/Files/images/rozklad/8kl.png

Мистецтво. Вчитель- Подольська Іванна Василівна

19.03. Стиль Рококо & 20. Записати у зошит відомі об'єкти архітектури в стилі рококо, які побудовані в Україні.

02.04. Опрацювати параграф 21 живописне музичне рококо.

09.04. Романтизм як стиль. Есе під назвою "Загадковий світ мистецтва І. Айвазовського".Опрацювати параграф 27.

16.04. Опрацювати параграф 29(Стиль романтизму у музиці та театрі).

23.04. & 30 Стиль реалізм. Презентація до уроку - https//v9cosvita.ua

30.04.Вивчити веснянку "Ой весна, днем красна"

07.05. Українське мистецтво. Опрац. параграф 32.

14.05.Стилі у мистецтві. Опрацювати параграф 34.

21.05.Віртуальна мандрівка до музеїв світу. Опрацювати параграф 35.

28.05. Опрацювати с.283-286.

Всесвітня історія. Вчитель- Подольська Іванна Василівна

16.03.&27 Китай та Японія в 16-18 ст. Опрацювати параграф 27.

30.03. Опрацювати параграф 28 Індія та Персія 16-18 столітті .

06.04. Опрацювати с.245 Узагальнення "Східний світ".

13.04. Опрацювати параграф 18(Османська імперія).

20.04. & 19 Річ Посполита.

04.05. Московська держава. Опрацювати параграф 20.

18.05. опрац. с. 245-250.

25.05. Повтор. Вступ, параграф 1.

Історія України. Вчитель- Подольська Іванна Василівна

17.03. Опрацювати тестові завдання на с.220-222.

31.03. Опрацювати параграф 30 Лівобережна та Слобідська Україна.

07.04.Південна Україна. Ліквідація Запорозької Січі. Опрацювати параграф 21.

14.04. Опрацювати параграф 33(Культура України в другій половині XVIII ст.).

21.04. С. 261. Практичне заняття . Козацькі літописи XVII-XVIII ст. Дати відповіді на запитання.

28.04. С. 263. Виконати тести "Українські землі у 20-30- х р.р. XVIII ст."

05.05. Правобережжя та західноукраїнські землі в 2 пол. 18 ст. Нац. - визвольна боротьба українського народу. Опрац. параграф 32.

12.05. Підготувати повідомлення на тему "Діяльність одного з гетьманів України"

19.05.Практичне заняття "Козацькі літописи 17-18 ст." Опрац. с.261-262.

26.05. Узагальнення до курсу с.266-267

Фізика (вчитель - Цуркевич Любов Ярославівна)

16.03.

Тема. Закон Ома для ділянки кола.

Опрацювати параграф 29;

Виконати вправу 225 с. 129.

18.03.

Тема. Послідовне з'єднання провідників.

Опрацювати параграф 31;

Виконати вправу 255 с. 142.

30.03.

Тема. Послідовне з’єднання провідників.

Опрацювати параграф 31(стислий конспект уроку подано в групу у Viber).

Виконати вправу 258, с. 142.

https://www.youtube.com/watch?v=oHUW4qppa6s&fbclid=IwAR2OlfSUaF0-RHFKhv0pEDx-q68j1yra5Fp-vH5h1YxKu1uGGzkuuLmStxw

01.04.

Тема. Розв’язування задач (приклад розв’язування задачі подано в групу у Viber).

Повторити параграф 31.

Виконати вправу 260, с. 142

06.04.

Тема. Паралельне з’єднання провідників.

Опрацювати параграф 32; записати закони паралельного з’єднання в зошити (ст. 139).

Виконати вправу 262, с. 142.

08.04.

Тема. Розв’язування задач з теми «Паралельне з’єднання провідників».

Повторити параграф 31, 32.

13.04.

Тема. Розв’язування задач на послідовне та паралельне з’єднання провідників.

Повторити параграф 31,32.

Виконати тестові завдання (варіант 1 або 2) завдання 1-6, с. 176-177.

15.04.

Тема. Підготувати проект з теми: «Електричний струм».

Орієнтовні теми проектів:

Електрика в житті людини.

Сучасні побутові та промислові електричні прилади.

22.04.

Тема. Робота електричного струму. Розв’язування задач.

Вивчити параграф 33, дати відповіді на запитання до вивченого, розв’язати задачу 268, с. 152.

22.04.

Тема. Закон Джоуля-Ленца.

Вивчити параграф 35, розв’язати задачу 284, с. 153.

27.04.

Тема. Розв’язування задач.

Повторити параграф 35, розв’язати задачу 284, с. 153.

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=0iIGWqpAy1o&feature=emb_logo

29.04.

Тема. Потужність електричного струму.

Вивчити параграф 34, розв’язати задачу 2269, с. 152.

04.05.

Тема. Електронагрівальні прилади. Розв’язування задач.

Опрацювати параграф 36, розв’язати задачу 278, с. 153.

06.05.

Тема. Природа електричного струму у розчинах і розплавах електролітів.

Вивчити параграф 37 (ст. 153-155), дати відповіді на запитання до вивченого (1-6).

07.05.

Тема. Закон Фарадея для електролізу.

Опрацювати параграф 37 (ст. 155-156), розв’язати задачу 305, с. 168.

Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua увівши код доступу 3550254

13.05.

Тема. Розв’язування задач на закон Фарадея для електролізу.

Повторити параграф 37, розв’язати задачу 308, с. 168.

18.05.

Тема. Електричний струм в газах.

Опрацювати параграф 38, дати відповіді на запитання 297-301(ст. 168).

20.05.

Тема. Безпека людини під час роботи з електричними приладами та пристроями.

Опрацювати параграф 39.

25.05.

Тема. Захист навчального проєкту з теми «Робота та потужність електричного струму».

Орієнтовні теми проєкту:

Електрика в житті людини.

Сучасні побутові та промислові електричні прилади.

Застосування електролізу у практичній діяльності людини.

Вплив електричного струму на людський організм.

27.05.

Тема. Підсумкова контрольна робота. Завдання подані в групу у Viber.

Зарубіжна література. Вчитель-Глинська Галина Василівна

13.03 Опрацювати про історичні умови ,філософське підгрунтя класицизму. Класицизм як художній напрям. (законспектувати статтю підручника с.251-256)

17.03.Мольєр-майстер класицистичної комедії с.257. ТЛ "Комедія", історія створення комедії "Міщанин-шляхтич"с.259-261

20.03 Прочитати комедію Мольєра "Міщанин- шляхтич", виписати у зошит ознаки комедії, перелічити основні теми і проблеми твору.

31.03. Основні образи комедії "Міщанин-шляхтич". Засоби комічного у творі. Повторити засоби комічного, виписати у зошит гумор, іронію, сатиру ( приклади з твору), опрацювати с.279. https://www.youtube.com/watch?v=wYpufsHphVA

03.04. У зошитах написати твір на тему : "Бути шляхтичем непросто" ( за комедією Мольєра "Міщанин-шляхтич".

