрацювати параграфи 44, 45. Запитання і завдання ст. 250, 254.

26.05.

Тема. Екологічна проблема. Взаємозвязок глобальних проблем. Роль світової громадськості та міжнародних організацій у їх розвязуванні. Сталий розвиток - стратегія людства на ХХІ століття.

Дослідження. Прояв глобальних проблем у своєму регіоні.

Опрацювати параграфи 46, 47. Запитання і завдання ст. 260, 265. Провести дослідження.

Трудове навчання (вчитель Козлюк Ганна Михайлівна)

17.03. Інструктаж з ОП. Ознайомлення із способами з'єднання деталей із не традиційних матеріалів.

Скласти технологічну послідовність виготовлення виробу

31.03

Тема. Інструктаж з ОП. Виконання проекту. Добір способу з'єднання деталей виробу

Підготовка до з'єднання.

07.04

Тема. Інструктаж з ОП. Повторити етапи технологічної послідовності виготовлення виробу.

Повторити правила безпечної праці та організації робочого місця

14.04

Тема. Інструктаж з ОП. Виконання проекту

Виконання проекту

21.04

Тема. Інструктаж з ОП. Виконання проекту

Знайти в Інтернеті вироби, зробити аналіз і порівняти з своїм виробом

28.04

Тема. Інструктаж з ОП. Виконання проекту (комплексної роботи)

Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу

05.05

Тема. Інструктаж з ОП. Виконання проекту

Виконання проекту

12.05

Тема. Інструктаж з О.П.Створення композиції для оздоблення виробу.

Оздоблення виробу.

19.05.

Тема.Інструктаж з О.П.Остаточна обробка виробу.

Розрахунок орієнтованої вартості витрачених матеріалів.

Англійська мова (вчитель Гайдук Соломія Ярославівна)

17.03.

Тема. Велика Британія на карті.

Виконати вправи 2 (a,b,c) с.182; 3 с.184-185 (опрацювати текст); 4 с.185; 5(b) с.186 (виконати усно).

Переглянути відео матеріал до даної теми.

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/uk-now/video-uk/four-nations

18.03.

Тема. Англія

Виконати вправи 6 с. 186; 7 с. 186-187 (опрацювати тексти) 8 с. 187 (усно).

Опрацювати файл за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1EpThSfM81wCcjZWwOiy1dZwiVwm562q4/view

31.03.

Тема. Різноманітність традицій

Виконати вправи 1 с.188(усно); 3d) с.190 (письмово,використовуючи посилання, з минулої теми); 5а) с.191.

01.04.

Тема. Вчора, позавчора та завтра. Розвиток граматичних навичок. Уживання часів.

Виконати вправи 1 с.192 (усно); 2 с.192, 3 с.193 (письмово); 4 с.193 (усно); 5,6 с.194 (усно); 7 с.194 (письмово)

07.04

Тема. Об'єднане Королівство Великої Британії.

Виконати вправи 1 с.194-195 (усно); 3 с.196-197 (усно); 6 с.199-200.

08.04.

Тема. Хто найкращий блогер? створення власної сторінки.

Написати власний "блог" про визначні місця Великої Британії (завдання можна виконати письмово у зошиті або у форматі pdf чи word документ).

14.04.

Тема. Країни Об'єднаного Королівства.

Написати розповідь про одну з країн Великобританії, використовуючи лексичний матеріал теми.

15.04.

Тема. Великобританія сьогодні.

Повторити вивчений матеріал та лексичні одиниці с.182-200.

21.04.

Тема. Унікальне місто. Робота з текстом.

Виконати вправи 1 с.201-202 (опрацювати текст);2 с.203 (опрацювати уривки); 3 с.204 (усно).

22.04.

Тема. Навколо Великої Британії.

Виконати вправи 6 с) с.206 (ознайомитись з інформацією); 7 с.207 (письмово дати відповіді на запитання).

28.04.

Тема. Міста Великобританії.

Виконати вправи 2 с.207 (виписати та вивчити слова); с.209 (виписати та вивчити слова).

29.04.

Тема. Розкажи мені про Великобританію. Контроль навичок аудіювання.

Виконати вправи 1 с.210; 2 с.211; 4 с.212-213 (всі вправи виконати письмово).

05.05.

Тема. Що б ти хотів відвідати?

Виконати вправи 4 а) с.215 (прочитати і перекласти); 6 с.216 (опрацювати); 1 с.217(зробити оголошення або рекламу про одне із визначних місць Англії).

06.05.

Тема. що подивитись у Великобританії? Контроль навичок читання.

Виконати вправи 2 с.218-219 (опрацювати текст).

12.05.

Тема. Визначні місця.

Виконати вправу 3 с.220-221 (опрацювати текст; виписати невідомі слова).

13.05.

Тема. Повернімося до України. Контроль навичок письма.

Виконати вправи 5 с.222 (письмово); 6 с.223-224 (опрацювати).

19.05.

Тема. В пошуках інформації. Розвиток навичок говоріння.

Виконати вправи 2 с.230(опрацювати); повторити часи; 3 с.232; 5 с.233.

20.05.

Тема. Подорож різними країнами світу.

Написати твір-розповідь на тему " Країна, яку б я хотів відвідати".

26.05.

Тема. Міста Великої Британії та України.

Повторити вивчені слова.

27.05.

Тема. Повторення вивченого граматичного матеріалу. Ось і літні канікули.

Повторити вивчений матеріал.

Основи християнської етики ( вчитель Козлюк Ганна Михайлівна)

18.03. Мистецтво спілкування. Конфліктні ситуації.

Виписати Мт. 12:34; Мт. 5:9, прочитати Дії. 17:16-34; Ів. 4:7-38; Рим. 12:9-21

01.04

Тема. Давання і приймання. Вдячність

Виписати Дії 20. 35; прочитати Як. 2.1-13; Лк. 17.12-19. Як ставитися до матеріальних благ?

