Вчитель - Слів'як Віра Василівна
12. 03
Я досліджую світ
Які об'єкти природні, а що створили люди?
Опрацювати с. 46 у підручнику та с. 24 у зошиті з друк. основою
Письмо
Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.
Написати у зошиті з друк. основою с. 46-47.
Математика
Узагальнення і систиматизація знань учнів.
Опрацювати у підручнику с. 105. Виконати завдання 6-7 усно, 8(а)-10 письмово.
Читання
Буква"ща",позначення нею звукосполученя [шч]. Читання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної "Дощик", "Різнокольоровий дощик"(за В. Полинюк) с. 56-57
13.03
Читання
Читати слова. Опрацювати оповідання В. Сухомлинського "Яке щастя?" с. 58
Revision
Робочий зошит с.46
Підручник с78-79(усно)
Тема уроку.My food. Моя їжа.
Вивчити нові слова.
Робочий зошит с.47
Підручник с.80-81
Вчитель – Слів’як Віра Василівна.
16.03
Математика.
Тема: Нумерація чисел першої сотні. Читання і записування чисел у межах 100. Позиційне значення цифр. Розв’язування задач
Опрацювати у підручнику с. 106. Виконати завд. 1,4 – усно, завд. 2, 3, 5 – письмово. Зошиті з друк осн. с. 26.
Я досліджую світ.
Тема: Чому Сонце на Землі – найголовніше?
Опрацювати у підручнику с. 48, робочий зошит с. 26-27.
17.03.
Я досліджую світ.
Тема: Чому без повітря немає життя?
Опрацювати у підручнику с. 49. Робочий зошит с. 28-29.
Математика.
Тема: Додавання і віднімання круглих двоцифрових чисел. Розв’язування задач.
Опрацювати у підручнику с. 107. Виконати завд. 1 – усно, 2-4 письмово. Зошит з друк основою с. 31.
Письмо.
Тема: Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
Зошит з друк. основою с. 48-49.
Читання.
Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще»(за Т. Волгіною) с. 59.
Вчитель – Слів’як Віра Василівна.
18.03
Математика.
Тема:Додавання виду 60+4, 5+30. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної лінії.
Опрацювати у підручнику с. 108. Виконати завд. 1 – усно, завд 2-4 письмово. У зошиті з друк. основою опрацювати с. 31.
Письмо.
Тема:закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.
Зошит з друк. основою с. 49.
Читання.
Тема: Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко «Жираф» с. 60-61.
Вчитель – Слів’як Віра Василівна.
19.03
Я досліджую світ.
Тема: Мої досліди. Як виявити невидимку-повітря?
Опрацювати підручник с. 50-51.
Письмо.
Тема: Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.
Зошит з друк. основою с. 50-51.
Математика.
Тема: Віднімання виду 48-8, 48-40. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Творча робота над задачею.
Опрацювати у підручнику с. 109. Виконати завд. 1 – усно, завд. 2-3 – письмово. У зошиті з друк. основою опрацювати с. 32.
Читання.
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків» с. 62-63.
Вчитель – Слів’як Віра Василівна.
20.03.
Письмо.
Тема: Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень.
Зошит з друк. основою с.52.
Тема уроку.My food.
I've got bread and butter.Я маю хліб і масло.
Вивчити нові слова, ПІДРУЧНИК С.82 , робочий зошит с.48---виконати завдання
Вчитель – Слів’як Віра Василівна
30.03
Математика.
Тема: Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків.
Опрацювати с. 110, виконати завд 1-5. У зошиті з друк основою опрацювати с. 33.
Я досліджую світ.
Тема: Де міститься вода?
У підручнику опрацювати с. 53-54 та у зошиті з друк. основою с. 30
Переглянути відеоролик - https://www.youtube.com/watch?v=RmErh04ndGs
Тема уроку.My food.
Вивчення нових літер. Letter Mm sound /m/, letter Nn sound /n/,вивчення нових слів
підручник, с.83, робочий зошит с.49, пропис с.14,15
Тема уроку.My food.
Tea?-No,thank you.(Чай?-Ні,дякую) Coffee or cocoa?-Cocoa,please (Каву чи какао?-Какао,будь ласка.... Вивчити ці фрази....