07.04.Сент -Екзюпері"Маленький принц"Людські взаємини, моральні цінності в казці - притчі. Прочитати"Маленький принц".

10.04.Філософський зміст твору "Маленький принц". Відповідати на питання 3 -6(с.307)Виписати афоризми з тексту.

14.04.Художні образи казки-притчі"Маленький прнц". Підібрати матеріал для характеристики Маленького принца.

17.04.Річард Бах"Чайка Джонатан Лівінгстон"Сюжет твору. Алегоричні образи повісті. Відповідати на питання2 -8(с.314).

21.04.Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі. Відповідати на питання10-15(с.315).

24.04.Б. Космовська"Буба"Художній світ Космовськоі.Батьки і діти, діди-онуки. Прочитати"Буба".

28.04. Ідея поваги і любові до людини.Сімейні цінності у творі"Буба".Опрацювати поняття "Персонаж, герой".

05.05. Марина Аромштам "Коли відпочивають янголи". Опрацювати про письменницю, прочитати твір.

08.05. Моральні проблеми у творі. Дочитати твір , охарактеризувати особливості сюжету.

12.05. літературний портрет В.Шимборської Опрацювати про польську поетесу. Виразно читати поезії.

15.05. Підсумкова контрольна робота розміщена внизу сторінки, гортайте стрічку!

19.05. Урок позакласного читання Шведер Оса Ган "Сни шовкопряда". Прочитати твір.

26.-29.05. Узагальнення і систематизація знань.Повторити вивчений матеріал.

12.01.21 Опрацювати с. 140-145, відповідати на запитання.

15.01. с.146-148 Ф.Петрарка сонет 61 вивч. напам'ять.

19.01. Опрацювати с. 151-154 В.Шекспір, с.178 виразно чит. сонети.

22.01. Аналізувати провідні мотиви сонетів В. Шекспіра, один вивч. напам'ять.

Українська література. Вчитель - Глинська Галина Василівна

13.03.Опрацювати статтю підручника про життя і творчість О.Довженка.с.134,чит. "Ніч перед боєм"

17.03.Образи діда Платона та діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів. Скласти сенкан до теми "Війна, мир"-за варіантами.. Характеризувати вчинки героїв, закінчити думку "Патріотизм- це..."

20.03. Ніна Бічуя " Шпага Славка Беркути". Опрацювати матеріал підручника с.142, чит . повість с. 143-154, виконати тестові завдання до прочитаного уривку.https://www.youtube.com/watch?v=DG-5lLLIPNw

31.03. Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Лілі Теслюк. читати с. 154-165. Виконати тестові завдання с. 165.Завдання 7 с.165, сенкан до теми "Дружба".

03.04. Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути" "Максимальне навантаження як вияв моральності та відповідальності в житті". Читати і переказувати с.165-171. Виписати у зошит незрозумілі вам слова. https://www.youtube.com/watch?v=EVdFKPtNvCQ

07.04. Проблема особистості в сучасному світі. Дочитати твір до кінця, дати відповіді на запитання 4-7. с.176.

10.04. Особливості композиції твору . Повторити про композицію, відповісти на запитання 8-10, с.176.

14.04. Володимир Дрозд "Білий кінь Шептало". Оповідання про свободу і неволю, дійсність та мрії. Опрацювати матеріал про письменника В. Дрозда (с. 177). Прочитати оповідання "Білий кінь Шептало". ( с. 177 - 185)

17.04. Виконати тестові завдання на с. 185 - 186 (письмово)

21.04. Виписати з оповідання В. Дрозда "Білий кінь Шептало" 7- 10 фраз, які навчають бути особистістю.

24.04. Юрій Винничук. Повість - казка " Місце для дракона".Записати у зошит основні дати життя і творчості Ю. Винничука (с. 187).

28.04. Парадокс : дракон Грицько - поет і християнин. Прочитати уривки з повісті (с. 187- 194)

05.05. Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви. Дати відповіді на запитання на с. 197 (усно)

08.05.Валентин Чемерис "Вітька+Галька, або повість про перше кохання" Прочитати уривки повісті. .Дати відповіді на запитання с. 219-220у.

12.05. Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі. Виписати у робочий зошит портретні характеристики Вітьки і Федька. Зробити тестові завдання на с. 234(у.)

15.05. Дитячі проблеми у дорослому житті ,передані засобами гумору. Дочитати твір , повторити про гумор.

19.05. підсумкова контрольна робота розміщена внизу сторінки, гортайте стрічку !

22.05. Позакласне читання . Євген Дудар "Лісова казка". Прочитати твір.

26.05.-29.05. Узагальнення і систематизація знань.

Українська мова.Вчитель -Глинська Галина Василівна

12.03.Повторити вивчений матеріал про просте ускладнене речення & 28-31? впр.345, с. 198

16.03. Речення із звертаннями. Розділові знаки при звертанні. Опрацювати &32, вик. впр. 351 -усно, 352, 356, 358, 363- письмово.

19.03.Вставні слова, словосполучення, речення. Опрацювати &33, впр.381-усно, впр. 382, 383, 386, 390- письмово.

30.03 УРМ інтерв'ю в публіцистичному стилі. Опрацювати с. 210 -213, опрацювати вправу 375 (усно), дати відповіді на запитання . Скориставшись пам'яткою на с. 213 візьміть інтерв'ю в людини, яка викликає у вас захоплення. Запис у зошит. https://www.google.com/search?q

02.04. Вставні слова,словосполучення ,речення. групи вставних слів. розділові знаки при них. опрацювати & 33, вправа 380,381 (усно),382,383(письмово.) https://www.youtube.com/watch?v=6bMZ3svBC-8

06.04. Групи вставних слів і словосполучень за значеннями , розділові знаки при вставних словах. Опрацювати правила с. 216-217. впр. 382-385 (письмово)

09.04. повторити вивчений матеріал з теми "Речення з однорідними членами. Речення із звертаннями, вставними словами."

13.04.Поняття про відокремлення . Речення з відокремленими членами . опрацювати правило с.224, впр.396-397(усно), 398-399(письмово).

16.04.Відокремлені другорядні члени речення .Розділові знаки при них. Опрацювати правило с.228-229, впр 402-405(письмово).

23.04. Тренувальні вправи з теми . Повторити правила , виконати вправи 406-410.

27.04. Речення з відокремленими другорядними членами. Відокремлені другорядні члени речення. Вивчити правила с.224,225.Вправа 407(усно), 408-410(письмово).

30.04. Розділові знаки при відокремлених членах речення.Відокремлені прикладки, параграф 35.Вивчити правила на с. 233, 234, 235, . Виконати вправи:412,414,415 (письмово),416 (усно).

04.05. Відокремлені обставини. Опрацювати параграф 36, вивчити правила ,впр. 422-423 (усно), 424-425 ,427 (письмово).

07.05. Відокремлені додатки. Опрацювати параграф 37, правила , впр. 439,442 (усно), 440,441,444 (письмово).