08.04.

Тема. Християнські культурні цінності

Виписати Мт. 6.21, Прочитати Мт. 13.44-45

15.04

Тема. Українські християнські традиції та елементи сакрального мистецтва.

Виписати Псалом 57.12. Приницпи побудови храму, їх символіка. Святкування Світлого Христового Воскресіння

22.04

Тема. Визначні архітектурні церковні пам'ятки України

Зробити презентацію про архітектурні церковні пам'ятки України

29.04

Тема. Християнство в образотворчому мистецтві.

Виписати Кол. 1. 15, прочитати Ів. 1. 14, опрацювати символіку кольорів в ікономалярстві

06.05

Тема. Християнство в музиці

Виписати Пс. 150.2-5, вивчити духовний гімн України: " Боже великий єдиний"

13.05

Християнство в літературі та сучасному медіа просторі.

Виписати Пр.16.20. Християнські погляди Т.Г.Шевченка. О.Гончара, Л.Костенко.

20.05

Всебічний розвиток української молоді.

Виписати Мк.5.14-16.Як не зрадити покликанню?

Основи здоров'я(вчитель :Бригідир Любов Олегівна)

19 березня

Тема уроку.Цінність родини.Чинники міцної родини.Готовність до сімейного життя.

Ознайомитись з поняттям"гендер" і "стать".

Підготувати реферат"Визначення місця здоров'я в ієрархії власних життєвих цінностей".

Опрацювати параграф 22 підручника.

2 квітня

Тема уроку. Репродуктивне здоров'я молоді.

Вивчити про стан репродуктивного здоров'я молоді в Україні. Про соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді. Про значення регулярних профілактичних оглядів для хлопців та дівчат. Також, про наслідки ранніх статевих стосунків.

Виконати практичну роботу "Ознайомлення з роботою установ, які надають соціально-психологічні та медичні послуги за місцем проживання."

Опрацювати параграф 23 та 24 (частково).

9 квітня

Тема уроку. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров'я. Профілактика вродженних вад.

Опрацювати параграф 24, с.116-118. Підготувати відповіді на питання(усно).

16 квітня

Тема уроку. Запобігання захворюванням, які передаються статевим шляхом.Засоби контрацепції. Спільна відповідальність чоловіка і жінки за використання контрацепції та засобів захисту від ІПСШ.

Опрацювати параграф 25 підручника.

23 квітня

Тема уроку. Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ. Протидія стигмі і дискримінації осіб за будь-якою ознакою в т. ч. за станом здоров'я та з інвалідністю.

Опрацювати параграф 26 підручника. Підготувати відповіді на питання.

30 квітня

Тема уроку. Сучасний комплекс проблем безпеки.

Безпека як потреба людини.Види й рівні загроз. Заходи безпеки.

Опрацювати параграф27 підручника.

7 травня

Тема уроку. Взаємозв'язок особистої, національної та глобальної безпеки.Концепція національної безпеки України. Сфери національної безпеки.

Опрацювати парагрвф 28 підручника.

Підготувати повідомлення " Відпрацювання навичок оцінювання ризику на особистому рівні"

Подати на оцінювання приватно

14 травня

Тема уроку. Глобальні загрози породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров'я.

Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки, як складова формування здорового способу життя.

Підготувати письмове повідомлення " Оцінювання екологічних небезпек за місцем проживання, що впливають на здоров'я громади"

Опрацювати параграф 29 підручника

21 травня

Тема уроку. Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України. Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку.

Опрцювпти параграф 30 підручника

28 травня

Тема уроку. Підсумково-узагальнюючий урок.

Опрацювати питання в кінці останнього розділу.

Психологія (Холод Людмила Ігорівна)

12.05 Виконайте Тест на визначення особистості https://www.16personalities.com/uk/bezkoshtovnyy-test-na-vyznachennya-osobystosti. Дайте усно відповіді на запитання: Чи погоджуєтеся ви з отриманим результатом? Чи вважажаєте ви себе творчою особистістю? Чому?

14.05 Виконайте Методику на визначення рівня стресостійкості та соціальної адаптації Холмса і Раге https://onlinetestpad.com/ua/testview/94623-metodika-viznachennya-stresost%D1%96jkost%D1%96-ta-soc%D1%96alnoi-adaptac%D1%96i-kholmsa-%D1%96-rage.

19.05 Виконайте тест на тему: "Рівень тривожності" https://testometrika.com/depression-and-stress/the-level-of-anxiety/. Дайте усно відповіді на запитання: Чи вважаєте ви себе тривожною людиною? Чому? Чи легко ви боритеся з тривожністю?

21.05 Виконайте тест на тему: "Чи є у вас інтернет залежність?" https://testometrika.com/diagnosis-of-abnormalities/test-for-internet-addiction-kimberly-young/.Дайте усно відповіді на запитання: Чи вважаєте ви себе інтернет залежною людиною? Чи уявляєте ви своє життя без інтернету? Чим інтернет допомагає сучасній людині?

26.05 Виконайте Опитувальник Карла Юнга на темперамент https://testometrika.com/temperament/the-questionnaire-carl-jung/.

28.05 Виконайте Методику діагностики професійної спрямованості особистості https://onlinetestpad.com/ua/testview/191567-metodika-d%D1%96agnostiki-profes%D1%96jno%D1%97-spryamovanost%D1%96-osobistost%D1%96. Дайте усно відповіді на запитання: Чи визначилися ви вже з майбутньою професією? Чому виникали труднощі з вибором? Чим вас зацікавила обрана професія?

Кiлькiсть переглядiв: 858

Коментарi