Letters Oo, Pp
Підручник,с.84, робочий зошит с.50, пропис с.16,17
Вчитель – Слів’як Віра Василівна
31.03
Я досліджую світ
Тема: Мої досліди. Які властивості має вода?
Опрацювати у підручнику с. 55 та у зошиті з друк. основою с.31.
Переглянути відеоролик - https://www.youtube.com/watch?v=PwwH7gm-0PE
Математика.
Тема: Обчислення на основі нумерації . Складання задачі за малюнком і числовими даними.
У підручнику опрацювати завд. 1- 5 с. 111. Виконати завдання із карток та записати у зошит.
Письмо.
Тема: Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
У зошиті з друк. основою опрацювати с. 53. З поданого тексту списати 1, 2 та 3 речення.
Читання.
Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві» с. 64-65.
Вчитель – Слів’як Віра Василівна
01.04
Математика
Тема: Порівняння виразу і числа. Знаходження довжини ламаної лінії. Розв’язування задач.
Опрацювати завдання с. 112 завдання 1,2,4 – письмово, завд. 3 – усно.
Читання
Тема: звуки [дз], [дз’], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А. Зарудного «Дзвіночки».
Опрацювати с. 66.
Письмо
Тема: Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.
У зошиті з друк. основою опрацювати с. 54. Скласти за малюнком і записатиу зошит 3 речень (малюнок надіслано у групу Viber).
Вчитель – Слів’як Віра Василівна
02.04
Я досліджую світ
Тема: Чому нам потрібна вода?
Опрацювати у підручнику с. 56, у зошиті з друк. осн. с. 32.
Математика
Тема: Узагальнення і систиматизація знань учнів. Дододадкові завдання.
Опрацювати у підручнику завд.1 – усно, завд. 2-5 письмово, с. 113.
Читання
Тема: Відпрацювання злитої вимови звуків [дз],[дз’]. Опрацювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер» (за Ю. Старостенком).
Опрацювати с. 67.
Письмо
Тема: Закріпленя вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.
У зошиті з друк. основою опрацювати с. 55. Скласти за малюнком і записатиу зошит 3 речень (малюнок надіслано у групу Viber).
03.04.
Читання
Тема: Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль»
Опрацювати с.68.
06.04
Математика
Тема: Узагальнення і систиматизація знань учнів. Дододадкові завдання.
Опрацювати у підручнику завд. 6-9 письмово, с. 114.
Я досліджую світ
Тема: Що означають слова «земля» і «грунт»?
У підручнику опрацювати с.58
Тема уроку.My food.
Опрацювати вправи с.86 підручника(усно), вивчити нові слова:ham-шинка,egg-яйце, orange-апельсин, yogurt-йогурт
робочий зошит-с.51(виконати завдання)
Вчитель – Слів’як Віра Василівна
07.04
Я досліджую світ
Тема: Який склад має грунт?
Опрацювати у підручнику с. 59-60, у зошиті з друк. осн. с. 34.
Математика
Тема: Додавання виду 45+3. Обчислення виразів за числовою прямою. Творча робота над задачею.
Опрацювати у підручнику завд.1 – усно, завд. 2-5 письмово, с. 115. У зош з друк осн. опрацювати с. 34.
Читання
ТемаЗакріплення звука [дж], буквосполучення «дж». Опрацювання тексту «Цілющі джерела» с. 69.
Письмо
Тема: Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант.
У зошиті з друк. основою опрацювати с. 56-57.
08.04.
Математика
Тема: Віднімання виду 48-5. Задача на знаходження невідомого від’ємника.
Опрацювати у підручнику завд. 1 ,3 - усно, завд. 2 – письмово. У зошиті з друк. осн. виконати завд. с. 35.
Читання
Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо».
Опрацювати с.70.
Письмо
Тема: Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень поданих друк. шрифтом (текст для списування подано у группу Viber).
09.04
Я досліджую світ
Тема: Чому кажуть, що родючий грунт – «батько», врожаю?
Опрацювати у підручнику с. 61. У зош. з друк. осн. с.35.
Письмо
Тема: закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування (текст для диктування подано у группу Viber).
Математика
Тема: Додавання круглих чисел у межах 100. Розв’язування задач.
Опрацювати у підручнику завд 1-3 письмово, завд. 4 - усно с. 117.
Читання
Тема: Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро» і вірша Н. Гуркіної «Маю десять пальців я…».
