Основи християнської етики (вчитель: Козлюк Ганна Михайлівна)
12.03.
Тема. Працюємо сумлінно.
Прочитати (Кол.3:23)
Тема. Ділимося плодами своєї праці.
Як зробити свої заняття корисними?, допомога бідним і немічним
02.04
Тема. Вчимося розкривати свої таланти
Прочитати Мт. 25. 14-30, Як проявити свої здібності?
09.04.
Тема. Узагальнення.
Молитва проти короновірусу
14.04
Тема. Будемо наполегливими у пізнання істини
Виписати Івана 14.6, вчити гаївки
23.04
Тема. Вчимося бути обачними.
Прочитати Прип. 2.11
30.04
Тема. Вчимося ввічливості
Шанобливо і ввічливо ставитися до старших, молодших і ровесників. Правильно використовувати мову
07.05
Тема. Прагнемо бути мудрими
Виписати Як. 1.5. Як відрізнити страх від послуху?
14.05
Тема. Будемо наполегливими у пізнанні істини
Виписати Ів. 14.6. В чому проявляється наполегливість?
21.05
Тема. Вчимося приймати корисні поради.
Виписати Сир. 8.8. Як приймати поради Божі?
Тема уроку.Looking for places in the city.
Вивчити нові слова теми(впр. 1, с.78)
Виконати впр.2,с.79-письмово
Природознавство (вчитель: Лисай Галина Василівна)
Тема: Грунти України.Охорона грунтів
Опрацювати параграф 40 ( с. 128-131)
13.03.
Математика ( вчитель: Романів Наталія Іванівна)
Тема. Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Рівняння. Підготовка до розв'язання задач на пропорційне ділення
Самостійна робота: розв'язати задачу ( І варіант - 817, ІІ варіант - 818 (с.134))
Переглянути відеоролик за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=H3SH8eB5AYs&feature=youtu.be
Письмово у зошиті виконати вправи
№825,826,827, 829 ( с.134-135)
Літературне читання
Тема. П'єса-казка як жанр. Будова твору. Н. Шейко-Медведєва "Лисиця, що впала з неба" (скорочено). Дія перша
Ознайомитися з жанром п'єса-казка. Розгляняти афіші на с.124 ( Яку інформацію вони несуть?)
Інтонаційно читати і переказувати твір - Дію першу (с. 123-128); давати в-ді на запитання після дії.
Українська мова
Тема. Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів минулого часу за числами
Опрацювати таблицю змінювання дієслів минулого часу , правило на с. 158-159
Виконати вправи у зошиті №311 , 312, 314(с.159-160)
Написати у артбуці твір-розповідь на тему: "Чим я порадував(-ла) матусю на 8 Березня?"
Інформатика
Тема. Алгоритми з розгалуженням
Виконати ВСІ вправи у зошиті. Працювати у програмі Рудий кіт (створити/намалювати власного спрайта - кактуса)
Музика
Вивчити текст пісні; виконувати пісню під караоке за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=I7JqMaZQxpo&feature=youtu.be16. 03.
Математика
Тема. Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на пропорційне ділення
1. Виконати самостійну роботу ( 1 варіант -картка 1, 2 варіант - картка 2) ФОТО 1
2.Розглянути й опрацювати завдання 831 (усно); №832 - обчислювати вголос для себе (усно); розв'язати задачі 833, 834 письмово); завдання з перевіркою 836 (письмово)
3. Виконати в окремому зошиті всі завдання ДПА (Варіант 3) ФОТО 2 і ФОТО 3
4. Завдання №838 на вибір (БОНУС)
5. Знайди максимальну кількість відмінностей на картинках (ФОТО 4)
Літературне читання
Тема. Н. Шейко-Медведєва "Лисиця, що впала з неба" (скорочено). Дія друга
1. Читати з інтонацією та переказувати дію другу (с.129-133)
2. Створити у артбуці Т-таблицю на тему "Головна героїня казки-п'єси: позитивне і негативне"
3. Дати в-ді на запитання після прочитаної дії.
