Основи християнської етики (вчитель: Козлюк Ганна Михайлівна)

12.03.

Тема. Працюємо сумлінно.

Прочитати (Кол.3:23)

19.03

Тема. Ділимося плодами своєї праці.

Як зробити свої заняття корисними?, допомога бідним і немічним

02.04

Тема. Вчимося розкривати свої таланти

Прочитати Мт. 25. 14-30, Як проявити свої здібності?

09.04.

Тема. Узагальнення.

Молитва проти короновірусу

14.04

Тема. Будемо наполегливими у пізнання істини

Виписати Івана 14.6, вчити гаївки

23.04

Тема. Вчимося бути обачними.

Прочитати Прип. 2.11

30.04

Тема. Вчимося ввічливості

Шанобливо і ввічливо ставитися до старших, молодших і ровесників. Правильно використовувати мову

07.05

Тема. Прагнемо бути мудрими

Виписати Як. 1.5. Як відрізнити страх від послуху?

14.05

Тема. Будемо наполегливими у пізнанні істини

Виписати Ів. 14.6. В чому проявляється наполегливість?

21.05

Тема. Вчимося приймати корисні поради.

Виписати Сир. 8.8. Як приймати поради Божі?

Англійська мова(вчитель: Бригідир Любов Олегівна)

12 березня

Тема уроку.Looking for places in the city.

Вивчити нові слова теми(впр. 1, с.78)

Виконати впр.2,с.79-письмово

Природознавство (вчитель: Лисай Галина Василівна)

Тема: Грунти України.Охорона грунтів

Опрацювати параграф 40 ( с. 128-131)

13.03.

Математика ( вчитель: Романів Наталія Іванівна)

Тема. Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Рівняння. Підготовка до розв'язання задач на пропорційне ділення

Самостійна робота: розв'язати задачу ( І варіант - 817, ІІ варіант - 818 (с.134))

Переглянути відеоролик за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=H3SH8eB5AYs&feature=youtu.be

Письмово у зошиті виконати вправи
№825,826,827, 829 ( с.134-135)

Літературне читання

Тема. П'єса-казка як жанр. Будова твору. Н. Шейко-Медведєва "Лисиця, що впала з неба" (скорочено). Дія перша

Ознайомитися з жанром п'єса-казка. Розгляняти афіші на с.124 ( Яку інформацію вони несуть?)

/Files/images/4_kl/пєса казка.jpg

Інтонаційно читати і переказувати твір - Дію першу (с. 123-128); давати в-ді на запитання після дії.

Українська мова

Тема. Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів минулого часу за числами

Опрацювати таблицю змінювання дієслів минулого часу , правило на с. 158-159

Виконати вправи у зошиті №311 , 312, 314(с.159-160)

Написати у артбуці твір-розповідь на тему: "Чим я порадував(-ла) матусю на 8 Березня?"

Інформатика

Тема. Алгоритми з розгалуженням

Виконати ВСІ вправи у зошиті. Працювати у програмі Рудий кіт (створити/намалювати власного спрайта - кактуса)

Музика

Вивчити текст пісні; виконувати пісню під караоке за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=I7JqMaZQxpo&feature=youtu.be

16. 03.

Математика

Тема. Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на пропорційне ділення

1. Виконати самостійну роботу ( 1 варіант -картка 1, 2 варіант - картка 2) ФОТО 1

/Files/images/4_kl/16.03.jpg

2.Розглянути й опрацювати завдання 831 (усно); №832 - обчислювати вголос для себе (усно); розв'язати задачі 833, 834 письмово); завдання з перевіркою 836 (письмово)

3. Виконати в окремому зошиті всі завдання ДПА (Варіант 3) ФОТО 2 і ФОТО 3

/Files/images/4_kl/ДПА В3.jpg/Files/images/4_kl/дпа в3..jpg

4. Завдання №838 на вибір (БОНУС)

5. Знайди максимальну кількість відмінностей на картинках (ФОТО 4)

/Files/images/4_kl/відмінності.jpg

Літературне читання

Тема. Н. Шейко-Медведєва "Лисиця, що впала з неба" (скорочено). Дія друга

1. Читати з інтонацією та переказувати дію другу (с.129-133)

2. Створити у артбуці Т-таблицю на тему "Головна героїня казки-п'єси: позитивне і негативне"

3. Дати в-ді на запитання після прочитаної дії.

4. Переглянути інсценізацію твору учнями 4 класу за відеороликом https://www.youtube.com/watch?v=SfgbRCfTA3Y

Трудове навчання

Тема. Плетіння зі стрічок, ниток, шнурків

2. Переглянути послідовність і виконати практичну роботу: створити ляльку з ниток

https://www.youtube.com/watch?v=A7RhTp4PtZk

1.Переглянути майстер-класи за покликаннями і створити за інструкцією один власний виріб на вибір

https://www.youtube.com/watch?v=CQS1wkz4R7s

https://www.youtube.com/watch?v=u4boMXnIGQ4

Фізкультура

1. Виконувати вправи проти плоскостопості, переглянувши алгоритм за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Wd_X_m7mqbQ
2. Дивитися та аналізувати лазіння по горизонтальному канату https://www.youtube.com/watch?v=RukYj3_X7xs

Природознавство ( вчитель: Лисай Галина Василівна)

16.03

Тема. Природні зони України

Опрацювати §41 ( с.132-134)

19. 03

Тема. Мішані ліси (Полісся). Рослинний і тваринний світ зони. Господарська діяльність людини в зоні мішаних лісів

Опрацювати §42 ( с.134-138)

30. 03

Тема. Навчальний проект «Чому ліси називають «легенями планети»?

Опрацювати відеозапис за адресою

https://www.youtube.com/watch?v=v1D_KaTVhyc

02. 04

Тема. Лісостеп. Рослинний і тваринний світ зони. Господарська діяльність людини в лісостепу

Опрацювати §43 ( с.139-142)

17.03

Літературне читання (вчитель: Романів Н. І.)

Тема. Н. Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба». Вибіркова інсценізація п’єси-казки

1. Виберіть уривок п'єси-казки та інсценізуйте її з батьками. Запишіть відеоінсценізацію

2. Дайте відповіді на запитання ( с. 134), відповідаючи батькам УСНО

Українська мова

Тема. Дієслова на – ся. Вимова і правопис. Навчальний діалог

В окремому зошиті написати завдання ДПА Варіант 1 (с.22-24) ФОТО 1, ФОТО 2

/Files/images/4_kl/мова ДПА1.jpg/Files/images/4_kl/дпа мова 2.jpg

Математика

Тема. Множення багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на пропорційне ділення

1. Скопіювати адресу , перейти за нею і виконати завдання https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/1542-cikav-praktichni-zavdannya-dlya-pochatkovih-klasiv-pid-chas-vimushenih-kanikul-karantin.html

а) вправу 2: ВИКОНУЄМО МАТЕМАТИЧНІ ФОКУСИ

б) вправу 3: КОЛЬОРОВІ РІВНЯННЯ

2. Усні вправи - 839, 840. Письмові вправи - 841, 842, 843, 844, 845, 848 .

Основи здоров’я

Тема. Дорожні знаки. Групи дорожніх знаків

1. Переглянути відеозаписи за адресами ( скопіювати адреси і вставити у гугл-шукач)

https://www.youtube.com/watch?v=9XiQPdjl1qk

https://www.youtube.com/watch?v=bXzxrSoK2Dc

Образотворче мистецтво

Тема. Архітекура села. Виконання композиції «Садки цвітуть»

ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ. Намалюй акварельними фарбами композицію з пейзажним мотивом весняної природи. Прийом зображення («по-сухому» чи «по-вологому») вибери самостійно. Поміркуй, які ознаки весни тобі хотілося б зобразити. Визнач колірну гаму своєї творчої роботи, враховуючи освітлення у певну частину доби. За допомогою кольору відобрази власне ставлення до світу природи.

Спочатку обери те, що буде зображено на передньому плані ( наприклад: дерево, гори), потім - на задньому (річка, трава, небо, дерева біля гір). Намалюй олівцем. Тоді підбери кольори і розфарбуй

Англійська мова(вчитель: Бригідир Любов Олегівна)

17 березня

Тема. Directions in the city.Розпитувати дорогу в місті.

Вивчити нові слова впр.2 с. 81

Опрацювати впр.3,4-усно робота з словником

18.03

Літературне читання ( вчитель: Романів Н. І.)

Тема. Узагальнення і систематизація за розділом «Розповіді про нас самих»

Відповідати на питання після вивченого розділу (с. 134)

Написати письмову відповідь у артбуці на тему: « Чи допомогли прочитані байки тобі краще зрозуміти себе? Чому?»

Українська мова

Тема. Повторення вивченого про дієслово

Виконати вправи 319 - 322 (письмово)

Давати в-ді на запитання після розділу ( с. 164)

Математика

Тема. Задачі на пропорційне ділення. Рівняння.Нерівності

Виконати вправи: 849, 850, 851, 855, 856, 857 (письмово)

Повторити множення багатоцифрових чисел на розрядні (с. 132, 133, 134, 135, 136 - ЗРАЗКИ МНОЖЕННЯ)/Files/images/4_kl/дпа матем в4.jpg/Files/images/4_kl/дпа матем в4-.jpg

Виконати ДПА (Варіант 4) ФОТО 1, ФОТО 2

Фізкультура

Перейдіть за адресою, скопіювавши її в гугл-шукач https://www.youtube.com/watch?v=M1Wlbl4Pv-s

19. 03. Обрати поезію Ліни Костенко ( з мережі Інтернет) і разом із родичами продекламувати її, прочитавши. Записати відеозапис і здати вчительці

20. 03

Літературне читання

Тема. Л. Костенко «Затишно дітям в пазусі казок…». Життя і творчість Олександра Пушкіна ( «Казка про царя Салтана…(уривки)»

Читати й аналізувати с. 135 - 139

Ознайомитися з життям і творчістю О. Пушкіна ( створити у артбуці асоціативний кущ про поета)

Давати в-ді на запитання (с. 139)

Українська мова

Тема. Повторення вивченого про дієслово. Розвиток мовлення

Виконати завдання з ДПА (ФОТО 3, ФОТО 4)

/Files/images/4_kl/дпа мова варіа 2.jpg/Files/images/4_kl/дпа мова 2+.jpg

Математика

Тема. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Повторення ділення з остачею

Опрацювати відеопояснення за адресою https://www.youtube.com/watch?v=tDZFwEiK-ZM

Виконати вправи усно 858-859, 864

Письмові вправи - 860, 861, 862, 863, 865, 866

Інформатика

Тема. Алгоритми з циклами

Виконати ВСІ завдання в зошиті по цій темі

Музика

Вивчити пісню напам'ять "Прощавай початкова школо" ( у вайбері є текст і мелодія)

Фізкультура

Різновиди ходьби і бігу

Написати у артбук правила гри, яку ще не виконували на уроках фізкультури ( з Інтернету або створити власну)

( "..Ми виконаємо цю гру , коли зустрінемося!")

Англійська мова(вчитель:Бригідир Любов Олегівна)

19 березня

Тема уроку.Travelling around London. Описувати подорож по Лондону.

Вивчити слова впр.1 с.82, впр.2,4-читати, впр.5-письмово

30.03

Літературне читання
Тема.
О. Пушкін «Казка про царя Салтана…»(продовження)

Закінчити читати й аналізувати казку ( с.139-142)

Прочитайте вибраний уривок виразно , зробіть відеозапис

Математика

Тема. Повторення усного ділення круглих чисел на розрядні. Ділення з остачею на двоцифрове число. Рівняння. Задачі

Виконати завдання 867-868(усно), 869-872, 875(письмово)

Трудове навчання

Тема. Пап’є-маше. Техніка роботи. Алгоритм виготовлення виробів.

Практична робота: виготовлення декоративної тарілочки

Відеоінструкції за адресою https://www.youtube.com/watch?v=2Kz7grVHb5o

31.03

Літературне читання

Тема. Позакласне читання

1. Переглянути відео про лінощі у навчанні. До чого призводять вони? Проаналізуйте https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=jWKZJuE1RP0&feature=emb_logo

2. Знайти в мережі Інтернет «Казку про рибака і рибку» О. Пушкіна. Прочитати твір. Зробити аналіз, скласти карту пам’яті про прочитане ( так, як ми складали про Дієслово як частину мови) У АРТБУЦІ!

Українська мова

Тема. Розвиток мовлення

Виконати завдання з ДПА (варіант 3 – фото у вайбері)

Послухати анімаційну казку про Речення за адресою https://www.youtube.com/watch?v=v_vnzQPhVTg&feature=share&fbclid=IwAR22Ey08JuBk1Eaz3CLvBjR5-0mk4OImeBhEAFEQrdUYN8cvycc2fndYDAQ

За мотивами цієї казки склати СВОЮ казку про Дієслово ( і всіх його друзів -ЧАС, ЧИСЛО, РІД, ОСОБУ тощо)

Математика

Тема. Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею. Задачі на пропорційне ділення

876, 878(усно); 877, 879, 880, 881,882*, 884(письмово)

Образотворче мистецтво

Тема. Художник-дизайнер. Малі архітектурні форми (ліхтарі, альтанки, фонтани, лави тощо)

Практичне завдання: виконання композиції «Шпаківня»(фарби)

/Files/images/4_kl/шпаківня.png

Основи здоров’я

Переглянути і проаналізувати відеоролики про СЛАЙМИ за покликаннями

https://www.youtube.com/watch?v=pydIWmF6vpQ

https://www.youtube.com/watch?v=WAcglrC4AJ4

01.04

Літературне читання

Тема. Життя і творчість Ганса Крістіана Андерсена. Твір «Гидке каченя» (скорочено)

Познайомитися з інформацією про письменника (с.143)

Читати і навчитися переказувати першу частину казки ( с. 144-147)

Скласти план до першої частини казки(написати у артбуці)

Українська мова

Тема. Написання диктанту

Прослухати аудіозапис ( у вайбері) і, слідуючи за ним, написати диктант

Фотозвіт відправити УСІМ вчительці на перевірку

Математика

Тема. Повторення ділення трицифрових чисел на розрядні. Розв’язування і порівняння задач

Всі вправи письмово 885-892 (с.141-142), крім 890.

Я у світі

Тема. Проєкт на тему: «Я пізнаю Україну», «Сім чудес України», «Визначні місця мого краю»

Створити презентацію на комп ютері у програмі PowerPoint (7-9 слайдів) на одну із трьох тем ( вибираємо самостійно тему) і відправити вчительці на її поштову адресу

02.04

Математика

Виконати завдання з ДПА ( варіант 5 – ФОТО у вайбері)

03.04

Літературне читання

Тема. Позитивні і негативні персонажі. Г. К. Андерсен «Гидке каченя» (продовження)

Переказувати другу частину казки (с.147-150), складіть план до неї

Скласти Т-таблицю «Позитивні і негативні персонажі» (в артбуці) і коротко напишіть головну думку казки (після таблиці)