Опрацювати с. 72.
10.04
Письмо
Тема: Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.
У зош. з друк основою опрацювати с.58-59.
Тема уроку. My food.
Ознайомлення з новими літерами. Letters Qq, Rr, Ss, Tt---підручник с. 87,88
Вивчити нові слова: queen-королева, snake-змія, rabbit-кролик, turtle-черепаха
робочий зошит-с.52, пропис-с.18,19
Тема уроку.Story time.
Мовленнєвий зразок: Let's have breakfast. Jam and butter?-Just butter,please. l don't know.
Підручник с.89
Робочий зошит с.53, пропис с. 20,21
Тема уроку.Revision.Повторення і закріплення вивченої теми.
Виконати усно впр.1,2 с.90,91 підручника.
Робочий зошит с.54.
Психологія (Холод Людмила Ігорівна)
16.03 Подивитися мультфільм: https://www.youtube.com/watch?v=vbuq7w3ZDUQ&t=31s. Дати відповіді на запитання: Чим займалися люди у мультфільмі? Чому тато з дідусем не могли знайти спільної мови? Чи важливо допомагати один одному? Чому?
18.03 Виконати вправу на розвиток пам'яті: "Фотоапарат". Дитині на декілька секунд показують картку з зображенням, а потім вони повинні якомога детальніше описати малюнок.
30.03 Виконати вправу на розвиток уваги: "Частини тіла". Дитина виконує віршовані команди.
"Плечі кажуть - я стрункий!
Спина каже - я старий!
Палець каже йди сюди.
Голова - Так! Ні!
Вухо каже - дуже голосно!
Ніс каже - приємний запах.
Ротик каже - весело.
Язик каже - смачне варення".
01.04 Переглянути мультфільм: https://www.youtube.com/watch?v=jWKZJuE1RP0. Дати усно відповіді на запитання: Що ви зрозуміли з цього мультфільму? Чи потрібно щось робити? Чому так важливо вчитися?
06.04 Виконати завдання: https://dytpsyholog.com/2015/03/21/%d0%b7%d0%bd%d0%b0%d0%b9%d0%b4%d0%b8-2-%d0%be%d0%b4%d0%bd%d0%b0%d0%ba%d0%be%d0%b2%d0%b8%d1%85-%d0%b3%d1%96%d0%bb%d1%8c%d0%b1%d1%83%d1%85-%d1%8e-%d0%b7/.
08.04 Переглянути мультфільм: https://www.youtube.com/watch?v=8B3PBCLpRMo. Дати усно відповіді на запитання: Чи отримували ви колись довгоочікуваний подарунок? Що це було? Що ви більше любите, дарувати подарунки чи отримувати?
13.04 Виконати завдання: https://dytpsyholog.com/2015/11/09/%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%83-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/.
15.04 Майстер-клас до Великодня: https://www.youtube.com/watch?v=oW9TLT-NbDE.
17.04
Математика
Тема: Додавання виду 45+30. Колективнеискладання задачі на знаходження невідомого від’ємника за малюнком
Опрацювати у підручнику завд.1 – усно, завд. 2-3 письмово, с. 118. У зош з друк осн. опрацювати с. 36.
Я досліджую світ
Тема:Якими бувають рослини?
Опрацювати у підручнику с. 63-64,у зошиті з друк. осн. с. 36-37.
14.04
Я досліджую світ
Тема: Як вивчити будову рослин?
Опрацювати у підручнику с. 65, у зошиті з друк. осн. с. 38.
Математика
Тема: Закріплення додавання виду 45+30. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач.
Опрацювати у підручнику завд. 5- усно, завд. 1-4 – письмово с. 119.
Читання
Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп’ютер» с. 74
Письмо
Тема: Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
У зошиті з друк. основою опрацювати с. 60.
15.04.
Математика
Тема: Віднімання виду 45-20. Побудова відрізка заданої довжини. Розв’язування задач.
Опрацювати у підручнику завд. 1- усно, завд. 2-5 – письмово с. 120. У зош. З друк основою опрацювати с. 37.
Читання
Тема: Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М. Хоросницької «Я навчився вже читати…», В. Зорик «Книжка»
Опрацювати с.75.
Письмо
Тема: Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант(текст для диктування подано у группу Viber).