4. Переглянути інсценізацію твору учнями 4 класу за відеороликом https://www.youtube.com/watch?v=SfgbRCfTA3Y
Трудове навчання
Тема. Плетіння зі стрічок, ниток, шнурків
2. Переглянути послідовність і виконати практичну роботу: створити ляльку з ниток
https://www.youtube.com/watch?v=A7RhTp4PtZk
1.Переглянути майстер-класи за покликаннями і створити за інструкцією один власний виріб на вибір
https://www.youtube.com/watch?v=CQS1wkz4R7s
https://www.youtube.com/watch?v=u4boMXnIGQ4
Фізкультура
16.03
Тема. Природні зони України
Опрацювати §41 ( с.132-134)
19. 03
Тема. Мішані ліси (Полісся). Рослинний і тваринний світ зони. Господарська діяльність людини в зоні мішаних лісів
Опрацювати §42 ( с.134-138)
30. 03
Тема. Навчальний проект «Чому ліси називають «легенями планети»?
Опрацювати відеозапис за адресою
https://www.youtube.com/watch?v=v1D_KaTVhyc
02. 04
Тема. Лісостеп. Рослинний і тваринний світ зони. Господарська діяльність людини в лісостепу
Опрацювати §43 ( с.139-142)
Літературне читання (вчитель: Романів Н. І.)
Тема. Н. Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба». Вибіркова інсценізація п’єси-казки
1. Виберіть уривок п'єси-казки та інсценізуйте її з батьками. Запишіть відеоінсценізацію
2. Дайте відповіді на запитання ( с. 134), відповідаючи батькам УСНО
Українська мова
Тема. Дієслова на – ся. Вимова і правопис. Навчальний діалог
В окремому зошиті написати завдання ДПА Варіант 1 (с.22-24) ФОТО 1, ФОТО 2
Математика
Тема. Множення багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на пропорційне ділення
1. Скопіювати адресу , перейти за нею і виконати завдання https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/1542-cikav-praktichni-zavdannya-dlya-pochatkovih-klasiv-pid-chas-vimushenih-kanikul-karantin.html
а) вправу 2: ВИКОНУЄМО МАТЕМАТИЧНІ ФОКУСИ
б) вправу 3: КОЛЬОРОВІ РІВНЯННЯ
2. Усні вправи - 839, 840. Письмові вправи - 841, 842, 843, 844, 845, 848 .
Основи здоров’я
Тема. Дорожні знаки. Групи дорожніх знаків
1. Переглянути відеозаписи за адресами ( скопіювати адреси і вставити у гугл-шукач)
https://www.youtube.com/watch?v=9XiQPdjl1qk
https://www.youtube.com/watch?v=bXzxrSoK2Dc
Образотворче мистецтво
Тема. Архітекура села. Виконання композиції «Садки цвітуть»
ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ. Намалюй акварельними фарбами композицію з пейзажним мотивом весняної природи. Прийом зображення («по-сухому» чи «по-вологому») вибери самостійно. Поміркуй, які ознаки весни тобі хотілося б зобразити. Визнач колірну гаму своєї творчої роботи, враховуючи освітлення у певну частину доби. За допомогою кольору відобрази власне ставлення до світу природи.
Спочатку обери те, що буде зображено на передньому плані ( наприклад: дерево, гори), потім - на задньому (річка, трава, небо, дерева біля гір). Намалюй олівцем. Тоді підбери кольори і розфарбуй
Тема. Directions in the city.Розпитувати дорогу в місті.
Вивчити нові слова впр.2 с. 81
Опрацювати впр.3,4-усно робота з словником
Літературне читання ( вчитель: Романів Н. І.)
Тема. Узагальнення і систематизація за розділом «Розповіді про нас самих»
Відповідати на питання після вивченого розділу (с. 134)
Написати письмову відповідь у артбуці на тему: « Чи допомогли прочитані байки тобі краще зрозуміти себе? Чому?»