14.05. Тренувальні вправи з теми . Повторити параграф 34-37.Впр. 445.

18.-21.05. Уточнювальні члени речення. Розділові знаки при них .Впр 446, 447 (усно), 448, 452(письмово), параграф 38.

25.05. Підсумкова контрольна робота розміщена внизу сторінки, гортайте стрічку !

29. 05. Узагальнення і систематизація знань. Опрацювати с 254-261.

Основи здоров'я(вчитель:Бригідир Любов Олегівна)

12 березня

Тема.Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров'я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров'я.

Опрацювати параграф 23,24 підручника.Дати відповіді на запитання.

Трудове навчання (Козлюк Ганна Михайлівна)

12.03.

Тема. Інструктаж з ОП. Добір та застосування методів проектування для виготовляння ключниці.

Виконати креслення виробу

19.03

Тема. Інструктаж з ОП. Будова та принцип дії інструментів, пристосуваннь та обладнання для обробки конструкційних матеріалів. Вплив властивостей матеріалів на технлогію обробки

Розробити технологічну послідовність виготовлення виробу

02.04.

Тема. Інструктаж з ОП. Технологічна послідовність виготовлення виробу. Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технологій його виготовлення.

Виготовлення ключниці

09.04.

Тема. Інструктаж з ОП. Способи з'єднання деталей виробу

Виготовлення виробу

16.04

Тема. Інструктаж з ОП. Остаточна обробка виробу. Контроль якості виробу

Розрахунок орієнтованої вартості витрачених матеріалів

23.04

Тема. Інструктаж з ОП. "Мій одяг - мій імідж". Розміри одягу, їх визначення

Догляд за одягом. Визначення розміру одягу та взуття. Виконати ескіз одягу

30.04

Тема. Інструктаж з ОП. Блокноти та їх види. Конструкційні матеріали з яких можна виготовити блокнот

Виробити критерії яким має відповідати виріб. Провести міні- маркетингове дослідження для обрунтування вибору виробу та його конструкціних особливостей

07.05

Тема. Інструктаж з ОП. Етапи проектної діяльності. Планування роботи. Добір матеріалів, інстурментів та обладнання для виготовлення блокнтота та палітурки для нього.

Визначити і підібрати необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу

14.05

Тема.Інструктаж з О.П. Підготовка паперових аркушів, їх закріплення.

Комплектування блокнота.

21.05

Тема.Інструктаж з О.П. Оформлення обкладинок і політурок.

Вибір виду палітурки для блокнота та методу її оздоблення.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

13.03

Тема. Ми подорожуємо

Виконати впр.1, 3-5; с. 173 (читати, перекладати); вивч. нові слова (с. 174)


Біологія (вчитель - Возьна Олександра Остапівна)

12.03.

Тема.Зорова сенсорна система.Око.

Опрацювати параграф 42.

Дати відповіді на запитання 1-6 після параграфа с.169.

17.03.

Тема. Сприйняття світла, кольору, простору. Опрацювати параграф 43. Дати відповіді на запитання 1-6 ст.173.

19.03.

Тема. Гігієна зору. Опрацювати параграф 44. Дати відповіді на запитання 1-5 ст.175.

31.03.

Тема. Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху. Опрацювати параграф 45. Дати відповіді на запитання 1-6 ст.179.

02.04.

Тема. Сенсорні системи смаку, нюху. Опрацювати параграф 46. Дати відповіді на запитання 1-5 ст.183.

07.04.

Тема. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.

Опрацювати параграф 47. Виконати дослідницький практикум.с. 186. Дати відповіді на запитання 1-4.с.186.

09.04.

Тема. Поняття про вищу нервову діяльність і її основні типи.

Опрацювати параграф 48. Виконати дослідницький практикум с. 193. Дати відповіді на запитання 1-6.с.192.

14.04.

Тема. Безумовні рефлекси. Інстинкти. Лабораторне дослідження: визначення реакції зіниць на світло.(дивитись інструкцію с.194.). Опрацювати параграф 49. Дати відповіді на запитання 1-9.с.195.

16.04.

Тема. Умовні рефлекси.

Опрацювати параграф 50. Дати відповіді на запитання 1-6.с.199.

21.04.

Тема. Мова. Мислення та свідомість.

Опрацювати параграф 51. Дати відповіді на запитання 1-10.с.202.

23.04.

Тема. Навчання та пам‘ять. Лабораторне дослідження:дослідження різних видів пам‘яті.(дивитись інструкцію с.206. Опрацювати параграф 52. Дати відповіді на запитання 1-7.с.207.


28.04.


Біоритми. Опрацювати параграф 54. Дати відповіді на запитання 1-7.с. 215.


30.04.


Сон. Опрацювати параграф 55. Дати відповіді на запитання 1-5.с.218.


07.05.


Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції. Опрацювати параграфи 57-58. Дати відповіді на запитання 1-5.с.225.


12.05.


Залози змішаної секреції. Опрацювати параграфи 59-60. Дати відповіді на запитання 1-5.с.234.

Інформатика (вчитель - Ступніцька Марія Олексіївна)

12.03.

Тема. Налагодження програм.

Опрацювати параграф 22 (п. 4-5) с. 150-154

13.03.

Тема. Величини логічного типу, операції над ними. Алгоритми з розгалуженням для опрацювання величин.

Опрацювати параграф 24 с.157-161

19.03.

Тема. Складання та виконання алгоритмів з елементами управління для задання логічного значення величини. Елемент для введення даних: прапорець.

Опрацювати параграф 24 (п.4) с. 161-165

20.03.

Тема. Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається».

Опрацювати параграф 24 (п.5) с. 166-167

02.04.

Тема. Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин.

Опрацювати параграф 25 с. 170-176

03.04.

Тема. Складання і реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування. П.Р.15

Повторити параграф 25 с. 170-176

09.04.

Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин.

Повторити параграф 25 с. 170-176.

10.04.

Практична робота 16. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин.

Проаналізувати завдання практичної роботи с. 179-180.

Відео інструкція до практичної роботи за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=AKZK2Gg_-bk&list=PLafE3aTB6JO1WhX9CB7sgbeXhC8H56gtG&index=98&t=0s

16.04.

Графічне відображення даних засобами мови програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів.

Опрацювати параграф 27 с. 181-182.

17.04.

Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування. П.Р.17

Опрацювати параграф 27 с. 183-189;

Проаналізувати вправи 2 с. 185; 3 с.187.

23.04.

Реалізація алгоритмів з графічним відображенням даних засобами мови програмування.

Повторити параграф 27 с. 181-189.

Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua увівши код від вчителя 496953 та своє прізвище та ім’я.

ОБОВ’ЯЗКОВО ВИКОНАТИ ВСІМ!!!

24.04.

Практична робота 18. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних.

Проаналізувати завдання 1, 2 практичної роботи с. 192.

Відео інструкція до завдань практичної роботи за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=f60J28tWMso&list=PLafE3aTB6JO1WhX9CB7sgbeXhC8H56gtG&index=112&t=0s

30.04.