У зошиті з друк. осн. опрацювати с. 61.
16.04
Я досліджую світ
Тема: Як розрізняти дерева, кущі й трав’янисті рослини?
Опрацювати у підручнику с. 66. У зош. з друк. осн. с.39.
Письмо
Тема: Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень.
У зошиті з друк. осн. опрацювати с. 62-63.
Математика
Тема: Закріплення віднімання виду 45-20. Творча робота над задачею. Дні тижня
Опрацювати у підручнику завд 1-3 письмово, завд. 4 - усно с. 121.
Читання
Тема: Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша.
Опрацювати с. 76-79.
17.04
Читання
Тема: Читаю і відгадую загадки. Загадки (П. ребро, Л. Вознюк, П. Пономаренко). Складання загадки про тварину. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово».
Опрацювати с. 80-81.
21.04
Я досліджую світ
Тема: Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини?
Опрацювати у підручнику с. 68, у зошиті з друк. осн. с. 40.
Математика
Тема: Додавання виду 24+35(ознайомлення). Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур.
Опрацювати у підручнику завд. 1, 4- усно, завд. 2-4 – письмово с. 122.
Читання
Тема: Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику…», «Два півники» »(прослухати пісеньку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mFGHJ3Uso2c). Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко»(прослухати пісеньку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hlWXFWePjKA), с. 82,83.
Письмо
Тема.Речення. Списування текстів, поданих рукописним та друкованим шрифтом(тексти для списування подано у групу Viber)
22.04.
Математика
Тема: Віднімання виду 65-24(ознайомлення). Розв’язування задач. Визначення часу за годинником(переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=0pkZUuy5VHU)
Опрацювати у підручнику завд. 1,4- усно, завд. 2,3– письмово с. 124. У зош. З друк основою опрацювати с. 39.
Читання
ТемаЧитаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок…», О. Сенатович «Місяць жмурить…», С. Шаповалов «Десять, дев'ять, вісім, сім…»(переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=FaQG_EsJCdk)
Опрацювати с.84,85.
Письмо
Тема: Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу( матеріал подано у группу Viber)
Складену розповідь записати у зошит(3-4 речень).
23.04
Я досліджую світ
Тема: Яку користь приносять культурні рослини людям?
Опрацювати у підручнику с. 69. У зош. з друк. осн. с.41.
Письмо
Тема: Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє село за поданим планом(матеріал подано у группу Viber)
Складену розповідь записати у зошит(3-4 речень).
Математика
Тема: Віднімання двоцифрових чисел. Визначення відстані маршруту. Розв’язування задач.
Опрацювати у підручнику завд 1-4 письмово, завд. 5 - усно с. 125.
Читання
Тема: Читаю українську народну казку. «Рукавичка»(українська народна казка). Переглянути казку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ifFk_iFBhRA.
Опрацювати с. 86-87.
24.04
Письмо
Тема: Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту(переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=kZlOMFtvPcU)
27.04
Математика
Тема: Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур.
Опрацювати у підручнику завд.1,4 – усно, завд. 2-3 письмово, с. 126.
Я досліджую світ
Тема:Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини?
Опрацювати у підручнику с70-71,у зошиті з друк. осн. с. 42-43.
28.04
Я досліджую світ
Тема: Якими бувають тварини? (Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lIPs843s660)
Опрацювати у підручнику с. 73-74, у зошиті з друк. осн. с. 44-45.
Математика
Тема: Дії з двоцифровими числами. Доповнення умови задачі запитанням. Побудова відрізків.
Опрацювати у підручнику завд. 4- усно, завд. 1-3 – письмово с. 127, у зош. з друк. основою опрацювати с. 40.
Читання
Тема: Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народна казка «Рукавичка».
Письмо
Тема.Голосні звуки (Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xqBgUur8JnI). Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданих рукописним шрифтом (текст для списування подано у групу Viber)
29. 04.
Математика
Тема: Узагальнення і систиматизація знань учнів. Додаткові завдання.
Опрацювати у підручнику завд. 1-4– письмово с. 128. У зош. З друк основою опрацювати с. 41.
Читання
Тема: Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав» (Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-arKh7U9ZSw)
Опрацювати с.88-89.