Українська мова

Тема. Прислівник як частина мови. Навчальний діалог

Ознайомитися із поясненням слова «прислівник», проаналізувати

Переглянути відеосюжети з поясненням за адресою https://www.youtube.com/watch?v=AFtdwM4s3is

https://www.youtube.com/watch?v=D-aiJjEdzuU

Виконати вправи 323, 324, 325, вивчити правило про прислівник

Математика

Тема. Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на рух

893, 894, 897, 898, 900, 901(письмово); усно – 895, 896, 899

Інформатика

Тема. Цикли. Створюємо гру. Написання алгоритмів з розгалуженням та циклами

Переглянути ролик за адресою

https://www.youtube.com/watch?v=x5hasA5u9PI

Виконати по інструкції на своєму комп’ютері у програмі Скретч

А тепер пройди тест за посиланням join.naurok.ua , увівши після цього код доступу860740 і отримай оцінку!

Англійська мова(вчитель:Бригідир Любов Олегівна)

31 березня

Тема уроку.Traveling around Kyiv.Розповідати про відвідування Києва.

Вивчити слова впр.1,с.84, впр.2,4-читати з перекладом, впр.5-письмово

2 квітня

Тема уроку.We are going to travel.Розповідати про плани на майбутнє.

Впр.2,с.86-письмово,впр.5-усно

4 ТИЖДЕНЬ ДИСТАНЦІЙНОЇ РОБОТИ

Природознавство (вчитель: Лисай Галина Василівна)

06. 04 Тема. Степи. Рослини та тварини степів. Господарська діяльність людини в зоні степу. Охорона природи степу (читати і аналізувати інформацію у параграфі)

09.04 Тема. Гори Карпати. Рослинний і тваринний світ (читати і аналізувати інформацію у параграфі)

Англійська мова(вчитель:Бригідир Любов Олегівна)

7 квітня

Тема уроку.Everyday life. Schoolin Britain. Про школи у Великобританії.

Опрацювати впр.1, 2, 3,4 -усно,впр.5-письмово(переписати речення і написати велику літеру,де потрібно) с.104,105

Вивчити назви шкільних предметів(впр.3) і записати у словник

9 квітня

Тема уроку.School in Ukraine.Про школи в Україні.

Впр.1-читати з перекладом, впр.2-виконати письмово

Впр.3, 4-опрацювати усно підручник-с.106, 107

06. 04 ВЧИТЕЛЬ: Романів Н. І.

Літературне читання

Тема. Життя і творчість Джанні Родарі . Упертість чи допитливість? Твір «Дорога, що нікуди не вела»

1. Ознайомтеся з інформацією про письменника (с.151)

2. Прочитайте твір письменника і дайте усні в-ді на запитання

3. Напишіть свою думку- відповідь на запитання за прочитаним твором: Упертість чи допитливість, як ти гадаєш?(5-7 речень у Артбуці)

ОБОВ’ЯЗКОВО виконай КТУТЕЗНУ фізкультхвилинку https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s

Математика

Тема. Ділення багатоцифрових чисел на розрядні ( у частці нулі всередині і в кінці). Рівняння. Задачі з буквеними даними

902, 903(1) – УСНО. 904, 905, 906, 907, 909 – ПИСЬМОВО.

ОБОВ’ЯЗКОВО виконай КЛАСНЮЧУ фізкультхвилинку https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

Трудове навчання

Тема. Техніка пап’є-маше. Практичне виготовлення декоративної маски

Вся інформація ТУТ - http://vidpovidi.net.ua/archives/26777

07. 04

Українська мова

Тема. Роль прислівників-синонімів і прислівників-антонімів у мовленні. Складання письмової розповіді про веселку

1. Виконай вправи: 326,328 (УСНО, але ОБОВ’ЯЗКОВО); 327 (розповідь про веселку – 5-6 речень), 329, 330 –ПИСЬМОВО

2. Прочитай і запам’ятай ВАЖЛИВЕ ПРО ПРИСЛІВНИКИ!!!

У мовленні ми вживаємо прислівники для того, аби доповнити його. Якщо сказати точно, то ми доповнюємо свої ДІЇ прислівниками ( наприклад: любити (як?) щиро).

Часто можна дібрати прислівник до фразеологізму ( наприклад: Пішов я світ за очі ---ДАЛЕКО)

А ТЕПЕР виконай РАЗОМ ЗІ МНОЮ фізкультхвилинку https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

Математика

Тема. Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих чисел. Задачі.

Виконай завдання і розв’яжи задачі: 912, 913, 914, 915, 919- письмово.

ОБОВ’ЯЗКОВО виконай ДРАЙВОВУ фізкультхвилинку https://www.youtube.com/watch?v=3LAjklSXpbI

Літературне читання

Тема. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела»(ПРОДОВЖЕННЯ)

1. Пройди тест за прочитаним твором , перейшовши на це покликання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=688918

2. Напиши у Артбуці головну думку твору та склади характеристику головного героя.

ОБОВ’ЯЗКОВО виконай ТЕПЕР ЦЮ фізкультхвилинку https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4

Основи здоров’я

Тема. Як досягти мети. Виконуємо проект «Моя мета» ( у вигляді міні –лепбука)

Розкажи, яку ти ставиш собі мету в своєму житті. Опиши її і оформи у вигляді ЛЕПБУКА

Образотворче мистецтво

Тема. Розписуємо (розмальовуємо) свою декоративну тарілочку,зроблену раніше ( зразок показано на фото)

/Files/images/4_kl/тарілка 1.jpg/Files/images/4_kl/92103704_236189804244629_5774339734243377152_n.jpg

Використай зразок, що на фото, або розмалюй по своєму задумі.

08. 04.

Літературне читання

Тема. Контрольна робота: робота з літературним твором (письмово)

Роботу виконуємо у зошиті з української мови

Записуємо так:

Восьме квітня

Дистанційна робота

Робота з літературним твором

Варіант 1 ( або 2)

1.а) Олеся навчилася складати твори. (наприклад)

2. в) ………..

Тобто, кожне завдання позначаємо не тільки правильну букву,а й пишемо повну відповідь, що біля букви зазначено.

ТЕКСТ І ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВАРІАНТУ 1 https://drive.google.com/file/d/19xdwY8E9kAOeS1UrgLpPCi5zH2NXBbAO/view?usp=sharing

ТЕКСТ І ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВАРІАНТУ 2

https://drive.google.com/file/d/1Mgpm55fsiykp3wFVR0go4eVZC6gsc3M2/view?usp=sharing

Українська мова

Тема. Однорідні прислівники як другорядні члени речення. Складання висловлювань за поданим початком

Виконай вправи 332, 333,334,

Вивчи правило на с. 169 про однорідні прислівники

ЛОРІ ПІДГОТУВАЛА ДЛЯ ТЕБЕ РОЗМИНКУ!!! https://www.youtube.com/watch?v=nWK56OV5CBQ

Математика

Тема. РОЗВ’ЯЗУЄМО ДОДАТКОВІ ВПРАВИ (С. 146)

Розв’яжи задачі 1, 2, 3, 5; виконай завдання 7, 8.

Підготуйся до контрольної роботи: повтори все, що викликає труднощі при розв’язуванні, особливо - формули про швидкість, відстань і час.

МОЇ ДРУЗІ ХОЧУТЬ ТЕБЕ НАВЧИТИ ЦИХ РУХІВ!!! https://www.youtube.com/watch?v=uNdHw_ziaBg

Я у світі

Тема. Ти і світ людей. Практична робота: складання листа до ровесника-іноземця про свою країну

Склади і напиши в Артбуці лист до друга (чи уявного друга), що проживає за кордоном. Розповідай йому про свою країну :чим багата твоя держава, символи, традиції України та домашні традиції тощо. Текст має містити не менше, ніж 10 речень

09.04

Фізкультура

ПОВТОРИ ЦЕЙ БАНС, БО КОЛИ ЗУСТРІНЕМОСЯ, ТО ОБОВ’ЯЗКОВО ПОКАЖЕМ ВСІМ МАЙСТЕР-КЛАС https://www.youtube.com/watch?v=kx5FvSXzoy4

10.04

Літературне читання

Тема. Позакласне читання

Обери з мережі Інтернет твір-казку будь-якого зарубіжного письменника . Навчися читати та аналізувати. Склади до нього 6-9 запитань. Відповіді до запитань оформи у вигляді ребусу. Записуй у Артбуці!!!

А ДАВАЙ ТЕПЕР ВИВЧИМО ПЕРШУ ЧАСТИНУ БАНСУ!! https://www.youtube.com/watch?v=zCzqs0ee_ec

Українська мова

Тема. Розвиток мовлення

Склади твір-МІРКУВАННЯ на тему : « Чи дає собі раду під час карантину?» (9-14 речень) У творі використай якумога більше прислівників і їх підкресли крапками)

Математика

Тема. КОНТРОЛЬНА РОБОТА ( Тут буде відкрито покликання до завдань з 15 до 16 години. Після 16 години – закриваються завдання . Тому, встигни!!!!

Ось, лови КОНТРОЛЬНУ!!! https://drive.google.com/file/d/1xYo8lT4blPh8NZDwRdqZLnl6UDtkgP4B/view

Роботу писати у робочому зошиті так:

Десяте квітня

Дистанційна контрольна робота

ТЕПЕР МОЖНА І ДРУГУ ЧАСТИНУ БАНСУ ВИВЧИТИ https://www.youtube.com/watch?v=zCzqs0ee_ec

Інформатика

Тема. Передавання інформації. Пристрої для передавання. Пристрої введення і виведення інформації

Переглянь і проаналізуй відео та презентацію за номером 1 і 2, клікнувши на покликання

1. https://www.youtube.com/watch?v=CiU9lgqqSKk

2. https://ua-books.com.ua/prezentaciyi/7627-prystroyi-vvedennya-i-vyvedennya-informaciyi-19046

А тепер пройди тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=268847 (тест відкритий до кінця дня)

13.04.

Літературне читання

Тема. Узагальнення знань за вивченим розділом « Літературні казки зарубіжних письменників»

1. Прослухай твір за покликанням https://youtu.be/yu2qqt8KCEM

Після уважно прослуханого тексту, подумай, що це жанр твору і пройди ТЕСТУВАННЯ за адресою https://vseosvita.ua/test/start/htw037 ( вписуй туди не тільки своє ім’я, а й прізвище)

2. На с. 154 В ПІДРУЧНИКУ дай відповіді на запитання з прочитаного цілого розділу, а саме:

v Рубрика «Знаю» - усно.

v Рубрика «Розумію, можу пояснити…» 3 питання – усно, а 4 питання – письмово (2-3 речення) в Артбуці написати.

v Рубрика «Умію» 2 питання - усно, 3 питання – у Артбуці ( 3-4 речення)

v Рубрика «Виявляю ставлення, почуття…» 1,2,3 – усно, 4 – письмово в Артбуці.

ВСЕ, ЩО УСНО ОБОВ’ЯЗКОВО ОПРАЦЬОВУВАТИ!

Математика

Новий розділ: Множення і ділення на двоцифрове число

Тема. Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові

Переглянь відеопояснення

1. https://www.youtube.com/watch?v=EnoSFqYGkjM

2. https://www.youtube.com/watch?v=bJvFgzLcKto

3. Виконай вправи 921, 922 – усно; 923, 924, 925, 927- письмово

ДАВАЙ ПОВТОРИМО ЗА НИМИ!!! ПОГЛЯНЬ!(ПОЛОВИНУ ТРЕКУ) https://www.youtube.com/watch?v=xLNwva2KbV4

Трудове навчання

Тема. Мозаїка з яєчної шкаралупи

Виконай мозаїку або за номером 1, або за номером 2 (або створи свою ідею)

1. https://www.youtube.com/watch?time_continue=214&v=ybkINemF4eg&feature=emb_logo

2. https://www.youtube.com/watch?time_continue=167&v=uLlbtuHZcMQ&feature=emb_logo

Психологія (Холод Людмила Ігорівна)

17.03 Виконати вправу на розвиток пам'яті: Знайди 10 відмінностей. Дитині демонструємо дві картинки, які мають незначні відмінності один від одного. Дитина, уважно вивчивши картинки, повинна знайти ці відмінності й назвати.

19.03 Переглянути мультфільм: https://www.youtube.com/watch?v=dJz_noKP-Bw&t=14s. Дати усно відповіді на запитання: Як ви думаєте, чому День і Ніч так хотіли помінятися місцями? Чи бували у вашому житті, коли ви хотіли стати кимось іншим?

31.03 Виконати завдання: https://dytpsyholog.com/2015/03/23/%d0%b7%d0%bd%d0%b0%d0%b9%d0%b4%d0%b8-%d0%bd%d0%b0-%d0%bc%d0%b0%d0%bb%d1%8e%d0%bd%d0%ba%d1%83/.

02.04 Переглянути мультфільм: https://www.youtube.com/watch?v=jWKZJuE1RP0. Дати усно відповіді на запитання: Чому важливо вчитися? Як навчання допомагає вам у житті? Чи легко вам даються всі предмети?

07.04 Виконайте вправу "Паперовий чоловічок".
Мета: формувати вміння співставляти себе з фігурою з паперу, вміння виразити негативні та позитивні почуття, виховувати цілеспрямованість.
Візьміть чистий аркуш паперу формату А4 і руками, без ножиць і інших підручних засобів, обірвіть листок так, щоб вийшов чоловічок.
Потім зосередьтеся на тому, що вам не подобається у вашому творінні і почніть його "лаяти". "Кривий якийсь!", "Косий!", "Непривабливий!" та ін.
Після кожної лайки завертайте край паперу, починаючи зверху, і гарненько "загинайте" його пальцями (образили - загорнули).
Коли "лайка" буде вичерпана, зупиніться і подивіться, що у вас вийде в результаті.
Як ви думаєте, якщо пофантазувати, на які дії тепер здатен такий чоловічок?
Але це ще не все. Тепер починайте хвалити свого чоловічка, як ви самі себе хвалите, говорити йому приємні слова і розгортайте зігнуті краї (похвалили - розгорнули).
Дайте відповіді на запитання:
1) Що вам легше було робити: "лаяти" чи підтримувати? Коли ви були більш винахідливі і різноманітні в словах чи виразах?
2) Чи вистачило у вас хороших слів, щоб розгорнути чоловічка повністю?
3) Яким в результаті вийшов чоловічок? Чим відрізняється від початкового стану (до скручування)?
4) На які дії тепер здатен ваш чоловічок?

09.04 Відгадайте загадку. Коля важчий, ніж Петро. Петро сумніший, ніж Паша. Паша слабший, ніж Коля. Коля веселіший, ніж Паша. Паша легший, ніж Петя. Петя сильніший, ніж Коля. Хто найлегший, хто найвеселіший, хто найсильніший?

14.04 Перегляньте мультфільм: https://www.youtube.com/watch?v=8B3PBCLpRMo. Дайте усно відповіді на запитання: Чи часто ви отримуєте в подарунок те, на що довго чекали? Чому мама обрала хлопчику саме таку собаку? Що ви зрозуміли з мультфільму?

16.04 Майстер-клас до Великодня: https://www.youtube.com/watch?v=RaoZFfisjcQ.

14. 04.

Літературне читання

Тема. Розділ: Світ дитинства в літературі. Л. Забашта «Сказав мудрець…». Життя і творчість Анатолія Костецького – твір «Мрія»

1.Повчись за допомогою відео уроку за адресою https://www.youtube.com/watch?v=3lWpsRauzPM

2. Виразно та інтонаційно читати поетичні твори на с. 156-158

3. Один з творів (на вибір) прочитайте для вчительки і надішліть у повідомлення!!!

Українська мова

Тема. Роль однорідних прислівників. Усне продовження казки

1. Давай згадаємо, що ми вивчили і знаємо вже про прислівник як частину мови.

ТУТhttps://www.youtube.com/watch?v=o1qMHwzfrsQ&fbclid=IwAR2IWsozxqedvLJBoyR7dWP38zd9HL2XaagQL078Sn3nL3QjmDSbe1yaxZg&app=desktop

2. Обов’язково запам’ятай і повтори правила про те, як пишуться прислівники на письмі

ТУТ-https://www.youtube.com/watch?v=qopNoqJ-hEE&fbclid=IwAR3CosjyLHK7DZSz6bf_d14eoDzyG7BFr6UTVngFmLoP32ZeP7fKsdfkrB8

3. Виконай вправи практично у зошиті : 336, 337, 338

ДАВАЙ ВИВЧИМО ДО КІНЦЯ РУХИ!!!!https://www.youtube.com/watch?v=xLNwva2KbV4

Математика

ТЕМА. Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями

Виконай: 929 УСНО, 930, 931,-934 – письмово.

Образотворче мистецтво

Тема. Створюємо дизайн вітрини магазину

Уяви, що ти власник магазину. Подумай, що буде у ньому продаватися. Придумай вигляд магазину спереду – вітрину. Покажи на малюнку!!!

Основи здоров’я

Тема. Проект «Корисні звички. Звички, які я собі бажаю»

Створи проект про корисні звички, які ти сам собі бажаєш (чи у Артбуці, чи презентація на комп’ютерів, чи по своєму задуманому оформленні)

15.04

Літературне читання

Тема. А. Костецький «Спішу додому». Розігрування сценки за прочитаним твором

1.ПОПРАЦЮЙ ІЗ ВІДЕОЗАПИСОМ https://www.youtube.com/watch?v=5YdKB8lf7IU. Завдання 2, що вказано вкінці відео напиши у Артбуці)

2.Розіграй сценку за прочитаним твором з батьками!

ТРЕБА ПІТИ ПОПИТИ ЧАЙКУ!!!

Українська мова

Тема. Роль прислівників у художніх та науково-популярних текстах. Складання письмового опису ранньоквітучої рослини (на вибір)

1. Повторюй за двома адресами важливе про ПРИСЛІВНИК! https://www.youtube.com/watch?time_continue=80&v=61SfQBRJcrs&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=Oj_LMwzPfP4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1ha2esmtu1GQETs9ue2cU2vwfTQjn57Y5gF7mis0OcRAOb3V9gQwBQCHw

2. ПРОСЛУХАЙ І ЗАПАМ’ЯТАЙ РОЛЬ ПРИСЛІВНИКІВ У РІЗНИХ ТЕКСТАХ https://www.youtube.com/watch?v=y0IJ8tYlIuA&feature=emb_logo

3. Виконати вправи 339, 340, 341

ТАК БАГАТО ПРАЦЮВАЛИ, А ТЕПЕР ІДИ ВІДДИХНИ!

Математика

Тема. Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі (ПОВТОРЕННЯ)

1. Повтори алгоритм множення багатоцифрових чисел на двоцифрове https://www.youtube.com/watch?v=6tOZb2Vu5NM&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1ha2esmtu1GQETs9ue2cU2vwfTQjn57Y5gF7mis0OcRAOb3V9gQwBQCHw

2. Напиши завдання і задачі: 935, 936(усно) , 937, 939, 940.

ПОВТОРИ БАНСИ , ПОКЛИКАННЯ НА ЯКИХ Є ВИЩЕ СТОРІНКИ!

Я у світі

Тема. Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність

1.Прочитай інформацію про людей, яких називають волонтерами! https://plwh.kiev.ua/yak-staty-volonterom

2.Переглянь анімаційний ролик про волонтерство. Подумай, що автор анімаційного відео хотів ним сказати? Хто такий волонтер? Яка його роль у житті інших людей? (напиши відповіді на ці запитання у Артбуці)https://www.youtube.com/watch?v=vnxG9DzOOKg

Фізична культура

Тема. Стрибки у довжину з місця.

Ознайомитися з технікою стрибків у довжину з місця.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=191&v=wUeHKQFUh2o&feature=emb_logo

Англійська мова(вчитель:Бригідир Любов Олегівна)

14 квітня

Тема уроку.School rules. Описувати шкільні речі.

Впр.4, с.109-читати з перекладом і вивчити шкільні правила, впр.2(б), с.108-виконати письмово

16 квітня

Тема уроку.Your day. Описувати свій день.

Впр.1,с.109-читати з перекладом

словникова робота---виписати словосполучення(в синіх прямокутниках) і вивчити,с.110-111

5 травня

Тема уроку. Revision lesson. Writing.

Узагальнення вивченого за ІІ семестр. Контрольна робота з письма.

Завдання подано у двох варіантах. Обирайте за бажанням.

Виконану роботу посилайте на мій Viber - 0980140521,для оцінювання

/Files/images/4_kl/11111.jpg/Files/images/4_kl/22222.jpg

7 травня

Тема уроку. Revision lesson. Reading.

Контрольна робота з читання.

/Files/images/4_kl/3333.jpg/Files/images/4_kl/4444.jpg

17. 04

ТИ знаєш, я подумала, що класна ідея, коли перед тим, як почати працювати ми ВИКОНАЄМО РУХАНКУ, яка додасть нам енергії, впевненості та сили. Вперед!!! https://www.youtube.com/watch?v=uPbnzEQbT00&fbclid=IwAR0ijh5ZGEB0Ro3NX0rfM8zcoNY1A6zYqWAGv7QSQbd6zUR0PRLP7nyrgbA&app=desktop

Літературне читання

Тема. В. Сухомлинський «Не загубив, а знайшов»

1)Перейдіть за посиланням і ознайомтеся з біографією Василя Сухомлинського: https://www.youtube.com/watch?v=WCo6JVoSgmE
2)Перегляньте презентацію за посиланням: https://vseosvita.ua/library/vihovna-godina-ludina-pocinaetsa-z-dobra-109317.html
3)Прочитайте оповідання « Не загубив, а знайшов» ст.159, поміркуйте, з якою метою батько дав сину таке нелегке завдання.
4) Виконай тестування на оцінку за адресою https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=628263

Українська мова

Тема. Прислівники

Перейди за цим покликанням і проведи урок разом із вчителькою Дарією Володимирівною https://www.youtube.com/watch?v=WvzQatMP_20&fbclid=IwAR03m1X_xuKr4qNTePYvf1oaur-2aCVzehs00deYiLqoFa1kPRYCLZa2dFs&app=desktop

Усі завдання, які вчителька просить записувати , переноси та оформляй у своєму зошиті і потім скинь мені фото звіт!!!!

Коли ти не встигатимеш за вчителькою записувати , можеш натиснути на ПАУЗУ, а потім знов продовжувати слухати , запам’ятовувати та вголос відповідати

ДАВАЙ ПОТРЕНУЄМО СВІЙ МОЗОК . Повтори потрібні нашому ВІНЧЕСТЕРУ ВПРАВИ (в переносному значенні) https://www.youtube.com/watch?v=grTf9qRZ6og&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3bAEP2Pp2zcVw_SoBq2zdz5-D4KTimBout13byOVd8XXuRH2OX0EJ61h4

Математика

Тема. Множення складених іменованих чисел на двоцифрові. Порівнювання задач

1) ПРОСЛУХАЙ ВІДЕОУРОК І ПОВТОРИ ТЕ,ЩО МИ ВЧИЛИ ДО ЦЬОГО. Проаналізуй, чи ти все це вмієш. Пам’ятай, що завжди можеш натиснути на паузу.

Чергові завдання до кінця карантину від Наталії Іванівни Романів розміщено у вайбері за лінками. Мої улюблені, слідкуйте за покликаннями на завдання за предметами у своїх гаджетах!

Англійська мова( вчитель: Бригідир Любов Олегівна)

12 травня

Тема уроку. Revision lesson. Listening.

Узагальнення вивченого за ІІ семестр. Контрольна робота з аудіювання.

( Матеріал подано у групу класу в Viber)

14 травня

Тема уроку. Revision lesson. Speaking.

Узагальнення вивченого за ІІ семестр. Контроль говоріння.

( Матеріал подано у Viber)

19 травня

Тема уроку. Revision lesson.

Повторення вивченого матеріалу.

Опрацювати текст впр.1 і виконати письмово впр.2 до тексту, с.118

21 травня

Тема уроку. Revision lesson.

Повторення вивченого матеріалу.

Опрацювати текст впр.1 і виконати письмово впр.2, с.119

26 травня

Тема уроку. Revision lesson.

Повторення вивченого матеріалу.

Прочитати з перекладом текст впр.1, с.120--121

28 травня

Тема уроку.Revision lesson.

Повторення вивченого матеріалу.

Словникова робота.

Природознавство (вчитель: Лисай ГалинаВасилівна)

04.05. Тіла і речовини .Агрегатні стани речовини та їхня зміна

Опрацювати параграф 48;49.

07.05.Будова і властивості твердих тіл, рідин і газів.

Опрацювати параграф 50

14.05. Властивості твердих тіл.

Опрацювати параграф 51

18.05.Властивості рідин і газів

Опрацювати параграф 52

21.05. Різноманітність речовин і матеріалів та їх використання людиною.

Опрацювати параграф 53

25.05. Навчальний проект. «Що можна зробити для збереження природи в моєму краї»

Повторити вивчений матеріал.

28.05. Підсумкова контрольна робота ( в зошиті з контрольних робіт)

Кiлькiсть переглядiв: 798

Коментарi