Тема. Розв’язування компетентнісних задач.

Виконати завдання 1 «Переїзд до Києва» с. 235.

07.05.

Тема. Розв’язування компетентнісних задач.

Виконати завдання 2 «Дитяче свято» с. 235.

08.05.

Тема. Розв’язування компетентнісних задач.

Виконати завдання 3 «Фермер» с. 235.

14.05.

Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів.

Опрацювати параграф 36 с. 237-239.

Виберіть одну тему проекту із запропонованих у підручнику на с. 238-239 (виконані проекти надсилайте на мій Viber 0978878098)

15.05.

Виконання індивідуальних навчальних проектів із дослідження предметної галузі.

Робота над проектом відповідно до обраної теми.

Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua увівши код від вчителя 157918

21.05.

Виконання індивідуальних навчальних проектів із дослідження предметної галузі.

Робота над проектом відповідно до обраної теми.

22.05.

Виконання індивідуальних навчальних проектів із дослідження предметної галузі.

Робота над проектом відповідно до обраної теми.

28.05.

Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних навчальних проектів із дослідження предметної галузі.

Оформлення матеріалів (виконані проекти надсилайте на мій Viber 0978878098)

29.05.

Захист проекту.

Фізична культура (вчитель - Возьна Марія Ярослаівна)

https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-fizra


Модуль «Баскетбол»

13.03.

1) Теоретичні відомості : раціональне харчування спортсменів. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 1 подано у Viber).

2) Комплекс загальнорозвиваючих вправ на місці.

3)Різновиди ходьби.

4)Переглянути відеоролик про організацію особистого захисту (посилання подано у Viber).

5)Вправи для запобігання плоскостопості.

16.03.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 2 подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ на місці.

3) Різновиди ходьби.

4) Вправи на розтягування.

18.03.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД. Розв‘зати тести із правил баскетболу (картку 3 подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ на місці.

3) Різновиди ходьби.

4) Переглянути відеоролик про організацію особистого захисту.

20.03.

1) Теоретичні відомості : самоконтроль на заняттях баскетболом. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 4 подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ на місці.

3) Різновиди ходьби.

4) Вправи для розвитку гнучкості.

30.03.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Вправи з обтяженнями.

Модуль «Футбол»

01.04.

1) Теоретичні відомості : правила техніки безпеки під час занять з футболу.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

03.04.

1) Теоретичні відомості : історія укр. футболу.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Вправи для розвитку сили.

06.04.

1) Теоретичні відомості : медичний контроль і самоконтроль юного футболіста.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

4) Стрибки з імітування удару головою.

08.04.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Вправи для розвитку гнучкості.

10.04.

1) Теоретичні відомості : витоки укр.футболу.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Вправи для розвитку сили.

13.04.

1) Теоретичні відомості : дитячо-юнацький та професіональний футбол в Україні.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Стрибки на одній та двох ногах у висоту та довжину.

15.04.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Стрибки з імітуванням удару головою.

5) Вправи на формування постави.

17.04.

1) Теоретичні відомості : медичний контроль і самоконтроль юного футболіста.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Біг у чергуванні з ходьбою.

22.04.

1) Теоретичні відомості : профілактика травматизму під час занять футболом.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Бігові вправи.

4) Присідання на одній нозі з підтримкою.

24.04.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Бігові вправи.

4) Стрибки через скакалку за 20 с.

27.04.

1) Теоретичні відомості : зробити презентацію «Мій улюблений вид спорту».

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Нахили вперед з положення сидячи.

29.04.

1) Теоретичні відомості : дитячо-юнацький та професіональний футбол в Україні.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Вправи на розтягування.

04.05.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Бігові вправи.

4) Вправи для розвитку сили.

06.05.

1) Теоретичні відомості : медичний контроль і самоконтроль юного футболіста.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Стрибки з імітуванням удару головою.

4) Вправи на розтягування.

08.05.

1) Теоретичні відомості : пройти тестування(картку 1 подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ.

3) Підтягування.

4) Човниковий біг 4х9.

13.05.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Фінти.

4) Вправи для розвитку гнучкості.

15.05.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Вправи для розвитку сили.

4) Вправи на розтягування.

Мистецтво (вчитель - Подольська Іванна Василівна)

12.03.

Тема. Бароко. Намалювати архітектурну споруду у стилі козацького бароко (споруда на вибір).

Креслення ( вчитель - Козлюк Ганна Михайлівна)

16.03 Аналіз геометричної форми предмета за його кресленням.

Опрацювати завдання з підручника ст.78-83

30.03

Тема. Знаходження на кресленні проекцій вершин, ребер, граней, твірних і поверхонь тіл обертання, як елементів зображення предмета на кресленні...

Опрацювати завдання з підручника ст. 87-99

06.04

Тема. Розгортка поверхонь геометричних тіл

Побудувати розгортку куба ст. 82-83

13.04

Тема. Геометричні побуддови під час виконання креслення. Аналіз графічного складу зображеннь на кресленні.

Опрацювати параграф 2, завдання ст.24

27.04

Тема. Спряження як елемент контуру предмета.

На А4 виконати креслення предмета рис.102 ст. 78 (за вибором)

04.05

Тема. Виконання і читання кресленнь.

Параграф 5

18.05

Тема.Ескіз деталі, його призначення та відмінність від креслення.

Опрацювати параграф 3.3. Виконати завдання сторінка 40. рис.52.

25.05

Тема. Читання креслень предметів.

Параграф 5.4. В робочому зошиті виконати завдання сторінках 84-88.

Хімія (вчитель - Возьна Олександра Остапівна)

16.03.

Тема. Хімічні властивості основ.

Опрацювати параграф 29.

Виконати вправу 228.с.159.

18.03.

Тема. Хімічні властивості амфотерних гідроксидів. Опрацювати параграф 31. Виконати вправи : 246, 247 ст.174.

30.03.

Тема. Розв‘язування розрахункових задач за хімічними рівняннями. Опрацювати параграф 28. Виконати вправи 242,243 ст.167.

01.04.

Тема. Узагальнення і систематизація знань. Повторити параграфи 23-31.

06.04.

Тема.Фізичні властивості середніх солей.

Опрацювати параграф 32.с.174-175.Виконати завдання 253.с.180.

08.04.

Хімічні властивості середніх солей.

Опрацювати параграф 32.с.175179. Виконати вправи 254;255;256.

13.04.

Тема. Практична робота 2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.(дивитись інструкцію с.182.)

15.04. 22.04.

Тема. Генетичні зв‘язки між основними класами неорганічних сполук.

Опрацювати параграф 38. Виконати вправи 308-310.с.211-212.


27.04.


Розв‘язування експериментальних задач. Дивитись с. 200-201.


29.04.


Практична робота3. Розв‘язування експериментальних задач. Див.інструкцію с. 212-213.


04.05.


Розв‘язування розрахункових задач за хімічними рівняннями. Опрацювати параграф28.с.147. Виконати вправи 220-221.с.152.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

18. 03.

Тема. Мистецтво подорожувати

Виконати впр. 2, 3 (с. 175, усно); впр. 6 (с. 176)

Скласти розповідь про свою подорож

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

20.03.

Тема. Німецькі ландшафти

Виконати впр 1, 3 (с. 179, усно); впр. 4 (с. 180, письмово)

Вивчити нові слова ( с. 180)

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

01.04

Тема:Землі Німеччини

Виконати впр 1, 3 (с. 181, усно); впр. 4,5 (с. 183, письмово)

Вивчити нові слова ( с. 182)

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

03.04

Тема:Німецькі міста

Виконати впр 1, 3,4(с. 184, усно); впр. 7(с. 186, письмово)

Скласти розповідь про міста Німеччини.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

08.04

Тема:Берлін

Виконати впр ,4(с. 187, усно); впр. 5,6(с. 188 письмово)

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

10.04

Тема:Відомі люди Німеччини

Виконати впр ,1,2(с. 189, усно); впр. 3,4(с. 191 письмово),вивчити слова с.190..

15.04

Тема: Моя Батьківщина

Виконати впр.3(с. 194, усно); впр. 2,5(с. 195 письмово),скласти діалог до даної теми.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

17.04

Тема:Київ

Виконати впр.1,2(с. 196, усно); впр. 4(с. 197 письмово),вивчити нові слова с.196.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

22.04

Тема:Засоби масової інформації.

Виконати вправи 1 а) с.200 (виконати письмово) 1 b) с.201 (опрацювати текст); впр. 2,3 с.202 (письмово); вивчити слова с.200; Запам'ятати правила с. 201;

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

24.04

Тема: Українські газети та журнали.

Виконати вправи 1 с.203 (усно); 2 с.203(прочитати та опрацювати текст); виписати та вивчити слова с.203; 4 с.204 (виконати письмово, виписуючи речення та продовжуючи їх з правильною відповіддю).

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

29.04

Тема:Прфесії

Виконати впр.1,2(с. 207, усно); впр. 3(с. 208 письмово),вивчити нові слова с.207.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

06.05

Тема:Професія моєї мрії

Виконати вправи 1 с.209 (усно); 2 с.209(прочитати та опрацювати текст); виписати та вивчити слова с.210; 4 с.210(виконати письмово, виписуючи речення та продовжуючи їх з правильною відповіддю).

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

08.05

Тема:Шлях професії

Виконати впр.1,2(с. 207, усно); впр. 3 с. 208 письмово,скласти розповідь про улюблену професію.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

15.05

Тема:Моя улюблена професія

Виконати впр.1,2(с. 210, усно); впр. 4 с. 212.

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

20.05

Тема:Узагальнюючий урок з теми "Професії"

Повторити вивчений матеріал

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

22.05

Контроль навичок письма

/Files/images/7_kl/97173025_2256292818011142_4856015953298718720_n.jpg

Німецька мова (вчитель-Микитин Іванна Іванівна)

29.05

Тема:Узагальнюючий урок з вивченого протягом року

Повторити вивчений матеріал с.97-178

Педагог-організатор (Микитин Іванна Іванівна)

Великодні традиції,збір цікавинок.

Пошук матеріалів "Легенди села".

Пам`ятай про старших у родині.

Конкурс малюнків на кращу писанку.

Перегляд відеоматеріалів:«Чорнобиль. Трагедія… Біль…Пам'ять …»

Вікторина до Дня пам'яті та примирення і до Дня Перемоги та для всіх, кому небайдужа історія України і рідного краю в роки Другої світової війни.

Учасникам пропонується щодня дати відповідть на 7 питань.

У вікторині можуть брати участь як діти, так і дорослі.

Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

https://padlet.com/natali_37/jtaahb5naalp - виконати завдання за посиланням.

/Files/images/7_kl/мак картика.jpg

8-9 травня відзначаємо День пам'яті та примирення . День пам'яті та примирення відзначає весь світ. Та, на превеликий жаль, цьогоріч в Україні не заплановано масових заходів через карантин, хоча кожен із нас пам’ятає і вшановує ці дати. Цього року ми відзначаємо 75-ту річницю перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, яка забрала життя багатьох людей у всьому світі.

Вклоняємося Вічному вогню,
Вклоняємось доземно всім солдатам,
Що міряли дороги крізь війну,
Щоб нам сьогодні мріяти й кохати.

Виготовлення маку пам`яті!https://www.youtube.com/watch?v=HfGkpZ9A4IY

Алгебра ( вчитель: Ступніцька Тетяна Юліанівна)


16.03

Тема. Розв’язування рівнянь

Повторити §3 п.19 (с. 148-151)

Виконати впр. 638, 641, 645, 659 (1,3,5) ( с. 153-155, письмово)


18.03

Тема. Теорема Вієта

Опрацювати §3 п.20 (с. 157-160)

Вивчити теорему і наслідки ( с. 157, 158, 159)

Виконати впр. 680-682 (усно); 684, 688, 689, 690, 691, 692, 693 ( с.161-162, письмово)

19.03

Тема. Розв’язування вправ

Повторити §3 п.20 (с. 157-160)

Виконати впр. 697, 698, 699, 700, 704 (с.162-163,письмово)

30.03.

Тема. Розв’язування вправ

Повторити §20( c. 157-160)

Виконати впр. 685, 686, 705, 708, 709 ( c. 161; письмово)

01.04

Тема. Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

Опрацювати §21(с. 166-168), вивчити означення і теореми( с. 166,167)

Виконати впр. 726, 728(1-8), 729(2, 4, 6, 8), 731( c. 168-169; письмово)

06.04

Тема. Розв’язування вправ

Повторити §3 п.21(с. 166-168)

Виконати впр. 732, 733, 734, 736(1-3)(с. 169-170 письмово)

08.04

Тема. Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних рівнянь

Опрацювати §3 п.22(с. 172-173), вивчити означення (с. 172)

Виконати впр. 750, 751, 752(1,3,5,7,9,11), 755 ( c.174-175; письмово)

13.04.

Тема. Розв’язування рівнянь

Повторити §3 п.22(с. 172-173)

Виконати впр. 756. 757, 758, 759 (с. 175; письмово)

15.04

Тема. Розв’язування вправ

Повторити §3 п.22(с. 172-173)

Виконати впр. 761, 762(1-5), 766(1,2) ( c. 175-176; письмово)

22.04

Тема. Квадратне рівняння та рівняння які зводяться док квадратних, як математичні моделі прикладних задач

Опрацювати §3 п.23 (с. 181-183)

Виконати задачі 777, 779, 782, 784 ( c. 183-184; письмово)

27.04

Тема. Розв’язування вправ і задач

Повторити §3 п.23 (с. 181-183)

Виконати задачі 785, 790, 792, 798 (с. 184-186; письмово)

29.04

Тема. Розв’язування вправ і задач

Повторити §3 п.18-23

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №6 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 190-191; письмово)

04.05

Повторення і систематизація навчального матеріалу.