Письмо
Тема: Приголосні звуки(Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zs_gui6TQUs. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту поданного рукописним шрифтом(текст для списування подано у групу Viber)
30.04
Я досліджую світ
Тема: Хто такі комахи? (Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Bmtg5LHRds4)
Опрацювати у підручнику с. 75. У зош. з друк. осн. с.46.
Письмо
Тема: Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.(матеріал подано у группу Viber)
Математика
Тема: Узагальнення і систиматизація знань учнів. Додаткові завдання.
Опрацювати у підручнику завд. 5-10– письмово, завд. 11 – усно, с. 129.
Читання
Тема: Читаю вірші про пори року.
Опрацювати с. 90
01. 05
Читання
Тема: Читаю вірші про пори року. Ф. Пертров «Від зими і до зими». «У якому місяці?»(за К. Перелісною).
Опрацювати с. 91.
04.05
Математика
Тема: Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур.
Опрацювати у підручнику завд. 4 – усно, завд.1, 2,3 письмово, с. 126. У зош з друк осн. опрацювати с. 41.
Я досліджую світ
Тема: Хто такі риби?
Опрацювати у підручнику с. 76, у зошиті з друк. осн. с. 47, переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=sw5f7lkx52g
05.05
Я досліджую світ
Тема: Хто такі звірі? (переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=uI9NYohfW8E) та Хто такі птахи? (переглянути відео за https://www.youtube.com/watch?v=K-9DkgOxgZE)
Опрацювати у підручнику с.78-79, 80, у зошиті з друк. осн. с. 48-49 та 50.
Математика
Тема: повторення вивченого за рік.
Опрацювати у підручнику завд. 1,4- усно, завд. 2,3,5 – письмово с. 130, у зош. з друк. основою опрацювати с. 42.
Читання
Тема: Читаю про дні тижня(переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KbXw8knlhSg). С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. З. Мензанюк «Сім днів», опрацювати с.92-93
Письмо
Тема: Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто?, що? Розподіл предметів за групами.
(завдання подано у группу Viber).
06.05
Математика
Тема: Повторення вивченого за рік.
Опрацювати у підручнику завд. 7,10(2)- усно, завд. 6,8,9,10(1) – письмово с. 131. У зош. з друк основою опрацювати с. 43.
Читання
Тема: Читаю про кольори у природі (переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=CMIQEzKGV_0). А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко «Олівці». Розмова кольорів ( за М. Стояном).
Опрацювати с.94-95.
Письмо
Тема: Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який?, яка? Яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом (завдання подано у группу Viber).
07.05
Я досліджую світ
Тема: Як живеться моїм домашнім улюбленцям??
Опрацювати у підручнику с. 81-82. У зош. з друк. осн. с.52-53.
Письмо
Тема: Слова- назви дій предметів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом(завдання подано у группу Viber).
Математика
Тема: Повторення вивченого за рік.
Опрацювати у підручнику завд 11-15 - письмово, с. 132.
Читання
Тема: Читаю про родину. ( переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lS2sg3ji22s) Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка»
Опрацювати с. 96-97.
08.05
Читання
Тема: Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк) (переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ge4VgItxSBc)
Опрацювати с. 98.
12.05
Я досліджую світ
Тема: Чому свійські тварини і люди – нерозлучні супутники?
Опрацювати у підручнику с.84, у зошиті з друк. осн. с. 54-55
Математика
Тема: Повторення вивченого за рік.
Опрацювати у підручнику завд. 17,20- усно, завд. 16,18,19 – письмово с. 133.
Читання
Тема: Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка» (за Л. Савчук). Прислів’я.
Опрацювати у підручнику с.100-101.
Письмо
Тема: Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів(завдання подано у группу Viber).
13.05
Математика
Тема: Повторення вивченого за рік.
Опрацювати у підручнику завд. 25- усно, завд. 21,22,23,24 – письмово с. 134.
Читання
Тема: Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М'ячик-пустунець, Е. Саталкіна «Лічилочка»
Опрацювати с.102-103
Письмо
Тема: Службові слова. Побудова і записування речень із службовими словами(завдання подано у группу Viber).
14.05
Я досліджую світ
Тема: Як залежить діяльність людей від природних умов?
Опрацювати у підручнику с. 85-86.
Письмо
Тема: Слова, однакові за звучанням, протее різні за значенням. Виконання вправ(завдання подано у группу Viber).