Українська мова
Тема. Повторення вивченого про дієслово
Виконати вправи 319 - 322 (письмово)
Давати в-ді на запитання після розділу ( с. 164)
Математика
Тема. Задачі на пропорційне ділення. Рівняння.Нерівності
Виконати вправи: 849, 850, 851, 855, 856, 857 (письмово)
Повторити множення багатоцифрових чисел на розрядні (с. 132, 133, 134, 135, 136 - ЗРАЗКИ МНОЖЕННЯ)
Виконати ДПА (Варіант 4) ФОТО 1, ФОТО 2
Фізкультура
Перейдіть за адресою, скопіювавши її в гугл-шукач https://www.youtube.com/watch?v=M1Wlbl4Pv-s
Літературне читання
Тема. Л. Костенко «Затишно дітям в пазусі казок…». Життя і творчість Олександра Пушкіна ( «Казка про царя Салтана…(уривки)»
Читати й аналізувати с. 135 - 139
Ознайомитися з життям і творчістю О. Пушкіна ( створити у артбуці асоціативний кущ про поета)
Давати в-ді на запитання (с. 139)
Українська мова
Тема. Повторення вивченого про дієслово. Розвиток мовлення
Виконати завдання з ДПА (ФОТО 3, ФОТО 4)
Математика
Тема. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Повторення ділення з остачею
Опрацювати відеопояснення за адресою https://www.youtube.com/watch?v=tDZFwEiK-ZM
Виконати вправи усно 858-859, 864
Письмові вправи - 860, 861, 862, 863, 865, 866
Інформатика
Тема. Алгоритми з циклами
Виконати ВСІ завдання в зошиті по цій темі
Музика
Вивчити пісню напам'ять "Прощавай початкова школо" ( у вайбері є текст і мелодія)
Фізкультура
Різновиди ходьби і бігу
Написати у артбук правила гри, яку ще не виконували на уроках фізкультури ( з Інтернету або створити власну)
( "..Ми виконаємо цю гру , коли зустрінемося!")
Тема уроку.Travelling around London. Описувати подорож по Лондону.
Вивчити слова впр.1 с.82, впр.2,4-читати, впр.5-письмово
Літературне читання
Тема. О. Пушкін «Казка про царя Салтана…»(продовження)
Закінчити читати й аналізувати казку ( с.139-142)
Прочитайте вибраний уривок виразно , зробіть відеозапис
Математика
Тема. Повторення усного ділення круглих чисел на розрядні. Ділення з остачею на двоцифрове число. Рівняння. Задачі
Виконати завдання 867-868(усно), 869-872, 875(письмово)
Трудове навчання
Тема. Пап’є-маше. Техніка роботи. Алгоритм виготовлення виробів.
Практична робота: виготовлення декоративної тарілочки
Відеоінструкції за адресою https://www.youtube.com/watch?v=2Kz7grVHb5o
Літературне читання
Тема. Позакласне читання
1. Переглянути відео про лінощі у навчанні. До чого призводять вони? Проаналізуйте https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=jWKZJuE1RP0&feature=emb_logo
2. Знайти в мережі Інтернет «Казку про рибака і рибку» О. Пушкіна. Прочитати твір. Зробити аналіз, скласти карту пам’яті про прочитане ( так, як ми складали про Дієслово як частину мови) У АРТБУЦІ!
Українська мова
Тема. Розвиток мовлення
Виконати завдання з ДПА (варіант 3 – фото у вайбері)
Послухати анімаційну казку про Речення за адресою https://www.youtube.com/watch?v=v_vnzQPhVTg&feature=share&fbclid=IwAR22Ey08JuBk1Eaz3CLvBjR5-0mk4OImeBhEAFEQrdUYN8cvycc2fndYDAQ
За мотивами цієї казки склати СВОЮ казку про Дієслово ( і всіх його друзів -ЧАС, ЧИСЛО, РІД, ОСОБУ тощо)
Математика
Тема. Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею. Задачі на пропорційне ділення
876, 878(усно); 877, 879, 880, 881,882*, 884(письмово)
Образотворче мистецтво
Тема. Художник-дизайнер. Малі архітектурні форми (ліхтарі, альтанки, фонтани, лави тощо)
Практичне завдання: виконання композиції «Шпаківня»(фарби)
Основи здоров’я
Переглянути і проаналізувати відеоролики про СЛАЙМИ за покликаннями
https://www.youtube.com/watch?v=pydIWmF6vpQ
https://www.youtube.com/watch?v=WAcglrC4AJ4
Літературне читання
Тема. Життя і творчість Ганса Крістіана Андерсена. Твір «Гидке каченя» (скорочено)
Познайомитися з інформацією про письменника (с.143)
Читати і навчитися переказувати першу частину казки ( с. 144-147)
Скласти план до першої частини казки(написати у артбуці)
Українська мова
Тема. Написання диктанту
Прослухати аудіозапис ( у вайбері) і, слідуючи за ним, написати диктант
Фотозвіт відправити УСІМ вчительці на перевірку
Математика
Тема. Повторення ділення трицифрових чисел на розрядні. Розв’язування і порівняння задач
Всі вправи письмово 885-892 (с.141-142), крім 890.