Тема. Тотожні перетворення раціональних виразів

Повторити §1 п. 5-6

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №2 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 44-45; письмово)

06.05

Тема. Квадратні корені і дії над ними

Повторити §2 п. 12; 15; 16; 17

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №4 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 138-139; письмово)

13.05

Тема. Розв’язування раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних

Повторити §3 п.22 (с.172-174)

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №5 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 165; письмово)

18.05

Тема. Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до квадратних

Повторити §3 п.23 (с.181-183), підготуватися до підсумкової контрольної роботи

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №6 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 194-195; письмово; хто ще не виконав)

20.05

Тема. Розв’язування вправ і задач

Повторити вивчений матеріал, підготуватися до підсумкової контрольної роботи

Виконати впр.818; 823;852; 878; 893 (с.194; 195; 200; 204; 206)

25.05

Тема. Підсумкова контрольна робота

Повторити вивчений матеріал

27.05

Тема. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення вивченого матеріалу

Повторити вивчений матеріал за рік

Геометрія ( вчитель: Ступніцька Тетяна Юліанівна)


13. 03

Тема. Розв’язування задач

Повторити §4 п.19 (с. 140-142)

Розв’язати задачі 654, 655, 656, 657 (с. 144,письмово)

17. 03

Тема. Поняття площі многокутника. Площа прямокутника

Опрацювати §4 п.20 (с. 145-147)

Вивчити означення, лему, теорему ( с. 145, 146, 147)

Розв’язати задачі 668(усно), 666, 667, 669, 670, 671 ( с. 148, письмово)

20. 03

Тема. Розв’язування задач

Повторити §4 п.20 (с. 145-147)

Розв’язати задачі 672, 676, 677, 678, 683, 685 (с. 148-149,письмово)

31.03

Тема. Площа паралелограма, ромба

Опрацювати §4(п. 21 c. 151), вивчити теорему ( с. 151)

Виконати задачі 697, 698, 699, 701, 702 ( с. 152; письмово)

03.04

Тема. Розв’язування задач

Повторити §4 (п. 21 c. 151)

Виконати задачі 704, 705, 706, 707, 709( c. 153-154; письмово)

07.04

Тема. Площа трикутника

Опрацювати §4 п.22(с. 155), вивчити теорему та наслідок (с. 155)

Виконати задачі 721, 772, 723, 725, 727, 728, 729(с. 156-157 письмово)

10.04

Тема. Розв’язування задач

Повторити §4 п. 22 (с. 155)

Виконати задачі 730, 731, 732, 735, 738 ( c. 157-158; письмово)

14.04

Тема. Розв’язування задач

Опрацювати §4 п.22(с. 155)

Виконати задачі 739, 740, 741, 746 (с. 158, письмово)

17.04

Тема. Площа трапеції

Опрацювати §4 п. 23 (c. 160-161), вивчити теорему і наслідок (с. 160, 161)

Виконати задачі 772, 773, 774, 776, 780( c. 161, письмово)

21.04

Тема. Розв’язування задач

Повторити §4 п.23 (с. 160-161)

Виконати задачі 784, 786,787, 788 (с. 162 письмово)

24.04

Тема. Розв’язування задач на знаходження площ геометричних фігур

Повторити §4 п.23 (с. 160-161)

Виконати задачі 789, 791, 793, 796 (c. 162-163; письмово)

28.04

Тема. Розв’язування задач

Повторити §4 п.19-23

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №4 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 168-169; письмово)

05.05

Повторення і систематизація навчального матеріалу.

Тема. Чотирикутники та їх властивості

Повторити §1 п.1-10

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №1 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 70-71; письмово)

08.05

Тема. Подібність трикутників

Повторити §2 п. 11-14

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №2 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 109-110; письмово)

12.05

Тема. Розв’язування прямокутних трикутників

Опрацювати 31 п.15-18

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №3 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 136-137; письмово)

15.05

Тема. Многокутники. Площі многокутників

Повторити §4 п.19-23

Виконати на двох подвійних аркушах завдання №4 « Перевір себе» у тестовій формі (с. 74-75; письмово; хто ще не виконав)

19.05

Тема. Розв’язування задач

Повторити вивчений матеріал, підготуватися до підсумкової контрольної роботи

Виконати задачі 811; 812; 819; 860(с. 171-172; 176; письмово)

22.05

Тема. Підсумкова контрольна робота

Повторити вивчений матеріал

26.05

Тема. Аналіз контрольної роботи. . Розв’язування задач

Повторити вивчений матеріал

Виконати задачі 813; 836; 845 (с. 172; 174; письмово)

29.05

Тема. Урок систематизації та узагальнення вивченого матеріалу

Повторити вивчений матеріал за рік

Географія (вчитель - Кравець Леся Михайлівна)

13.03.

Тема. Моніторинг навколишнього середовища. Природокористування в умовах сталого розвитку.

Опрацювати параграфи 44-45. Запитання і завдання ст.232. Поміркуйте наскільки в Україні запроваджують принципи раціонального природокористування .(письмово)

17.03.

Тема. Природно-заповідний фонд України. Національна екологічна мережа.

Практична робота №10 .Позначення на контурній карті обєктів природно-заповідного фонду України.

Опрацювати параграф 46. запитання і завдання ст.237-238. Виконати практичну роботу №10.

20.03.

Тема. Природно-заповідні обєкти своєї місцевості.

Дослідження. Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини.

Створити презентацію про заповідник "Медобори".

31.03.

Тема. Кількість населення в світі та в Україні. Природні чинники, що впливають на кількість населення. Демографічна політика.

Опрацювати параграфи 47-48. Запитання і завдання ст. 245, 250. Проаналізувати графік зміни кількості населення України ст.245. (письмово)

03.04.

Тема. Механічний рух населення. Українська діаспора. Міграційна політика.

Опрацювати параграф 49. Запитання і завданя ст. 255. У зошиті скласти схему "Види міграцій".

07.04.

Тема. Статево-віковий склад населення світу й України. Тривалість життя населення.

Практична робота №11. Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу.

Опрацювати параграф 50. Запитання і завдання ст.258. Виконувати практичну роботу.

10.04.

Тема. Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення у світі й Україні.

Опрацювати параграф 51. Запитання і завдання ст. 263. Проаналізуйте таблицю 2 на сторінці 262.

14.04.

Тема. Міські і сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в Україні та країнах світу. Класифікація міст за кількістю населення та функціями.

Опрацювати параграф 52. Запитання і завдання ст. 269. У зошиті скласти схему "Типи поселень в Україні".

17.04.

Тема. Міське і сільське населення. Урбанізація, причини, що її зумовлюють. Міські агломерації. Мегаполіси. Світові міста. Відмінності в рівнях і темпах урбанізації в Україні і світі. Субурбанізація. Хибна урбанізація.

Опрацювати параграф 53. Запитання і завдання ст. 274. Дати аналіз темпів зростання частки міського населення мал. 222 ст. 270.

21.04.

Тема. Етноси. Найпоширеніші мовні сімї Однонаціональні та багатонаціональні країни.

Опрацювати параграф 54. Запитання і завдання ст. 280.

24.04.

Тема. Національний склад населення України: особливості та регіональні відмінності. Національні меншини та етнічні групи, основні райони їх розселення.

Опрацювати параграф 55. Запитання і завдання ст. 290. Підготувати презентацію "Національні меншини України".

28.04.

Тема. Релігійний склад населення. Релігія як явище культури. Світові релігії. Регіональні відмінності релігійних вірувань в Україні.

Опрацювати параграф 56. Запитання і завдання ст. 296. У зошиті дати аналіз кругової діаграми на сторінці 290.

05.08.

Тема. Зайнятість населення у світі й Україні. Трудові ресурси. Кількість і якість трудових ресурсів. Економічно активне населення. Зайнятість населення. Проблеми зайнятості населення.

Опрацювати параграфи 57,58. Запитання і завдання ст. 299-300, 302. Проаналізувати кругову діаграму структури зайнятості населення ст. 300.

08.05.
Контрольна робота по темі: "Населення України та світу"

Контрольна робота з теми
"Населення України та світу" (8 клас)
І варіант

І рівень
1.Вибрати групу країн, що є найбільшими за кількістю населення:
А Індія, Франція, США Б Китай, Іспанія, Пакистан
В США, Україна, Китай Г США, Китай, Індія

2.Вкажіть регіон, для якого характерний низький природний приріст:
А Азія Б Африка В Європа Г Латинська Америка

3.Вкажіть, які є міграції за напрямком:
А постійні Б сезонні В маятникові Г внутрішні

4.Вкажіть групу країн, які мають найчисленнішу українську діаспору:
А Росія, Білорусь, Молдова Б Польща, США, Канада
В Канада, США, Росія Г Росія, Казахстан, Білорусь

5.Вкажіть правильне співвідношення чоловіків і жінок в Україні:
А 54% і 46% Б 46% і 54% В 52% і 48% Г 48% і 52%

6.Середня тривалість життя в Україні становить:
А 68,5 роки Б 65,5 роки В 76,2 роки Г 66,3 роки

ІІ рівень
Дати визначення термінів: агломерація, трудові ресурси, демографічна політика.

ІІІ рівень
Доповнити речення:
1.До світових релігій належать:
2.Найбільші мегаполіси США це:
3.Найчисленнішими національностями в Україні, крім українців, є (не менше трьох):
4.Вкажіть регіони світу, для яких характерна хибна урбанізація та поясніть, що означає це поняття.

Контрольна робота з теми
"Населення України та світу" (8 клас)
ІІ варіант

І рівень
1.Вибрати групу країн, населення яких не перевищує 1 млн. чол.:
А Індія, Росія, Ватикан Б Китай, Японія, Монако
В Індонезія, Андорра, Пакистан Г Ватикан, Ліхтенштейн, Монако

2.Вкажіть країну, демографічна політика якої направлена на зменшення кількості населення:
А Франція Б Індія В Японія Г Україна

3.Вкажіть, які бувають міграції за тривалістю:
А зовнішні Б внутрішні В сезонні Г еміграції

4.Вкажіть країну, де проживає східна українська діаспора:
А США Б Казахстан В Канада Г Бразилія

5.Вкажіть країну з найбільшою тривалістю життя:
А США Б Сінгапур В Японія Г Канада

6.Середня густота населення України становить:
А 86,6 чол/ км² Б 42,7 чол/ км² В 70,7 чол/ км² Г 33,4 чол/ км²

ІІ рівень
Дати визначення термінів: мегаполіс, економічно активне населення, діаспора.

ІІІ рівень
Доповнити речення:
1.Національними релігіями Китаю є:
2.Найбільші мегаполіси в Європі це:
3.Як називається мовна сім’я, до якої належить 45 % населення світу:
4.Вкажіть, які функції можуть виконувати міста в суспільстві.

Виконуємо один варіант на вибір. Відповіді оформляємо на двох листках із зошита і зберігаємо. Фотографії виконаних робіт для оцінки надсилаємо на вайбер за номером 0966853044

12.05.

Тема. Природа і населення Тернопільської області. Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку.

Визначити області сусіди Тернопільської області.

15.05.

Тема. Природа і населення Тернопільської області. Особливості природних умов і ресурсів.

Охарактеризувати несприятливі погодні умови характерні для Тернопільської області.

19.05.

Тема. Природокористування. Обєкти природно-заповідного фонду Тернопільської області.

Підготувати відеопрезентацію про заповідник "Медобори".

22.05.

Тема. Кількість і структура населення Тернопільської області.

Підготувати повідомлення про зміни кількості населення у Тернопільській області.

26.05.

Тема. Етнічний склад. Особливості зайнятості населення.

Визначити національні меншини що населяють Тернопільську область

29.05.

Дослідження. Ознайомлення з обєктами природи своєї місцевості.

Виконати дослідження.

Англійська мова (вчитель Гайдук Соломія Ярославівна)

17.03.

Тема. Засоби масової інформації.

Виконати вправи 1 а) с.182 (виконати письмово) 1 b) с.182 (опрацювати текст); впр. 2,3 с.183 (письмово); вивчити слова с.183; Запам'ятати правила с. 184;

18.03.

Тема. Українські газети та журнали.

Виконати вправи 1 с.185 (усно); 2 с.185 -186 (прочитати та опрацювати текст); виписати та вивчити слова с.186; 4 с.187 (виконати письмово, виписуючи речення та продовжуючи їх з правильною відповіддю); впр. 6 с.188 (письмово).

31.03.

Тема. Преса в США.

Виконати вправи 3 с.190 (письмово) 4 с.190; виписати та вивчити слова с.189; запамятати правило с.189; впр.5 с. 191 (письмово).

01.04.

Тема. Британська преса.

Виконати вправи 1 с.191(письмово); 2,3 с.192 (усно); 4 с.192 (письмово);5,6 с.193 (усно); 7 с.193 (письмово). Для виконання вправ використовуйте прикріплене посилання.

https://images.ua.prom.st/1156250866_w640_h640_stend-the-english.jpg

07.04.

Тема. Улюблена періодика. Діалог.

Виконати вправи 3 с.195; виписати та вивчити слова с.197; 6 с.197 (виписати фрази та вивчити); 8 с.198 (прочитати та перекласти); 1 с.199.

08.04.

Тема. Що читають підлітки?

Виконати вправи 2 с.199 (написати листа другу на тему "Моя улюблена книга".

14.04.

Тема. Переваги та недоліки ЗМІ.

Повторити вивчені слова теми; написати міні твір-роздум " Переваги та недоліки засобів масової інформації".

15.04.

Тема. Географічний огляд. Набуття тестологічних знань.

Виконати вправи 1 а) с.200 (письмово розділити назви на країни, міста та континенти); 2 с.200 (усно); с. 201 запам'ятати правила використання артикля the; впр 3 с.201 -202 (письмово).

21.04.

Тема. Країни та континенти. Британські міста.

Виконати вправи 4 і 5 с.202 (письмово); вивчити фрази с.203; впр.1 с.203-204 (усно); 3 с.205 (письмово).

22.04.

Тема. Сполучене королівство Великої Британії та Північної Ірландії.

Виписати та вивчити слова с.206; с. 208 (опрацювати граматичний матеріал); впр. 3 с.209 (письмово); 5 і 6 с.210 (письмово).

28.04.

Тема. Географічне положення Великобританії.

Виконати вправи 2 с.212-213 (опрацювати текст); виписати та вивчити слова с.213; 3 с.214 (усно)

29.04.

Тема. Україна. Географічне положення та клімат. контроль аудіювання

Виконати вправи 4 с.214 (запамятати); текст с.215 (опрацювати); 5 і 6 с.216 (письмово); виписати та вивчити слова с .216.

05.05.

Тема. Де б ти хотів побувати? Контроль читання.

Виконати вправи 2 с. 220-221 (прочитати текст та перекласти; відповіді на запитання письмово); 4 с.222 (письмово).

06.05.

Тема. Віртуальна екскурсія по Великобританії.

Виконати вправи 2 с.223-224 (прочитати і перекласти); 3 с.224 (написати листа другові про Великобританію).

12.05.

Тема. Вільний час із користю. Контроль письма.

Виконати вправи 1 с.225 (письмово); опрацювати с.226; 6 с.227 (письмово).

13.05.

Тема. Поглянь на мапу.

Виконати вправи 9 с.228 (усно); 11 с.229 (письмово).

19.05.

Тема. Скоро канікули. Контроль навичок говоріння.

Повторити граматичний та лексичний матеріал; скласти розповідь про літні канікули (10-15 речень).

20.05.

Тема. Куди б податись? Мої плани на літо.

Скласти діалог на тему " Мої плани на літо"; повторити слова.

26.05.

Тема. Повторення вивченого граматичного матеріалу.

Повторити граматичний матеріал.

27.05.

Тема. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік.

повторити вивчені слова та граматику.

Основи християнської етики ( вчитель Козлюк Ганна Михайлівна)

18.03 "Не свідчи неправдиво на ближнього твого"

Виписати Пр. 19:5, прочитати Мт. 26:59-61; І сам. 12: 1-4; Лк. 7: 2-5

01.04

Тема. "Не свідчи неправдиво на ближнього твого"

Як уникати спокуси пліткування? Як зберігти добре ім'я?

08.04

Тема. "Не пожадай.."

Як виправити шкоду заподіяну ближньому? Прочитати Мт. 15. 19-20

15.04

Тема. Узагальнення

Віртуальна екскурсія Божими заповідями. Іспит совісті.Вчити гаївки

22.04

Тема. Заповідь любові.

Виписати Лк. 10.27, Прочитати Лк. 10.27; Мк. 12.30-31; Мт. 25.40; Ів. 2.7-11; 4. 20-21; Мк. 12.28-34

29.04

Тема. Заповідь Любові

Виписати і вивчити І Кор. 13.4-8

06.05

Тема. Ісус Христос - учитель і виконавець Заповіді Любові

Виписати Лк. 6 . 40. Прочитати Ів.11.1-45

13.05

"Хто любить Бога, той виконує Заповіді Його."

Виписати 1Ів.5.3. Прочитати Мт.11.23-30.

20.05

Божі заповіді в моєму житті.

Повторити 10 заповідей Божих.

Основи здоров'я(вчитель:Бригідир Любов Олегівна)

19 березня

Тема уроку.Вплив забруднення грунтів на здоров'я.

Опрацювати параграф 25 підручника.Підготувати відповіді на питання.

2 квітня.

Тема уроку. Соціальна безпека.

Правова відповідальність і закони України.. Права, обов'язки і правова відповідальність неповнолітніх.

Опрацювати параграф 26 підручника(с.119-121)

9 квітня

Тема уроку.Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання поліцією.

Опрацювати параграф 26 підручника(с.122-124)

16 квітня

Тема уроку. Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі.

Опоацювати параграф 27 підручника. Підготувати відповіді на питання ( с.126-127)

23 квітня

Тема уроку. Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність.

Опрацювати параграф 28 підручника.

30 квітня

Тема уроку. Небезпека залучення до деструктивних соціальних угрупувань. Загроза тероризму.

Практична робота. Відпрацювання уміння уникати нападу, пограбування, залучення до деструктивних соціальних угрупувань.

Опрацювати параграф29, с.133 підручника.

7 травня

Тема уроку. Інформаційна безпека. Вплив засобів масової інформації на здоров'я і поведінку людей. Комп'ютерна безпека. Безпека у мережі Інтернет.

Опрацювати параграф 30 , с.139 підручника

Підготувати повідомлення на тему " Вплив засобів масової інформації на здоров'я і поведінку людей"( пандемія COVID,карантин)

Подати на оцінювання приватно

14 травня

Тема уроку. Он-лайн безпека для попередження сексуального насильства та зловживань.

Опрацювати матеріал підручника до теми.

21 травня

Підсумковий урок. Узагальнення з теми " Соціальна складова здоров'я"

Опрацюватипитання у кінці останнього розділу підручника і одне, на вибір, підготувати письмово.

28 травня

Урок повторення вивченого матеріалу.

Пригадатии вивчені терміни, поняття, визначення, які вивчили протягом навчального року.

Словникова робота.

Психологія (Холод Людмила Ігорівна)

13.05 Виконайте тести на визначення рівня комунікативності https://onlinetestpad.com/ua/testview/32752-viznachennya-r%D1%96vnya-komun%D1%96kativnost%D1%96.

15.05 Виконайте тест на визначення особистості https://www.16personalities.com/uk/bezkoshtovnyy-test-na-vyznachennya-osobystosti. Дайте усно відповіді на питання: Чи згодні ви з цим описом? Чи правильно описали ваші риси характеру?

20.05 Виконайте тест на визначення рівня самооцінки https://testometrika.com/personality-and-temper/express-self-esteem-test/. Дайте усно відповіді на запитання: Чи погоджуєтеся ви з тестом? Що для вас значить адекватна самооцінка?

22.05 Виконайте методику на визначення професійної спрямованості https://onlinetestpad.com/ua/testview/191567-metodika-d%D1%96agnostiki-profes%D1%96jno%D1%97-spryamovanost%D1%96-osobistost%D1%96.

27.05 Виконайте тест на тему: "Який у вас стиль навчання?" https://testometrika.com/personality-and-temper/test-learning-style-honey-and-mumford/. Дайте усно відповіді на запитання: Чи важко вам дається засвоєння нового матеріалу? Чи швидко ви навчаєтеся новому?

29.05 Виконайте Тест на агресивність Басса-Дарки https://testometrika.com/personality-and-temper/test-buss-durkee/. Дайте усно відповіді на запитання: Чи помічали ви агресивну поведінку за собою? Чи є ви терплячими?

Кiлькiсть переглядiв: 648

Коментарi