Математика
Тема: Повторення вивченого за рік.
Опрацювати у підручнику завд 1-4, с. 135-137.
Читання
Тема: Читаю про користь спорту. Грицько Бойко «Гантелі». Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо», О. Коротюк «Найдужчий»
Опрацювати с. 96-97.
15.05
Письмо
Тема: Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом.
18.05
Математика
Тема: Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.
Опрацювати у підручнику завд. 1-4, с. 138-139.
Я досліджую світ
Тема: які взаємозв’язки існують у природі?
Опрацювати у підручнику с. 87-88, у зошиті з друк. осн. с. 56,
19.05
Я досліджую світ
Тема: Що шкодить природі?
Опрацювати у підручнику с.93-94, у зошиті з друк. осн. с. 57
Математика
Тема: : Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.
Опрацювати у підручнику завд. 4-9, с. 140.
Читання
Тема: Читаю про домашніх тварин. «Передумала» за О Кротюк.
Опрацювати у підручнику с.106-107.
Письмо
Тема: Слова протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом(завдання подано у группу Viber).
20.05
Математика
Тема: Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.
Опрацювати у підручнику завд. 10-12, с. 141.
Читання
Тема: : Читаю про домашніх тварин. «Гарно всім» Н. Марченко.
Опрацювати у підручнику с. 107.
Письмо
Тема: Слова протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом(завдання подано у группу Viber).
21.05
Я досліджую світ
Тема: Як потрібно поводитись серед природи?, Опрацювати у підручнику с. 96-97, у зош. з друк. основою с. 58-59, Як оберігати тварини? Опрацювати у підручнику с. 98, у зош. з друк. основою с. 60.
Письмо
Тема: Закріплення засвоєних знань, умінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюнком і поданими словами (завдання подано у группу Viber).
Математика
Тема: Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.
Опрацювати у підручнику завд. 13-17, с. 142.
Читання
Тема: Читаю про чарівні слова нашої мови. А. Костецький «Буде день веселий»
Опрацювати с. 108.
22.05
Читання
Тема: Канікули! А. Костецький «Канікули». Вправи для розвитку читання.
Опрацювати с. 109.
Тема уроку. I can play!
Ознайомлення з новими словами та виразами.
Опрацювати с.92-93 підручника впр.1 - вивчити нові слова і написати по рядочку у зошиті, впр.4,5 - навчитись читати ( літеру а вимовляємо-е)
Тема уроку.I can play!
Ознайомлення та вивчення нових слів та виразів.
She can.....He can.....( вона може....він може..)
she can not ( she can't)-вона неможе, he can't-він неможе
play football-грати в футбол, draw-малювати, sing-співати
опрацювати с.94 підручника
Тема уроку. I can play!
Ознайомлення та вивчення нових літер англійського алфавіту.Letters Uu sound/a /, Vv/v /, Ww/w /, Xx/ks /
Опрацювати ст.95, 96 підручника,вивчити нові слова
Тема уроку.I can play!
Навчитись запитувати і давати відповіді:Can you jump? -Yes, l can. Can you swim? No, l can not.
Опрацювати с.97 підручника,впр.3, 4 -читаємо
Тема уроку. I can play!
Опрацювати сторінки підручника 98-99. Вивчити нові літери та їх звуки Yy, Zz, вивчити слова з цими літерами
Впр.5 - повторити всі вивчені літери англійського алфавіту, впр.6, 7-читаємо
Тема уроку. I can play! He is sad.
Вивчення та вживання слів sad, happy.
Читання слів та словосполучень з літерою Іі, звук і.....напр. it, sit, six......
опрацювати с.100 підручника
Тема уроку. I can see five monkeys.
Вивчення нових слів....they, see, rhino, bee....(написати по рядочку в зошиті)
Впр.4, 5 -прочитати (с.101)
Тема уроку. Story time.
This is my ABC Zoo.
Впр.2 --називаємо тварин у зоопарку в алфавітному порядку, впр.3, 4 -усно (с.102-103)
Тема уроку. Revision.
Повторення вивченого матеріалу.
Опрацювати впр 1, 2, 3, 4, 5 ( с.104--105 )підручника за вказаними завданнями
Впр.5 прочитати 3 рази і текст переписати у зошиті.Повторювати вивчені літери і слова.