Я у світі
Тема. Проєкт на тему: «Я пізнаю Україну», «Сім чудес України», «Визначні місця мого краю»
Створити презентацію на комп ютері у програмі PowerPoint (7-9 слайдів) на одну із трьох тем ( вибираємо самостійно тему) і відправити вчительці на її поштову адресу
Математика
Виконати завдання з ДПА ( варіант 5 – ФОТО у вайбері)
Літературне читання
Тема. Позитивні і негативні персонажі. Г. К. Андерсен «Гидке каченя» (продовження)
Переказувати другу частину казки (с.147-150), складіть план до неї
Скласти Т-таблицю «Позитивні і негативні персонажі» (в артбуці) і коротко напишіть головну думку казки (після таблиці)
Українська мова
Тема. Прислівник як частина мови. Навчальний діалог
Ознайомитися із поясненням слова «прислівник», проаналізувати
Переглянути відеосюжети з поясненням за адресою https://www.youtube.com/watch?v=AFtdwM4s3is
https://www.youtube.com/watch?v=D-aiJjEdzuU
Виконати вправи 323, 324, 325, вивчити правило про прислівник
Математика
Тема. Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на рух
893, 894, 897, 898, 900, 901(письмово); усно – 895, 896, 899
Інформатика
Тема. Цикли. Створюємо гру. Написання алгоритмів з розгалуженням та циклами
Переглянути ролик за адресою
https://www.youtube.com/watch?v=x5hasA5u9PI
Виконати по інструкції на своєму комп’ютері у програмі Скретч
Тема уроку.Traveling around Kyiv.Розповідати про відвідування Києва.
Вивчити слова впр.1,с.84, впр.2,4-читати з перекладом, впр.5-письмово
Тема уроку.We are going to travel.Розповідати про плани на майбутнє.
Впр.2,с.86-письмово,впр.5-усно
06. 04 Тема. Степи. Рослини та тварини степів. Господарська діяльність людини в зоні степу. Охорона природи степу (читати і аналізувати інформацію у параграфі)
09.04 Тема. Гори Карпати. Рослинний і тваринний світ (читати і аналізувати інформацію у параграфі)
Тема уроку.Everyday life. Schoolin Britain. Про школи у Великобританії.
Опрацювати впр.1, 2, 3,4 -усно,впр.5-письмово(переписати речення і написати велику літеру,де потрібно) с.104,105
Вивчити назви шкільних предметів(впр.3) і записати у словник
Тема уроку.School in Ukraine.Про школи в Україні.
Впр.1-читати з перекладом, впр.2-виконати письмово
Впр.3, 4-опрацювати усно підручник-с.106, 107
Тема. Життя і творчість Джанні Родарі . Упертість чи допитливість? Твір «Дорога, що нікуди не вела»
1. Ознайомтеся з інформацією про письменника (с.151)
2. Прочитайте твір письменника і дайте усні в-ді на запитання
3. Напишіть свою думку- відповідь на запитання за прочитаним твором: Упертість чи допитливість, як ти гадаєш?(5-7 речень у Артбуці)
Тема. Ділення багатоцифрових чисел на розрядні ( у частці нулі всередині і в кінці). Рівняння. Задачі з буквеними даними
902, 903(1) – УСНО. 904, 905, 906, 907, 909 – ПИСЬМОВО.
Тема. Техніка пап’є-маше. Практичне виготовлення декоративної маски
Вся інформація ТУТ - http://vidpovidi.net.ua/archives/26777
Тема. Роль прислівників-синонімів і прислівників-антонімів у мовленні. Складання письмової розповіді про веселку
1. Виконай вправи: 326,328 (УСНО, але ОБОВ’ЯЗКОВО); 327 (розповідь про веселку – 5-6 речень), 329, 330 –ПИСЬМОВО
2. Прочитай і запам’ятай ВАЖЛИВЕ ПРО ПРИСЛІВНИКИ!!!
У мовленні ми вживаємо прислівники для того, аби доповнити його. Якщо сказати точно, то ми доповнюємо свої ДІЇ прислівниками ( наприклад: любити (як?) щиро).
Часто можна дібрати прислівник до фразеологізму ( наприклад: Пішов я світ за очі ---ДАЛЕКО)
Тема. Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих чисел. Задачі.
Виконай завдання і розв’яжи задачі: 912, 913, 914, 915, 919- письмово.
Тема. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела»(ПРОДОВЖЕННЯ)
1. Пройди тест за прочитаним твором , перейшовши на це покликання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=688918
2. Напиши у Артбуці головну думку твору та склади характеристику головного героя.
Тема. Як досягти мети. Виконуємо проект «Моя мета» ( у вигляді міні –лепбука)
Розкажи, яку ти ставиш собі мету в своєму житті. Опиши її і оформи у вигляді ЛЕПБУКА
Тема. Розписуємо (розмальовуємо) свою декоративну тарілочку,зроблену раніше ( зразок показано на фото)
Використай зразок, що на фото, або розмалюй по своєму задумі.
Тема. Контрольна робота: робота з літературним твором (письмово)
Роботу виконуємо у зошиті з української мови
Записуємо так:
Восьме квітня
Дистанційна робота
Робота з літературним твором
Варіант 1 ( або 2)
1.а) Олеся навчилася складати твори. (наприклад)
2. в) ………..
Тобто, кожне завдання позначаємо не тільки правильну букву,а й пишемо повну відповідь, що біля букви зазначено.
ТЕКСТ І ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВАРІАНТУ 1 https://drive.google.com/file/d/19xdwY8E9kAOeS1UrgLpPCi5zH2NXBbAO/view?usp=sharing
ТЕКСТ І ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВАРІАНТУ 2
https://drive.google.com/file/d/1Mgpm55fsiykp3wFVR0go4eVZC6gsc3M2/view?usp=sharing
Тема. Однорідні прислівники як другорядні члени речення. Складання висловлювань за поданим початком
Виконай вправи 332, 333,334,
Вивчи правило на с. 169 про однорідні прислівники
Тема. РОЗВ’ЯЗУЄМО ДОДАТКОВІ ВПРАВИ (С. 146)
Розв’яжи задачі 1, 2, 3, 5; виконай завдання 7, 8.
Підготуйся до контрольної роботи: повтори все, що викликає труднощі при розв’язуванні, особливо - формули про швидкість, відстань і час.
Тема. Ти і світ людей. Практична робота: складання листа до ровесника-іноземця про свою країну
Склади і напиши в Артбуці лист до друга (чи уявного друга), що проживає за кордоном. Розповідай йому про свою країну :чим багата твоя держава, символи, традиції України та домашні традиції тощо. Текст має містити не менше, ніж 10 речень
ПОВТОРИ ЦЕЙ БАНС, БО КОЛИ ЗУСТРІНЕМОСЯ, ТО ОБОВ’ЯЗКОВО ПОКАЖЕМ ВСІМ МАЙСТЕР-КЛАС https://www.youtube.com/watch?v=kx5FvSXzoy4
Тема. Позакласне читання
Обери з мережі Інтернет твір-казку будь-якого зарубіжного письменника . Навчися читати та аналізувати. Склади до нього 6-9 запитань. Відповіді до запитань оформи у вигляді ребусу. Записуй у Артбуці!!!
Тема. Розвиток мовлення
Склади твір-МІРКУВАННЯ на тему : « Чи дає собі раду під час карантину?» (9-14 речень) У творі використай якумога більше прислівників і їх підкресли крапками)
Тема. КОНТРОЛЬНА РОБОТА ( Тут буде відкрито покликання до завдань з 15 до 16 години. Після 16 години – закриваються завдання . Тому, встигни!!!!
Роботу писати у робочому зошиті так:
Десяте квітня
Дистанційна контрольна робота
Тема. Передавання інформації. Пристрої для передавання. Пристрої введення і виведення інформації
Переглянь і проаналізуй відео та презентацію за номером 1 і 2, клікнувши на покликання
1. https://www.youtube.com/watch?v=CiU9lgqqSKk
2. https://ua-books.com.ua/prezentaciyi/7627-prystroyi-vvedennya-i-vyvedennya-informaciyi-19046
А тепер пройди тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=268847 (тест відкритий до кінця дня)
Тема. Узагальнення знань за вивченим розділом « Літературні казки зарубіжних письменників»
1. Прослухай твір за покликанням https://youtu.be/yu2qqt8KCEM
Після уважно прослуханого тексту, подумай, що це жанр твору і пройди ТЕСТУВАННЯ за адресою https://vseosvita.ua/test/start/htw037 ( вписуй туди не тільки своє ім’я, а й прізвище)
2. На с. 154 В ПІДРУЧНИКУ дай відповіді на запитання з прочитаного цілого розділу, а саме:
v Рубрика «Знаю» - усно.
v Рубрика «Розумію, можу пояснити…» 3 питання – усно, а 4 питання – письмово (2-3 речення) в Артбуці написати.
v Рубрика «Умію» 2 питання - усно, 3 питання – у Артбуці ( 3-4 речення)
v Рубрика «Виявляю ставлення, почуття…» 1,2,3 – усно, 4 – письмово в Артбуці.
ВСЕ, ЩО УСНО ОБОВ’ЯЗКОВО ОПРАЦЬОВУВАТИ!
Новий розділ: Множення і ділення на двоцифрове число
Тема. Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові
Переглянь відеопояснення
1. https://www.youtube.com/watch?v=EnoSFqYGkjM
2. https://www.youtube.com/watch?v=bJvFgzLcKto
3. Виконай вправи 921, 922 – усно; 923, 924, 925, 927- письмово
Тема. Мозаїка з яєчної шкаралупи
Виконай мозаїку або за номером 1, або за номером 2 (або створи свою ідею)
1. https://www.youtube.com/watch?time_continue=214&v=ybkINemF4eg&feature=emb_logo
2. https://www.youtube.com/watch?time_continue=167&v=uLlbtuHZcMQ&feature=emb_logo
17.03 Виконати вправу на розвиток пам'яті: Знайди 10 відмінностей. Дитині демонструємо дві картинки, які мають незначні відмінності один від одного. Дитина, уважно вивчивши картинки, повинна знайти ці відмінності й назвати.
19.03 Переглянути мультфільм: https://www.youtube.com/watch?v=dJz_noKP-Bw&t=14s. Дати усно відповіді на запитання: Як ви думаєте, чому День і Ніч так хотіли помінятися місцями? Чи бували у вашому житті, коли ви хотіли стати кимось іншим?
31.03 Виконати завдання: https://dytpsyholog.com/2015/03/23/%d0%b7%d0%bd%d0%b0%d0%b9%d0%b4%d0%b8-%d0%bd%d0%b0-%d0%bc%d0%b0%d0%bb%d1%8e%d0%bd%d0%ba%d1%83/.
02.04 Переглянути мультфільм: https://www.youtube.com/watch?v=jWKZJuE1RP0. Дати усно відповіді на запитання: Чому важливо вчитися? Як навчання допомагає вам у житті? Чи легко вам даються всі предмети?
07.04 Виконайте вправу "Паперовий чоловічок".
Мета: формувати вміння співставляти себе з фігурою з паперу, вміння виразити негативні та позитивні почуття, виховувати цілеспрямованість.
Візьміть чистий аркуш паперу формату А4 і руками, без ножиць і інших підручних засобів, обірвіть листок так, щоб вийшов чоловічок.
Потім зосередьтеся на тому, що вам не подобається у вашому творінні і почніть його "лаяти". "Кривий якийсь!", "Косий!", "Непривабливий!" та ін.
Після кожної лайки завертайте край паперу, починаючи зверху, і гарненько "загинайте" його пальцями (образили - загорнули).
Коли "лайка" буде вичерпана, зупиніться і подивіться, що у вас вийде в результаті.
Як ви думаєте, якщо пофантазувати, на які дії тепер здатен такий чоловічок?
Але це ще не все. Тепер починайте хвалити свого чоловічка, як ви самі себе хвалите, говорити йому приємні слова і розгортайте зігнуті краї (похвалили - розгорнули).
Дайте відповіді на запитання:
1) Що вам легше було робити: "лаяти" чи підтримувати? Коли ви були більш винахідливі і різноманітні в словах чи виразах?
2) Чи вистачило у вас хороших слів, щоб розгорнути чоловічка повністю?
3) Яким в результаті вийшов чоловічок? Чим відрізняється від початкового стану (до скручування)?
4) На які дії тепер здатен ваш чоловічок?
09.04 Відгадайте загадку. Коля важчий, ніж Петро. Петро сумніший, ніж Паша. Паша слабший, ніж Коля. Коля веселіший, ніж Паша. Паша легший, ніж Петя. Петя сильніший, ніж Коля. Хто найлегший, хто найвеселіший, хто найсильніший?
14.04 Перегляньте мультфільм: https://www.youtube.com/watch?v=8B3PBCLpRMo. Дайте усно відповіді на запитання: Чи часто ви отримуєте в подарунок те, на що довго чекали? Чому мама обрала хлопчику саме таку собаку? Що ви зрозуміли з мультфільму?
16.04 Майстер-клас до Великодня: https://www.youtube.com/watch?v=RaoZFfisjcQ.
Тема. Розділ: Світ дитинства в літературі. Л. Забашта «Сказав мудрець…». Життя і творчість Анатолія Костецького – твір «Мрія»
1.Повчись за допомогою відео уроку за адресою https://www.youtube.com/watch?v=3lWpsRauzPM
2. Виразно та інтонаційно читати поетичні твори на с. 156-158
3. Один з творів (на вибір) прочитайте для вчительки і надішліть у повідомлення!!!
Тема. Роль однорідних прислівників. Усне продовження казки
1. Давай згадаємо, що ми вивчили і знаємо вже про прислівник як частину мови.
2. Обов’язково запам’ятай і повтори правила про те, як пишуться прислівники на письмі
3. Виконай вправи практично у зошиті : 336, 337, 338
ТЕМА. Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями
Виконай: 929 УСНО, 930, 931,-934 – письмово.
Тема. Створюємо дизайн вітрини магазину
Уяви, що ти власник магазину. Подумай, що буде у ньому продаватися. Придумай вигляд магазину спереду – вітрину. Покажи на малюнку!!!
Тема. Проект «Корисні звички. Звички, які я собі бажаю»
Створи проект про корисні звички, які ти сам собі бажаєш (чи у Артбуці, чи презентація на комп’ютерів, чи по своєму задуманому оформленні)
Тема. А. Костецький «Спішу додому». Розігрування сценки за прочитаним твором
1.ПОПРАЦЮЙ ІЗ ВІДЕОЗАПИСОМ https://www.youtube.com/watch?v=5YdKB8lf7IU. Завдання 2, що вказано вкінці відео напиши у Артбуці)
2.Розіграй сценку за прочитаним твором з батьками!
Тема. Роль прислівників у художніх та науково-популярних текстах. Складання письмового опису ранньоквітучої рослини (на вибір)
1. Повторюй за двома адресами важливе про ПРИСЛІВНИК! https://www.youtube.com/watch?time_continue=80&v=61SfQBRJcrs&feature=emb_logo
2. ПРОСЛУХАЙ І ЗАПАМ’ЯТАЙ РОЛЬ ПРИСЛІВНИКІВ У РІЗНИХ ТЕКСТАХ https://www.youtube.com/watch?v=y0IJ8tYlIuA&feature=emb_logo
3. Виконати вправи 339, 340, 341
Тема. Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі (ПОВТОРЕННЯ)
1. Повтори алгоритм множення багатоцифрових чисел на двоцифрове https://www.youtube.com/watch?v=6tOZb2Vu5NM&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1ha2esmtu1GQETs9ue2cU2vwfTQjn57Y5gF7mis0OcRAOb3V9gQwBQCHw
2. Напиши завдання і задачі: 935, 936(усно) , 937, 939, 940.
Тема. Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність
1.Прочитай інформацію про людей, яких називають волонтерами! https://plwh.kiev.ua/yak-staty-volonterom
2.Переглянь анімаційний ролик про волонтерство. Подумай, що автор анімаційного відео хотів ним сказати? Хто такий волонтер? Яка його роль у житті інших людей? (напиши відповіді на ці запитання у Артбуці)https://www.youtube.com/watch?v=vnxG9DzOOKg
Тема. Стрибки у довжину з місця.
Ознайомитися з технікою стрибків у довжину з місця.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=191&v=wUeHKQFUh2o&feature=emb_logo
Тема уроку.School rules. Описувати шкільні речі.
Впр.4, с.109-читати з перекладом і вивчити шкільні правила, впр.2(б), с.108-виконати письмово
Тема уроку.Your day. Описувати свій день.
Впр.1,с.109-читати з перекладом
словникова робота---виписати словосполучення(в синіх прямокутниках) і вивчити,с.110-111
Тема уроку. Revision lesson. Writing.
Узагальнення вивченого за ІІ семестр. Контрольна робота з письма.
Завдання подано у двох варіантах. Обирайте за бажанням.
Виконану роботу посилайте на мій Viber - 0980140521,для оцінювання
Тема уроку. Revision lesson. Reading.
Контрольна робота з читання.
ТИ знаєш, я подумала, що класна ідея, коли перед тим, як почати працювати ми ВИКОНАЄМО РУХАНКУ, яка додасть нам енергії, впевненості та сили. