/Files/images/rozklad/7kl.png

Всесвітня історія. Вчитель-Подольська Іванна Василівна.

16.03.Утворення і розквіт держав Центрально-Східної Європи. Опрацювати &17.

30.03. Опрацювати параграф 19 Особливості розвитку країн Сходу.

06.04. Середньовічній Китай. Опрацювати параграф 20.

13.04. Опрацювати параграф 21(Середньовічна Індія).

20.04. &19 Народження і піднесення Московської держави.

04.05. Tурецька держава через загарбання до імперії. Опрацювати параграф 20.

18.05. Опрацювати с.230-235

25.05. Повтор. с.6-18,24-43,56-69.

Історія України. Вчитель-Подольська Іванна Василівна.

17.03. Становище українських земель у складі Великого князівства Литовського та Королівства Польського. Опрацювати &27

31.03. Опрацювати параграф 28 Українські землі у складі Угорщини та Молдови.

07.04. Українські землі у складі Московії та Османської імперії.Опрацювати параграф 28.

14.04. Опрацювати параграф 28(Кримське ханство).

21.04. & 30 Формування й розвиток привілейованих верств українського суспільства.

28.04.Параграф 31 . Економічний розвиток. Становище селян та міщан.

05.05. Культурне життя у 2 пол. 14-15 ст. Опрац. Параграф 32.

12.05. Узагальнення. Повтор. Параграф 33.

19.05. Опрац. с. 199-204.

26.05. Опрац. С.205-216, повтор. с.5-15.

Зарубіжна література. Вчитель- Глинська Галина Василівна

12.03. Детективна література.Дати відповідь на запитання "У чому секрет популярності детективної літератури?", записати у зошит.

13.03 Опрацювати матеріал підручника про новелу. Життя і творчість О.Генрі, читати "Дари волхвів" (новий підручн.), "Останній листок" (старий підручн.)

19.03.Аналізувати новелу "Дари волхвів",моє ставлення до героїв твору, довести ,що твір є новелою. або Переказувати та аналізувати новелу "Останній листок" .У чому полягає гуманізм твору? запис. у зош.

20.03. Г.Уеллс "Чарівна крамниця". Опрацювати про життя і творчість письм., чит. і переказ. новелу "Чарівна крамниця"

02.04. Г. Уеллс "Чарівна крамниця". роль елементів фантастики у новелі.Дати відповіді на запитання у кінці твору , характеризувати образ оповідача(батька), записати у зошит чарівні предмети, які використовуються у творі.

03.04. Р. Акутагава "Павутинка" . Опрацювати матеріал підручника про письменника . Визначити особливості розвитку сюжету новели "Павутинка".https://www.youtube.com/watch?v=bQqlAymJKWQ

09.04. РЗМ Написати у зошитах твір на тему:"Про що міг би розповісти останній листок"(за новелою "Останній листок") або "Заради чого варто жертвувати своїм життям?" ( за новелою "Дари волхвів")

10.04. УПЧ. Прочитати Е.Хемінгуей "Кішка на дощі".

Презентация на тему: "Ернест Міллер Хемінгуей Американський ...

16.04.Айзек Азімов "Фах" Роздуми про майбутнє людства. .Ознайомитись з біографією письменника та прочитати твір.

17.04.Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення ,моральних цінностей в оповіданні "Фах".У чому полягає гуманізм твору? -дати відповідь на запитання.

23.04. Діана Джонс "Мандрівний замок Хаула"Поєднання.3 елементів казки та детектива. Прочитати твір.

24.04.Написати короткий твір "Образ Софі. Світ її мрій,бажань, жалів". Опрацювати запитання до твору ,що в підручнику.

30.04. Корнелія Функе "Чорнильне серце". Тема оживлення книги. Образ Мегі. Опрацювати матеріал підручника про письм., переказувати ключові епізоди твору.

07.05. Образ Мегі - дівчинки, котра любить читати. підібрати цитати до характеристики образу Мегі, сенкан "Мегі".

08.05. Пригоди і духовне випробування Мегі. Визначити і записати у зошит теми і проблеми порушені у творі , ваше ставлення до них .

14.05. Підсумкова контрольна робота розміщена внизу сторінки, гортайте стрічку!

15.05. Урок-роздум "Краса чистих людських взаємин". (за змістом вивчених творів, на вибір).

21.05. Урок позакласного читання .Йоанна Ягелло .Опрацювати збірку віршів .

22.05. Літературна вікторина . Підготувати 10 запитань до вивчених творів.

28.-29.05. Узагальнення і систематизація знань. Повторити вивчений матеріал.

11.01.21. опрацювати мат. підруч. про О.С. Пушкіна. Виразно читати та аналізувати поезію.

15.01. Опрацювати про Шолом-Алейхема, підготувати виразне читання повісті "Пісня пісень" ч.1.

18.01 Підібрати цитати до характеристики Шимека та Бузі . Біблійні мотиви у творі.

22.01 Дати відповідь на запитання Чи герої нещасливі, бо не зберегли своє кохання,чи щасливі, що зустрілися з коханням?

Алгебра (вчитель Ступніцька Марія Олексіївна)

12.03.

Тема. Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними. Графічний спосіб розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними.

Опрацювати параграф 23 с. 219-222

Виконати вправи 1108, 1110,1112 с. 224-225

16.03.

Тема. Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки.

Опрацювати параграф 24 (п.1) с. 226-227;

Вивчити правило с. 227.

Виконати вправи 1121, 1122, 1124 с. 232; 1129 с. 233,

Перегляньте відео за посиланням:

1) https://www.youtube.com/watch?v=Q49gJGIQ5Ig

2) https://www.youtube.com/watch?v=Tsjgq2GcFYs

19.03.

Тема. Розв’язування вправ.

Повторити параграф 24 (п.1) с. 226-227;

Виконати вправи 1138,1139, 1140, 1141 с. 234.

30.03.

Тема. Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання.

Опрацювати параграф 24 (п.2) с. 227-230;

Вивчити правило с. 228;

Виконати вправи 1125, 1126, 1128, 1131 с. 232-233.

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=JTqNhQl-hAI

02.04.

Тема. Розв’язування вправ.

Повторити параграф 24 с. 226-230;

Виконати вправу 1142 с. 234.

06.04.

Розв’язування вправ.

Повторити параграф 24 с. 226-230;

Виконати вправу 1143 с. 235.

Приклад розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними подано в групу у Viber.

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=pRNmBJh9exg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0XNYcvFFRjZh-FQ9hXB79EWo7RMt89z7yu1E-YHHWNBvCmlqW0Wa3EgY0

09.04.

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

Повторити способи розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними.

Виконати самостійну роботу (завдання подано в групі у Viber)

13.04.

Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач.

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=lftFf4yrcjs&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0o_FAb4yCErqBHwBcoCj2zZxNuPTuBnj1I4TXUzUVihZp3T3Xc7_CQ0-o

Розв’язати задачі 1144, 1146, 1149,1151,1152 с. 235-236.

16.04.

Розв’язування задач і вправ

Розв’язати задачі 1154, 1156,1158, 1160, 1162 с.236-237.

23.04.

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота.

Повторити вивчений матеріал.

Виконати самостійну роботу за посиланням join.naurok.ua увівши код доступу 398193

ОБОВ’ЯЗКОВО ВИКОНАТИ ВСІМ!!!

27.04.

Тема. Розв’язування задач і вправ.

Готуємось до контрольної роботи.

Дати відповіді на контрольні запитання в підручнику с. 240 (усно).

Виконати завдання 1-4 с. 285-286 (письмово).

30.04.

Тема. Контрольна робота №4. Лінійні рівняння та їх системи.

На окремих подвійних листках виконати завдання.

/Files/images/7_kl/1.jpg/Files/images/7_kl/2.jpg

04.05.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

Тема. Цілі вирази. Розв’язування вправ.

Повторити параграфи 1-4 с. 5-40;

Виконати вправи 2(1, 2), 3(1,4) с. 259; 9, 12 с. 260; 21 с. 261.

07.05.

Тема. Дії над многочленами.

Повторити параграфи 5-9 с. 43-85;

Виконати вправи 9, 15 (1-4) с. 263; 19 с. 264; 1 с. 265; 8 с. 266.

14.05.

Формули скороченого множення. Розкладання многочленів на множники.

Повторити параграфи 10-14 с. 92-125.

Повторити формули скороченого множення.

Виконати тестові завдання №2 с. 137 (письмово).

18.05.

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними. Розв’язування текстових задач.

Повторити параграфи 19-24 с. 187-226;

Виконати тестові завдання 1-4 с. 241 (письмово).

21.05.

Розв’язування задач і вправ.

Підготуватися до підсумкової контрольної роботи.

25.05.

Підсумкова контрольна робота (завдання у Viber групі)

28.05.

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення вивченого матеріалу.

Повторити вивчений матеріал

Геометрія (вчитель Ступніцька Марія Олексіївна)

13.03.

Тема. Розв'язування задач

Підготовка до контрольної роботи

Розв'язати задачі 3, 4, 6 с. 152

17.03.

Тема. Контрольна робота №4.

20.03.

Тема. Коло. Круг.

Опрацювати параграф 19 с. 165-166.

Вивчити означення с. 165-166.

Розв’язати задачі 540, 542, 544,546 с.167-168.

31.03.

Тема. Дотична до кола, її властивості.

Опрацювати параграф 20 с. 170-173.

Вивчити означення і теореми.

Розв’язати задачі 562,564, 566,568,570 с. 174-175.

03.04.

Тема. Розв’язування задач.

Повторити параграф 20 с. 170-173;

Розв’язати задачі 571, 573,574, 576 с. 175.

07.04.

Коло, описане навколо трикутника.

Опрацювати параграф 23 п. 1 с. 195-196;

Вивчити означення с. 195; теорему с. 195; наслідок з теореми с. 196.

Розв’язати задачі 648, 651,652 (письмово).

Перегляньте відео за посиланням (до 8 хв.45 с.):

https://www.youtube.com/watch?v=ULLf8x8Zfnw

Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua увівши код доступу 256204 і отримайте оцінку.

10.04.

Коло, вписане в трикутник.

Опрацювати параграф 23 п. 2 с. 197-199;

Вивчити означення с. 197; теорему с. 197; наслідок з теореми с. 198.

Розв’язати задачі 642, 644 (усно), 649, 650, 653 (письмово).

Перегляньте відео за посиланням (від 8 хв.45 с.):

https://www.youtube.com/watch?v=ULLf8x8Zfnw

14.04.

Розв’язування задач.

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=dgps6Hk4iS8

Повторити параграф 23 с. 195-199.

Розв’язати задачі 654, 655, 658, 659 с. 200-201.

17.04.

Основні задачі на побудову. Побудова трикутника за трьома сторонами.

Опрацювати параграф 21 п. 1-2 с. 177-178; п. 3 с. 182 (записати в зошит і вивчити основні етапи розв’язування задач на побудову);

Проаналізувати розв’язану задачу в підручнику с. 183.

Розв’язати задачі 589, 592, 596, 598 с. 185.

21.04.

Побудова кута, що дорівнює даному.

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=-eVBQKpWlsA&fbclid=IwAR3Se_pHntKNbk8r4cGUwBsIfLH_zJJXCH15DS-7NsasqLJVUp2JlfdUTNU

Повторити 21 п. 1-2 с. 177-178; п. 3 с. 182;

Розв’язати задачі 585 (усно), 594; 595 (письмово).

24.04.

Побудова бісектриси даного кута.

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=9vyKQAXC7I8

Записати в зошит і вивчити алгоритм побудови бісектриси кута с. 179 (з підручника).

Побудувати в робочому зошиті бісектрису кута 60° і кута 130° (за допомогою циркуля).

28.04.

Тема. Поділ даного відрізка пополам.

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=XIs_yn71aaA

Накреслити в робочому зошити довільний відрізок і поділити його пополам (за допомогою циркуля)

05.05.

Тема. Побудова прямої,яка перпендикулярна до даної прямої.

Записати в зошит і вивчити алгоритм побудови прямої, яка перпендикулярна до даної прямої с. 180 (в підручнику).

Готуємось до контрольної роботи.

Розв’язати задачі 1 с. 201; 2,3 с. 202.

Повторити все про коло і круг, геометричні побудови.

Перегляньте відео, де розглянуті задачі подібні до тих, що даються на контрольній роботі.

https://www.youtube.com/watch?v=a_NoM-Wopc8&fbclid=IwAR1co-m7aX7hxJhENCxAaleqLfSBMfkcwy0MzGL7dtwDkzNg-ErctO7div8

08.05.

Тема. Контрольна робота №5. Коло і круг.

Пройдіть контрольне тестування за посиланням: join.naurok.ua увівши код доступу 821494

12.05.

Повторення і систематизація навчального матеріалу.

Елементарні геометричні фігури та їх властивості.

Повторити параграфи 1-3 с. 5-21;

Розв’язати задачі 166, 167, 172 с. 57.

15.05.

Взаємне розміщення прямих на площині. Ознаки паралельності прямих.

Повторити параграфи 4-6 с.31-45;

Розв’язати задачу 3 с. 52.

19.05.

Трикутники. Ознаки рівності трикутників.

Повторити параграфи 7-18 с. 63-146;

Розв’язати задачі 1-6 с. 152.

22.05.

Коло і круг.

Повторити параграфи 19-23 с. 165-195;

Розв'язати задачі 1-4 с. 201-202.

Підготуватися до підсумкової контрольної роботи.

26.05.

Підсумкова контрольна робота (завдання у Viber групі)

29.05.

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення вивченого матеріалу.

Повторити вивчений матеріал

Фізика (вчитель Цуркевич Любов Ярославівна)

13.03.

Тема. Тиск рідин і газів. Закон Паскаля. Гідростатичний тиск.

Опрацювати параграф 31,32

16.03.

Тема. Сполучені посудинки. Манометри.

Опрацювати параграф 42,43

Виконати вправу 1 с. 134

20.03.

Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску. Барометри.

https://www.youtube.com/watch?v=7NUrPFYl4Uw

30.03.

Тема. Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда.

Опрацювати параграф 37.

Виконати вправу 1, с. 118. (стислий конспект уроку подано в групу у Viber).

03.04.

Тема. Розв’язування задач і вправ (приклад розв’язування задачі подано в групу у Viber).

Повторити параграф 37, опрацювати параграф 38.

Виконати задачу 3, с. 121

06.04.

Тема. Умови плавання тіл.

(виписати в зошити умови плавання тіл, ст. 123).

Опрацювати параграф 39, 40, 41; (див. лабораторну роботу на ст. 125).

06.04.

Тема. Підготувати проект з теми: «Тиск твердих тіл, рідин і газів. Виштовхувальна сила».

Орієнтовні теми проектів:

1."Розвиток судно- та повітроплавання".
2."Дослід Торрічеллі".
3. "Спостереження за зміною атмосферного тиску".
4. "Насоси".

10.04.

Тема. Захист навчальних проектів.

Виконати тест, поданий в групу у Viber.

Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua увівши код доступу 806014

13.04.

Тема. Механічна робота. «Золоте» правило механіки.

Опрацювати параграф 46, 47; виконати вправу 4, с. 144.

17.04.

Тема. Потужність.

Опрацювати параграф 51; виконати вправу 1, с. 157.

22.04.

Тема. Механічна енергія та її види.

Опрацювати параграф 48, 49; виконати вправу 2, с. 150.

24.04.

Тема. Закон збереження і перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування.

Опрацювати параграф 50; виконати вправу 4, с. 155. Виписати інформацію про «вічні» двигуни.

27.04.

Тема. Прості механізми.

Опрацювати параграф 29.

04.05.

Тема. Момент сил. Розвязування задач.

Опрацювати параграф 27 (ст. 83-84).

08.05.

Тема. Важіль. Умова рівноваги важеля.

Опрацювати параграф 27. Виконати вправу 2 (ст.84).

15.05.

Тема. Лабораторна робота № 11. Вивчення умови рівноваги важеля (ст. 85-86).

18.05.

Тема. Коефіцієнт корисної дії механізмів. Розвязування задач.

Опрацювати параграф 47, розв’язати задачі 1, 2 (ст. 146).

22.05.

Тема. Лабораторна робота № 12. Визначення ККД простого механізму (ст. 147).

25.05.

Тема. Підсумкова контрольна робота. Завдання подані в групу у Viber.

29.05.

Тема. Захист навчального проєкту з теми «Механічна робота та енергія».

Орієнтовні теми проєкту:

Становлення й розвиток знань про фізичні основи машин та механізмів.

Прості механізми в побутових пристроях.

Біомеханіка людини.

Використання енергії природних джерел.

Хімія (вчитель - Возьна Олександра Остапівна)

12.03.

Тема. Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини.

Опрацювати параграф 28 с. 183

Виконати вправи 3 с. 193, 5 с. 193.

19.03.

Тема. Виготовлення розчину. Опрацювати параграф 28. Виконати вправу 7 с.193.


02.04.

Тема. Розрахункові задачі. Виконати вправи 4,6,9 с.193.

09.04.

Тема. Практична робота 5.

Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.

Дивитись інструкцію с.189.

16.04.

Тема. Взаємодія води з оксидами.

Опрацювати параграф 29.

23.04.

Тема. Поняття про основи, кислоти. Поняття про індикатори.

Опрацювати параграф 29. Виконати завдання 1-10.с.200.


30.04.


Тема. Розв‘язування розрахункових задач.


Виконати завдання 4-7.с.200. 8-9.с.200.


07.05


Контрольна робота (завдання подано у групу Viber)


14.05.


Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі. Очищення води.


Опрацювати параграф 30.


21.05.


Узагальнення та систематизація знань з теми « Вода»


Повторити тему «Вода»


28.05.


Захист проектів

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

12.03.

Тема. Звірі.

Виконати вправу 1, 4 с. 149; читати і перекладати

Вивчити слова с. 148

Трудове навчання (Козлюк Ганна Михайлівна)

12.03.

Тема. Інструктаж з ОП. Добір та застосування методів проектування для виготовляння ключниці.

Виконати креслення виробу

19.03

Тема. Інструктаж з ОП. Вплив влативостей конструкційних матеріалів на технологію обробки

Розробити технологічну послідовність виготовлення виробу

02.04

Тема. Інструктаж з ОП. Технологічна послідовність виготовлення виробу. Виконання технологічних операцій.

Виготовлення виробу ( ключниці).

09.04.

Тема. Інструктаж з ОП. Способи з'єднання деталей виробу.

З'єднання деталей ключниця

16.04

Тема. Інструктаж з ОП. Остаточна обробка виробу. Контроль якості виробу.

Розрахувати орієнтовну вартість витрачених матеріалів.

23.04

Тема. Інструктаж з ОП. Маркування споживчих товарів. Призначення етикеток на товарах, екологічні символи. Штрих-код і його застування.

Читати маркування на споживчих товарах. Розробити етикетку для власного виробу

30.04

Тема. Інструктаж з ОП. Блокноти, їх види.

Стоврити графічне зображення виробу, скласти опис виробу

07.05

Тема. Інструктаж з ОП. Планування роботи. Технологія виготовлення блокнота з паперу.

Дібрати матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення блокнота та палітурки для нього

14.05

Тема.Інструктаж з О.П.Технологія виготовлення блокнота з паперу.Підготовка паперових аркушів їх закріплення.

Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

21.05

Тема Інструктаж з О.П.Основні види палітурок. Технологія для оздоблення палітурок.

Вибір виду палітурки для блокнота та методу її оздоблення.

Англійська мова (вчитель - Гайдук Соломія Ярославівна)

13.03.

Тема. Ти любиш ходити в кіно? Зворотні займенники.

Виконати вправи 1 с.146; впр. 2,3 с.147; вивчити слова с.149; прочитати параграф 7 с.199

18.03.

Тема. Театр Шекспіра у Лондоні.

Виконати вправи 1 с.148 (прочитати і перекласти діалог, дати відповіді на запитання після діалогу); виписати та вивчити слова с.149; впр. 2 с.149 (письмово); впр. 4 с.150 (прочитати та перекласти діалог).

Переглянути відео-матеріал до даної теми.

https://www.youtube.com/watch?v=xlqi5k0Z3ps

20.03.

Тема. Улюблені фільми молоді.

Виконати вправи 5 - 6 с.151 (усно); 1 с.152 ( написати відгук про фільм, який ви бачили, використовуючи за зразок впр.1 с.152).

01.04.

Тема. Фільм. Рецензія на фільм.

Виконати вправу 1 с.152 (прочитати та перекласти рев'ю на фільм; опрацювати подану схему с.152 для написання рев'ю); написати свій власний твір на переглянутий вами фільм.

03.04.

Тема. Актори ідуть в місто.

Написати міні-твір на тему " Мій улюблений актор". Повторити граматичний та лексичний матеріал.

08.04.

Тема. Організація відпочинку. Велика Британія.

Виконати вправи 1 с.153 (виписати незнайомі слова та вивчити їх; з'єднати слова з їх значеннями) 2 с.154 (письмово); 3 с.154 (письмово).

10.04.

Тема. Визначні місця Лондона.

Виконати вправи 1 с.155-156-157 (прочитати та перекласти тексти) с.156 - виписати та вивчити слова; 2 с.157 (усно).

15.04.

Тема. Визначні місця Києва.
Виконати вправи 3 а) с.158 (усно); 3 b) с.158-159-160 (прочитати та опрацювати текст, незнайомі слова виписати в словник); 4 с.161 (письмово).
17.04.

Тема. Вітання з Австралії.

Виконати вправи 5 с.161 (письмово); 4 с.164 (прочитати та перекласти уривок "Do you know?". переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=f0PvMmTAUAQ

https://www.youtube.com/watch?v=fziAGASiD48

22.04.

Тема. Нові враження.

Виконати вправи 1 і 2 с.165 (письмово); 3 і 4 с.166 (письмово).

24.04.

Тема. Відомі мости Лондона.

Виконати вправи 1 с.167 (усно); виписати та вивчити слова с.167; 4 с.169 (опрацювати текст).

29.04.

Тема. Лондон - культурний центр.

Виконати вправи 6 с.169 (письмово); 7 с.169-170 (опрацювати текст).

06.05.

Театр "Глобус" у Лондоні.

Виконати вправи 1 (або) 2 с.171 (письмово на вибір одну вправу).

13.05.

Тема. Україна. Географічне положення та клімат.

Виконати вправи 1 с.172 (письмово); 5 с.174 (опрацювати текст).

15.05.

Тема. подорож визначними місцями України та Великобританії. контроль навичок аудіювання.

Виконати вправи 5b с.175 (письмово); 9 с.176 (письмово);

20.05.

Тема. У літньому мовному таборі.

Виконати вправу 11 с.177-178 (прочитати та перекласти тексти, невідомі слова виписати та вивчити).

22.05.

Тема. Планування відпочинку. Подорожування. Контроль говоріння.

Повторити вивчені слова.

27.05.

Тема. Велика Британія. Україна. Систематизація вивченого.

Повторити граматичний матеріал.

29.05.

Узагальнюючий урок.

Повторити вивчений матеріал.

Біологія (вчитель - Возьна Олександра Остапівна)

12.03.

Тема. Періоди та тривалість життя тварин.

Опрацювати параграф 41.с.176.

Дати відповіді на запитання 1-6.с.179.

18.03.

Тема. Поведінка тварин, методи її вивчення. Вроджена і набута поведінка. Опрацювати параграф 42, 43. Дати відповіді на запитання 1-5 с. 186, 1-5 с.190.

19.03.

Тема. Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин. Опрацювати параграф 44. Дати відповіді на запитання 1-4 ст. 194.

01.04.

Тема. Форми поведінки : дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна. Опрацювати параграф 45, дати відповіді на запитання 1-5 ст.199.

02.04.

Тема. Форми поведінки тварин : репродуктивна, батьківська, турбота про потомство. Опрацювати параграф 46-47. Дати відповіді на запитання 1-4 ст.205.

08.04.

Тема. Форми поведінки тварин:територіальна, соціальна.

Опрацювати параграфи 47;48.

Дати відповіді на запитання 1-4.с.205. 1-5.с.208.

09.04.

Тема. Практична робота 7.

Дивитись інструкцію с.209. Оформити хід роботи. Дивитись посилання на с.209.


13.05.


Контрольна робота (завдання подано у групу Viber.

15.04.

Тема. Типи угруповань тварин за Лоренцем.

Опрацювати параграф 48.с.206.

Дати відповіді на запитання 1-5.с.208.

16.04.

Тема. Ієрархія у групі. Комунікація тварин.

Опрацювати параграф 49.

Дати відповіді на запитання 1-4.с.214.

22.04.

Тема. Використання тваринами знарядь праці.

Опрацювати параграф 50.с.218-219.

Дати відповіді на запитання 1-3.с.220.

23.04.

Тема. Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки тварин, її пристосувальні значення.

Опрацювати параграф 50. Виконати тестові завдання с.221.


29.04.


Тема. Захист міні-проектів (поведінка тварин).


Виконати письмово тестовий контроль знань с.221.(відповіді кинути мені у приват)


30.04. Поняття про екосистему та чинники середовища. Опрацювати параграф 51. Дати відповіді на запитання 1-8.с.227.


06.05.


Ланцюги живлення. Опрацювати параграф 52. Дати відповіді на запитання 1-4.с.232.


07.05.


Співіснування організмів в угрупованнях. Опрацювати параграф 53. Питання 1-5.с.237.


14.05.


Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя в природному угрупуванні.


Опрацювати параграф 51.


20.05.


Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна етика.


Опрацювати параграф 52-53. Дати відповіді на запитання в кінці параграфа.


21.05.


Природоохоронні території. Червона книга України.


Опрацювати параграф 54.


27.05.


Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій,грибів, тварин-свідчення єдності живої природи.


Опрацювати параграф53.

Фізична культура (вчитель - Возьна Марія Ярославівна)

https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-fizra


Модуль «Баскетбол»

13.03.

1)Теоретичні відомості : правила безпеки життєдіяльності. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 1 подано у Viber).

2)Комплекс загальнорозвиваючих вправ на місці.

3)Різновиди ходьби.

4)Переглянути відеоролик про організацію позиційного нападу.

16.03.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 2 подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ на місці.

3) Різновиди ходьби.

4) Вправи для розвитку сили.

18.03.

1) Теоретичні відомості : самоконтроль на заняттях баскетболом. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 3 подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ на місці.

3) Різновиди ходьби.

4) Вправи для розвитку гнучкості.

20.03.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 4 подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ на місці.

3) Різновиди ходьби.

4) Вправи для розвитку сили.

30.03.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Вправи з обвантаженнями.

5) Вправи для запобігання плоскостопості.

Модуль «Футбол»

01.04.

1) Теоретичні відомості : правила техніки безпеки під час занять з футболу.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

03.04.

1) Теоретичні відомості : історія укр. футболу.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Вправи на розтягування.

06.04.

1) Теоретичні відомості : медичний контроль і самоконтроль юного футболіста.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Стрибки з імітування удару головою.

08.04.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

10.04.

1) Теоретичні відомості : витоки укр. футболу.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Вправи для розвитку гнучкості.

13.04.

1) Теоретичні відомості : дитячо-юнацький та професіональний футбол в Україні.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Бігові вправи.

5) Біг у чергуванні з ходьбою.

15.04.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Різновиди ходьби та бігу.

4) Стрибки з імітуванням удару головою.

5) Вправи на формування постави.

17.04.

1) Теоретичні відомості : медичний контроль і самоконтроль юного футболіста.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Бігові вправи.

4) Човниковий біг 4х9.

5) Вправи для розвитку гнучкості.

22.04.

1) Теоретичні відомості : профілактика травматизму під час занять футболом. Скласти комплекс вправ для розвитку гнучкості.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Бігові вправи.

4) Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.

24.04.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Бігові вправи.

4) Човниковий біг 4х9.

27.04.

1) Теоретичні відомості : футбол в Україні.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Бігові вправи.

4) Стрибки вгору з напівприсіду.

29.04.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД. Зробити презентацію «Видатні футболісти України».

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Бігові вправи.

4) Піднімання тулуба в сід за 30 с.

04.05.

1) Теоретичні відомості : дитячо-юнацький та професійний футбол в Україні.

2) Комплекс ЗРВ.

3) Бігові вправи.

4) Вправи на розтягування.

06.05.

1) Теоретичні відомості : пройти тестування(картку подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ.

3) Розминка футболіста.

08.05.

1) Теоретичні відомості : медичний контроль і самоконтроль юного футболіста.

2) Різновиди ходьби та бігу.

3) Стрибки з імітуванням удару головою.

13.05.

1) Теоретичні відомості : правила БЖД.

2) Бігові вправи.

3) Вправи для розвитку сили.

15.05.

1) Теоретичні відомості : пройти тестування(картку подано у Viber).

2) Комплекс ЗРВ.

3) Вправи на розтягування.

Українська мова (вчитель - Холод Ірина Остапівна)

12.03 Ступені порівняння прислівників. Опрацювати пар.33, виконати вправи 385, 386, 387, 388, 390.

16.03 Опрацювати творення і правопис прислівників. Буква -н- та -нн- у прислівниках, пар. 34 с. 201, вправи 434, 435, 438.

17.03 Не- і ні- з прислівниками, с. 203, вправа 442, 445, 446.

19.03 Не- і ні- з прислівниками. Тренувальні вправи 450, 451, 453.

30.03 Літери и та і в кінці прислівників. Опрацювати пар. 34 с. 195. Виконати вправи 421, 423, 425.

31.03 Написання прислівників окремо, разом, через дефіс. Опрацювати пар. 34 с. 190, виконати вправи 406, 407, 409 і 410.

02.04 Написання прислівникових сполук. Опрацювати пар. 34, с. 194, виконати вправи 416, 418, 419.

06.04 Прийменник як службова частина мови. Опрацювати пар. 35, виконати вправи 455, 456, 458.

07.04 Прийменник як засіб зв'язку слів у словосполученні і реченні. Доопрацювати пар. 35, с. 211. Виконати вправи 459, 462, 463.

09.04 Види прийменників за будовою. Виконати с. 212, вправи 467, 468, 470.

13.04 Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс. Опрацювати пар. 35, с. 212-214, виконати вправи 472, 474, 478.

14.04 Синонімічні й антонімічні прийменники. Доопрацювати пар. 35, виконати вправи 476, 479, 480.

16.04 Прийменниково-іменникові конструкції у ролі членів речення. Виконати завдання.

/Files/photogallery/IMG_3527.jpg

21.04 Сполучник як службова частина мови. Опрацювати пар. 36, виконати вправи 487, 488, 489.

23.04 Види сполучників за будовою. Опрацювати пар. 36, с. 224, виконати вправи 496, 497, 498.

27.04 Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Опрацювати пар. 36, с. 226-227, виконати вправи 500, 501.

28.04 Розрізнення сполучників і однозвучних слів. Опрацювати с. 228-229, виконати вправи 504, 506, 507.

30.04 Частка як службова частина мови. Опрацювати пар. 37, виконати вправи 515, 516, 517.

04.05 Правопис часток не- і ні- з різними частинами мови. Опрацювати пар. 38, виконати вправи 531, 533, 534.

05.05 Написання часток -бо, -то, -от і -таки. Опрацювати пар. 37, с.237, виконати вправи 524, 525, 526.

07.05 Контрольна робота. Виконати тестові завдання (скину вам у Viber).

12.05 Вигук як особлива частина мови. Опрацювати пар. 39, виконати вправи 549, 551, 552.

14.05 Групи вигуків за значенням. Дефіс у вигуках, знак оклику при вигуках. Опрацювати пар. 39 с. 247-248, виконати вправи 553, 554, 555.

18.05 Повторення вивченого про частини мови. Повторити пар. 2-3, виконати вправи 58, 60, 64.

19.05 Дієслово як частина мови. Повторити пар. 4-10, виконати вправи 81, 90, 101.

21.05 Способи дієслів. Повторити пар. 14-17, виконати вправи 183, 191, 211.

25.05 Дієприкметник і дієприслівник. Виконати вправи 282, 294, 337.

26.05 Підсумкова контрольна робота (тести скину вам у Viber). Здати до 10:00.

28.05 Урок-підсумок. Мовник КВК (тести скину вам у Viber).

Українська література (вчитель - Холод Ірина Остапівна)

17.03 Прочитати "Гей, нові Колумби й Магеллани" В. Симоненка, скласти паспорт твору, виписати художні засоби.

18.03 Читати М. Павленко "Русалонька із 7-В або Прокляття роду Кулаківських".

31.03 Дочитати М. Павленко "Русалонька із 7-В або Прокляття роду Кулаківських". Заповнити таблицю добро і зло в повісті.

01.04 Читати М. Павленко "Русалонька із 7-В або Прокляття роду Кулаківських". Заповнити таблицю добро і зло у сучасному світі та у людині.

07.04 Любов Пономаренко "Гер переможений". Скласти анкету новели.

08.04 Любов Пономаренко "Гер переможений". Підготувати матеріал про Другу Світову війну.

14.04 Степан Процюк "Агронавти". Прочитати твір, написати паспорт твору.

15.04 Написати міні-твір "Відповідальність за свою справу і вчинки".

21.04 Олег Ольжич "Захочеш - і будеш", "Господь багатий нас благословив". Записати паспорти поезій. Прочитати поезії.

22.04 Олена Теліга "Сучасникам" і "Радість". Читати поезії, записати моральні заповіді нащадкам (за поезією О. Теліги).

28.04 Олександр Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили". Подивитися кінофільм "Іван Сила" (2013 р.) реж. В. Андрієнко.

29.04 Іван Сила (Іван Фірцак) - утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості. Знайти інформацію про Івана Фірцака.

05.05 Контрольна робота. Письмовий твір у формі есе на одну із тем:
1. "У чому виявляється активна життєва позиція та максимальна самореалізація людини?"
2. "Ти знаєш, що ти людина..."
3. "Іван Сила (Іван Фірцак) - утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості".

06.05 Контрольна робота. Виконати тестові завдання (скину вам у Viber).

12.05 Андрій Малишко "Пісня про рушник", "Чому, сказати, й сам не знаю..." Відомий український поет і його пісні, що стали народними. Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них. Виписати художні засоби з поезії "Пісня про рушник", вивчити вірш на пам'ять.

13.05 Володимир Івасюк. Пісенна творчість ("Червона рута", "Я піду в далекі гори", "Балада про мальви", "Водограй"). Відомий український поет і композитор. Пісні митця, що сприяє відродженню національної свідомості. Знайти в мережі Інтернет інформацію про Володимира Івасюка.

19.05 Контрольна робота. Виконати тестові завдання на тему: "Ми - українці" (творчість Олега Ольжича, Олени Теліги, Олександра Гавроша, Андрія Малишка і Володимира Івасюка) - скину вам у Viber.

20.05 Література рідного краю Б. Мельничук "Скрипка від старого". Скласти паспорт твору.

26.05 Урок-підсумок. Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року. Літературна регата (тести скину вам у Viber).

27.05 Підсумкова контрольна робота (тести скину вам у Viber). Здати до 11:00.

Образотворче мистецтво (вчитель-Бригідир Любов Олегівна)

13.03. Монограма-літери,що говорять про тебе. Поняття монограми,композиція монограм,різновиди шрифтів.

Виконання вправи:розгляд монограм людей минулого та сучасників.

Творче завдання:створення власної монограми.

Основи християнської етики ( вчитель - Козлюк Ганна Михайлівна)

16.03 Усвідомлення відповідальності за долю народу.

Виписати Як. 1:22; прочитати Вих. 17: 8-16.

30.03

Тема. Славні постаті українського народу.

Виписати Пр. 5. 15. Опрацювати шлях Антонія і Феодосія Печерських, мучеників Бориса і Гліба, преподобної Єфросинії, Андрея Шептицького та інших.

06.04

Тема. Відродження української духовності в ХХ ст.

Опрацювати церкву у підпілі, виписати Гал. 1.3-4., прочитати 2 Цар. 24. 11-15

13.04

Тема. Християнські символи у культурі та традиціях рідного народу

Виписати І Ів. 1.18. Ознайомитися з чудотворними іконами.

27.04

Тема. Христос - дорога, правда і життя

Прочитати Ів. 8. 1-11; Виписати Ів. 15.14

04.05

Тема. Ісус та діти.

Виписати Мк. 10.15., прочитати Лк. 18.15-17; Мт. 19.13-15; Мк. 10.13-16

18.05

Молодь- майбутнє церкви і держави.

Прочитати Мт.5,14-16.Еф.5.8. Виписати Мт.12.35.

25.05

Контрольне повторення

Підсумкова контрольна робота

/Files/images/7 клас.jpg

Інформатика (вчитель – Ступніцька Марія Олексіївна)

17.03.

Тема. Базові алгоритми для роботи зі змінними з використанням алгоритмічної структури повторення.

Опрацювати матеріал в Інтернеті та оформити в робочому зошиті конспект.

31.03.

Тема. Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних.

Повторити вивчений матеріал

07.04.

Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч.П.Р.№8.

Опрацювати параграфи 12 с. 84; 14 с. 96.

14.04.

Опис моделей у середовищі програмування.

Опрацювати матеріал за посиланням:

https://urokinformatiki.in.ua/opis-modelej-u-seredovishhi-programuvannya-urok-28-7-klas/

21.04.

Створення ігрового проекту. П.р.№9.

Розробити сценарій ігрового проекту у середовищі Скретч (письмово в робочому зошиті).

Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua увівши код доступу 577837

ОБОВ’ЯЗКОВО ВИКОНАТИ ВСІМ!!!

28.04.

Тема. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.

Робота над проектом.

05.05.

Тема. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Робота над проектом.

12.05.

Тема. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Робота над проектом.

Пройдіть підсумковий тест з теми «Алгоритми та програми» за посиланням join.naurok.ua увівши код від вчителя 1054474

19.05.

Тема. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Робота над проектом.

26.05.

Презентація та оцінювання проектів.

Захист проектів.

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

18.03

Тема. Наші тварини

Виконати впр 1 (с. 150, усно); впр 5,8 (с. 151, письмово)

Виконати впр. 2, 3 (с. 153, усно); впр. 5,6 (с. 154, письмово)

Вивчити слова с.152

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

19.03

Тема. Частини тіла

Виконати впр. 2, 3 (с. 153, усно); впр. 5,6 (с. 154, письмово)

Скласти розповідь про улюблену тварину

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

01.04

Тема:Моя улюблена тварина

Виконати впр.1 (с. 155, усно); впр. 4,5 (с. 156, письмово)

Вивчити слова с.155

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

02.04

Тема:Дикі тварини

Виконати впр.1,2 (с. 158, усно); впр.6 (с. 159, письмово)

Скласти опис тварини.

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

08.04

Тема:Природа навколо нас

Виконати вправи 2 с.160 (прочитати і перекласти діалог, дати відповіді на запитання після діалогу); виписати та вивчити слова с.161; впр. 2 с.161 (письмово); впр. 4 с.161(прочитати та перекласти діалог).

Переглянути відео-матеріал до даної теми.

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

09.04

Тема: Подорожуємо лісом

Виконати впр.1,2 (с. 163, усно); впр.6 (с. 164, письмово)

Вивчити слова с.163

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

15.04

Тема:Великодні символи

Виконати впр.3(с. 165, усно); впр.4,5(с. 166, письмово)вивчити нові слова с.165.

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

16.04

Тема:Традиції святкування

Виконати впр.1,2(с. 167, усно); впр.4(с. 168, письмово),скласти діалог до даної теми.

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

22.04

Тема: Організація відпочинку.

Виконати вправи 2 с.170(прочитати і перекласти діалог, дати відповіді на запитання після діалогу); виписати та вивчити слова с.171; впр. 2 с.172 (письмово); впр. 4 с.172(прочитати та перекласти діалог).

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

23.04

Тема:Мій день

Повторити вивчений матеріал с.148-172.

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

29.04

Тема:Спорт у нашому житті

Виконати вправи 1с.174(прочитати і перекласти діалог, дати відповіді на запитання після діалогу); виписати та вивчити слова с.175; впр. 3 с.174(письмово); впр. 4 с.175(прочитати та перекласти діалог).

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

30.04

Тема:Види спорту

Виконати впр.1,2(с. 178, усно); впр.4(с. 179, письмово),скласти діалог до даної теми.

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

06.05

Тема:Улюблений вид спорту

Виконати впр.1(с. 180, усно); впр.3(с. 181, письмово),скласти розповідь про улюблений вид спорту.

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

07.05

Тема:Фільми

Виконати впр.1,2(с. 183, усно); впр.4(с. 184, письмово),вивчити нові слова с.185.

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

13.05

Тема:Види фільмів

Скласти розповідь про улюблений фільм.

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

20.05

Тема:Узагальнюючий урок

Повторити слова і грамитику з теми Спорт" і "Фільми".

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

21.05

Контроль навичок письма

/Files/images/7_kl/97002081_664545371057027_6399194691979444224_n.jpg

Німецька мова (вчитель-Микити Іванна Іванівна)

27.05 (28.05)

Тема:Узагальнюючий урок з вивченого протягом року

Повторити лексичний і граматичний матеріал с.32-154.

Педагог-організатор (Микитин Іванна Іванівна)

"Святковий калейдоскоп" виготовлення листівок до Великодня.

Великодні традиції у наших сім`ях.

Великодні гаївки та веснянки для дітей.

1) “Десь тут була подоляночка” (веснянка)

Десь тут була подоляночка,
Десь тут була молодесенька,
Тут вона впала,
До землі припала,
Сім літ не вмивалась,
Бо води не мала.
– Устань, устань, подоляночко,
Устань, устань, молодесенька,
Умий личко так, як скляночку,
Утрись, утрись шовковим рушником,
Та візьмися в боки,
Покажи нам скоки,
Біжи до Дунаю,
Бери ту, що скраю.

2) Зайчик (веснянка)

Зайчику, ти наш братчику! Скочком-бочком перевернуся! Гребінчиком перечешуся! Ані тобі, зайчику, куди вискочити, Ані тобі, зайчику, куди виглянути!
Зайчику! За головоньку! Скочком-бочком…
Зайчику! За підбоченьки! Скочком-бочком…
Зайчику! За колінцята! Скочком-бочком…
Зайчику! Та й за ніженьки! Скочком-бочком…
Зайчику! Та за п’яточки! Скочком-бочком…
Опис веснянки: учасники стоять в колі лицем до середини, “зайчик” – у центрі кола. Ті, що в колі, відтворюють рухи відповідно до тексту: беруться за голову, за ніженьки, за колінцята… На слова “скочком-бочком перевернуся” всі в колі роблять два кроки в праву сторону, тоді, крокуючи на місці, через праве плече повертаються лицем назовні кола; на слова “гребінчиком перечешуся” – знову два кроки праворуч і, крокуючи, повертаються через праве плече лицем до середини кола, тоді наближаються до “зайчика” і відступають від нього. Ці рухи виконують всі одночасно і в ритмі гаївки.

3)“Ой весно, весно, днем красна” (веснянка)

Ой весно, весно, днем красна,
Що ж ти нам, весно, принесла?
Принесла я вам літечко,
Ще й запашненьке зіллячко,
Вам, дівчатка, – по віночку
З хрещатого барвіночку.
Парубонькам – по кийочку,
А бабусям – по ціпочку.
Парубкам – товар гонити,
Бабусям – внучат глядіти.

4)“Травка-веснянка” (веснянка)

Травко- муравко,
Стелись на галявку,
На стежку до броду,
На стежку до хати,
Де ходить по воду
Іванкова мати.
Травко-ласкавко,
Стелись аж до ґанку.
— Ми будем з тобою,-
Матуся сказала.—
Покропим водою,
Щоб ти не зів’яла.
Травко-веснянко,
Стелись на полянку,
На згір’я шовкові,
На луки під гаєм,
На землю в обнові,
Де ми виростаєм.

5)“А в Кривого Танця” (веснянка)

А в Кривого Танця
Та не виведем Кінця!
Треба Єго та й виводити,
Лад Йому та й наводити.
Ой Вулиця та й Широкая,
Чого Трава невисокая?
Бо Парубки та й істоптали
Великими та й Ножищами,
Великими та й Ножищами,
Подертими Постолищами!
Ой Вулиця та Вузенькая,
Чого Трава Зелененькая?
Бо Дівоньки та й істоптали
Маленькими Ноженьками,
Маленькими Ноженьками,
Червоними та Чобітками.
Червоними та Чобітками,
Золотими та Підківками.

6)“Що ж ти нам, весна, принесла” (веснянка)

Що ж ти нам, весна, принесла?
Та принесла я вам літечко,
Щоб родилося житечко
Ще й червонії квіточки,
Щоб, квітчалися дівочки.
Пісеньки співали,
В решето складали,
Повісили решето на вербі;
Як налинули лебеді
Та звалили решето додолу, —
Час вам, дівчата, додому,
Мішайте свиням полову.
А ви, хлоп’ята, за нами,
Їжте полову з свинями,
А ви, дівчата, — калачі,
Щоб любили вас паничі.

«Гірчить чорнобиль крізь роки». Сценарій відзначення Чорнобильської трагедії.

Інформаційні матеріали до відзначення Дня пам’яті та примирення...

/Files/images/7_kl/мак картика.jpg

8-9 травня відзначаємо День пам'яті та примирення . День пам'яті та примирення відзначає весь світ. Та, на превеликий жаль, цьогоріч в Україні не заплановано масових заходів через карантин, хоча кожен із нас пам’ятає і вшановує ці дати. Цього року ми відзначаємо 75-ту річницю перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, яка забрала життя багатьох людей у всьому світі.

Вклоняємося Вічному вогню,
Вклоняємось доземно всім солдатам,
Що міряли дороги крізь війну,
Щоб нам сьогодні мріяти й кохати.

Зроби мак пам`яті!https://www.youtube.com/watch?v=HfGkpZ9A4IY

Географія (вчитель - Кравець Леся Михайлівна)

13.03.

Тема. Геологічна будова, рельєф і корисні копалини материка Євразія.

Практична робота №10. Позначення на контурній карті назв географічних обєктів Євразії.

Опрацювати параграф 42. Запитання і завдання ст.227. На контурній карті практичного зошита позначити форми рельєфу Євразії.

17.03.

Тема. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату.

Практична робота №11. Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм.

Опрацювати параграфи 43-44. Запитання і завдання ст. 230, 234. Виконати практичну роботу №11.

20.03.

Тема. Води суходолу.

Практична робота №10 (продовження). Позначенння на контурній карті назв географічних обєктів Євразії.

Опрацювати параграфи 45-46. Запитаня і завдання ст. 238, 240. На контурній карті практичного зошита позначити водні обєкти Євразії.

31.03.

Тема. Природні зони Єврзії. Природні зони арктичного, субарктичного і помірного поясів: зони арктичних пустель, тундри та лісотундри, тайги, мішаних та широколистяних лісів.

Опрацювати параграф 47. Запитання і завданя ст.244.

03.04.

Тема. Природні зони Євразії. Природні зони помірного, субтропічного, тропічного, субекваторіального і екваторіального поясів: лісостепу, степу, напівпустель і пустель, вічозелених твердолистих лісів і чагарників, перемінно вологих лісів, саван і рідколісь, вологих екваторіальних лісів.

Опрацювати параграф 48. Запитання і завдання ст. 248. Підготувати презентацію про одну із природних зон Євразії.

07.04.

Тема. Висотна поясність у горах материка Євразїя.

Опрацювати параграф 49. Запитання і завдання 1, 2, 5 ст. 250.

10.04.

Тема. Зміна природи материка людиною. Найвідоміші обєкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО.

Опрацювати параграф 49. Запитання і завдання 3, 4, 6 ст. 250.Підготувати відеопрезентацію про обєкти Європи віднесені до Світової спадщини ЮНЕСКО.

14.04.

Тема. Населення. Найбільші держави Європи та Азії. Звязки України з країнами Європи та Азії.

Опрацювати параграф 50. Запитання і завдання ст. 252.

17.04.

Тема. Дослідження. Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі материка Євразія: складання карти маршруту з позначенням країн, природних обєктів та природних комплексів.

Провести дослідженняу практичному зошиті. У робочому зошиті виконати тестові завдання ст. 257-258.

21.04.

Тема. Тихий океан. Географічне положення. Острови в Тихому океані, їх походження і природні особливості. Рельєф дна.

Практична робота №12. Позначення геогрфічних обєктів та течій океанів на контурній карті.

Опрацювати параграф 6 ст. 40-41 та параграф 7. Запитання і завдання ст 45, 49. Виконувати практичну роботу.

24.04.

Тема. Клімат і води Тихого океану. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків.

Практична робота №12. Позначення географічних обєктів та течій океанів на контурній карті.

Опрацювати параграф 6 ст. 42-45. Запитання і завдання ст. 45. Виконувати практичну роботу.

28.04.

Тема. Атлантичний океан. Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси, їх використання. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків.

Практична робота №12. Позначення географічних обєктів та течій океанів на контурній карті.

Опрацювати параграф 8. Запитання і завдання ст. 55. Виконати практичну роботу.

05.05.

Тема. Індійський океан. Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Види господарської діяльності в океані. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей на прилеглих материках.

Практична робота № 12. Позначення географічних обєктів та течій океанів на контурній карті.

Опрацювати параграф 9. Запитання і завдання ст. 60. Виконати практичну роботу.

08.05.

Тема. Північний Льодовитий океан. Географічне положення Північного Льодовитого океану у високих широтах. Історія географічних досліджень океану. Рельєф дна. Клімат і води. Льодовий режим океану. Органічний світ і природні ресурси. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків.

Практична робота № 12. Позначення географічних обєктів та течій океанів на контурній карті.

Опрацювати параграф 10. Запитання і завдання ст. 65 . Виконати тестові завдання на ст. 70-71.

12.05.
Контрольна робота по темі: "Євразія".

І варіант

І рівень(питання – 0.5 бала)

1. Крайня північна точка Євразії – це ..а)Челюскін ;б)Піай ;в)Дежньова

2. Євразія розташована: а)у трьох півкулях;б)у чотирьох півкулях

3. Найбільше озеро Євразії: а)Байкал;б)Балхаш;в)Каспійське море

4.Найвища відмітка над рівнем моря :а)г. Говерла.;б)Еверест;в)пік Перемоги

ІІ рівень (питання - 1 бал)

6.Визначте і вкажіть моря Тихого океану, що омивають береги Євразії.

7.Назвіть відомі вам держави Азії.

8.З наведеного переліку виберіть гірські системиЄвропи:а)Альпи;б)Тибет;в)Гімалаї;г)Карпати;д)Саяни:е)Піренеї

9.У внутрішніх районах Євразії переважає клімат: а)морський;б)континентальний;в)мусонний

ІІІ рівень (питання -1.5 бали)

10.Установіть співвідношення між тектонічними структурами і формами рельєфу: Сибірська платформа Кавказ,Памір,Гімалаї

Індійська платформа Середньосибірське плоскогір’я

Область альпійської складчастості Плоскогір’я Декан

11.Укажіть кліматичні пояси у яких розташована Євразія. Чим пояснити їх розташування?

ІV рівень (питання - 3 бали)

13.Порівняйте географічне положення Євразії і Північної Америки. Визначте спільні і відмінні риси.

ІІ варіант

І рівень(питання – 0.5 бала)

1.Крайня південна точка Євразії – це ..а)Челюскін;б)Піай;в)Дежньова

2.Євразія омивається: а) всіма океанами;б)трьома океанами

3.Найдовша річка Євразії: а)Єнісей;б)Хуанхе; в)Янцзи

4.У складі Євразії : а) одна частина світу; б)дві частини світу

ІІ рівень (питання - 1 бал)

6.Визначте і вкажіть моря Північного Льодовитого океану, що омивають береги Євразії.

7. Назвіть відомі вам держави Європи.

8. З наведеного переліку виберіть гірські системи Азії:а)Альпи;б)Тибет;в)Гімалаї;г)Карпати;д)Саяни:е)Піренеї

9.У Європі основний тип циркуляції атмосфери: а)західний переніс повітряних мас; б)пасатний;в) мусонний.

ІІІ рівень (питання -1.5 бали)

10. Установіть співвідношення між тектонічними структурами і формами рельєфу: Східно - Сибірська платформ Велика Китайська рівнина

Китайсько – Корейська платформа Альпи,Карпати,Піренеї

Область альпійської складчастості Східно - Європейська рівнина

11.Укажіть природні зони в яких розташована Євразія. Чим пояснити їх різноманіття?

ІV рівень (питання - 3 бали)

13.Порівняйте географічне положення Євразії і Південної Америки. Визначте спільні і відмінні риси.

Виконуємо один варіант на вибір. Відповіді оформляємо на двох листках із зошита і зберігаємо. Фотографії виконаних робіт для оцінки надсилаємо на вайбер за номером 0966853044.

15.05.

Тема. Природні багатства материків і океанів, їх основні види. Наслідки використання ресурсів людиною. Порушення природної рівноваги. Антропогенні ландшафти.

Опрацювати параграф 51. Запитання і завдання ст. 265.

26.05.

Дослідження. Шляхи розвязування екологічних проблем.

Провести дослідження. Запропонувати власні шляхи розвязання екологічних проблем.

19.05.

Тема . Забруднення навколишнього середовища. Види забруднення, основні джерела їх надходження.

Опрацювати параграф 52. Запитання і завдання ст. 268.

22.05.

Тема. Міжнародне співробітництво у розвязуванні екологічних проблем. Міжнародні організації з охорони природи.

Опрацювати параграф 52. Запитання і завдання ст. 268. Виконати тестові завдання ст. 269-270.

26.05.

Дослідження. Шляхи розвязування екологічних проблем.

Провести дослідження. Запропонувати власні шляхи розвязання екологічних проблем.

29.05.

Тема. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

Створити кросворд про один із материків (на вибір).

Основи здоров'я( вчитель:Бригідир Любов Олегівна)

18 березня

Тема уроку.Соціальна складова здоров'я. Соціальні чинники здоров'я.Вплив засобів масової інформації на здоров'я.

Опрацювати параграф 13(с.91) Дати відповідь на питання(усно)

1 квітня

Тема уроку.Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів. Принципи формування міжособистісних стосунків. Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній.

Виконати практичну роботу :"Відпрацювання навичок щодо налагодження партнерських стосунків з родиною і друзями".

Опрацювати параграф 14 підручника.

8 квітня

Тема уроку. Хвороби цивілізації (неінфекційні захворювання).

Соціальні чинники ризику хвороб цивілізації.

Створити рекламу здорового способу життя.

Опрацювати параграф 15 підручника. Підготувати відповіді на питання(усно).

15 квітня

Тема уроку. Профілактика серцево-судинних,онкологічних захворювань, діабету,ожиріння.

Опрацювати параграф 15 підручника(потрібні сторінки)

22 квітня

Тема уроку.Вплив комерційної реклами на здоров'я.

Опрацювати потрібні сторінки підручника параграфу 15,підготувати відповіді на питання.

29 квітня

Тема уроку. Профілактика захворювань, що набули соціального значення. Наслідки вживпння наркотиків.

Опрацювати параграфи 16, 17 підручника,підготувати відповіді на питання.

6 травня

Тема уроку. Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків. Протидія залученню до вживання наркотиків.

Підготувати письмове повідомлення " Протидія негативному соціальному впливу"( подати на оцінювання приватно)

Опрацювати параграф 18 підручника

13 травня

Тема уроку. Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань ( ВІЛ, туберкульоз тощо )

Опрацювати параграфи 19, 20 підручника

20 травня

Тема уроку. Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ -інфекції. Причини і наслідки стигматизації і дискримігації.

Вивчити параграф 21 підручника.

27 травня

Тема уроку. Узагальнення з теми " Соціальна складова здоров'я"

Опрацювати питання у кінці розділу підручника.

Образотворче мистецтво( вчитель:Бригідир Любов Олегівна)

20 березня

Тема уроку. Стиль--забаганка дизайнера чи поклик душі?

Тлумачення поняття"стиль". Стиль в мистецтві і житті.Основні стилі сучасного світу:класичний,романтичний,спортивний та фольклорний та їх особливі різновиди.Стиль одягу.

Виконати дизайн-проект "Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді".

3 квітня

Тема уроку. Зачіска - краса і стиль, що створює дизайнер.

Дизайнер зачіски-мистецтво створення привабливого вигляду людини. Значення професії художника-перукаря в сучасному житті. Зачіски на щодень і святкові. Різноманіття стилів зачісок.

Виконання вправи:начерки погрудних графічних портретів людей з різними формами обличчя.

Творче завдання: виконання начеркі художнього можелювання зачіски для створення індивідуального стилю людини.

10 квітня

Тема уроку. Створюємо власний імідж. "Стиліст".Функції одягу. Вплив масштабу декору на сприймання людини в одязі.

Творче завдання: відобразити своє бачення образу сучасного підлітка(графічні замальовки).

17 квітня

Тема уроку. Ландшафний дизайн як засіб організації середовища.

Ліплення паркової скульптури,фонтанів; створення зразків альтанок,мостиків, зелених насаджень у техніці "паперової пластики".

Створити макет парку "Сад моєї мрії" (пластилін,кольоровий та білий папір,клей)

24 квітня

Тема уроку. Дизайн інтер'єру. Особливості дизайну інтер'єру. Фітодизайн, біодизайн, аквадизайн, етнодизайн у сучасному інтер'єрі.

Писанка як атрибут народних обрядів.

Виготовлення Великодньої композиції для оздоблення інтер'єру(підготувати у фотографіях)

8 травня

Тема уроку. Країна фестивалів.

Історія виникнення фестивалів. Особливості організації музичних, театральних, арт-фестивалів, етнофестивалів. Призова та сувенірна продукція.

Творче завдання: розробити макет головної нагороди фестивалю кубку( ліплення), пам'ятної статуетки.

Ліплення( пластилін)

15 травня

Тема уроку. Футурустичний дизайн --- погляд в майбутнє.

Найсучасніші винаходи футурустичного дизайну в архітектурі, інтер'єрі , техніці та електроніці.

Актуальні питання сьогодення: економічність, екологічність, технологічність, інформаційність.

Творче завдання: розробити ескіз проекту "Вулиця майбутнього" або " Транспорт ХХХ століття" ( за вибором)

22 травня

Тема уроку. Перевір свої досягнення. Узагальнюючий урок.

Творче завдання: виконання роботи на форматі А-4 " Образотворче мистецтво і ми"

29 травня

Узагальнююче заняття. Повторення вивчених визначень та термінів з образотворчого мистецтва.

Інформаційні матеріали до відзначення Дня пам’яті та примирення ...

Музичне мистецтво (вчитель: Баран Ольга Михайлівна)

18.03 Тема. Рок-опера. (Опрацювати ст.. 95-99). Співати пісню «Я ніколи тебе не забуду» з рок-опери «Юнона і Авось»

01.04 Тема. Мюзикл. (Опрацювати ст.99-101) Співати пісю «Лебеді» муз. Г.Улицької, сл..М. Ярошенко

08.04 Тема. Мюзикл (продовження) (Опрацювати ст.102-104)

15.04 Тема. Музика в мультиплікації. (Опрацювати ст.105-110). Співати пісню «Гей, ви, козаченьки» муз. Г.Татарченка, сл.. В. Крищенка.

22.04 Тема. Музика в мультиплікації (продовження). (Опрацювати ст.111-114).

Психологія (Холод Людмила Ігорівна)

12.05 Виконати тест на визначення рівня темпераменту http://ua.tvkoh.com/test-na-viznachennya-tipu-temperamentu.html.

14.05 Виконати тести на визначення рівня комунікативності https://onlinetestpad.com/ua/testview/32752-viznachennya-r%D1%96vnya-komun%D1%96kativnost%D1%96.
Дайте усно відповіді на питання: Чи важко вам знаходити спільну мову з людьми? Що найважче для вас при знайомстві з новими людьми?

19.05 Виконати тест на визначення рівня IQ https://testometrika.com/intellectual/iq-test-for-children-7-to-16-years/.

21.05 Виконати методику "Дім, дерево, людина" https://testometrika.com/projective/house-tree-person/.
Дайте усно відповіді на питання: Що нового ви дізналися? Чи булв корисною для вас ця методика?

26.05 Виконайте тест на визначення особистості https://www.16personalities.com/uk/bezkoshtovnyy-test-na-vyznachennya-osobystosti.

28.05 Виконайте логічний тест "Складні аналогії" https://testometrika.com/intellectual/test-complex-analogy/. Дайте усно відповіді на запитання: Чи виникали у вас труднощі з виконанням завдань? Як ви думаєте чому? Що для вас було найпростішим?

Кiлькiсть переглядiв: 893

Коментарi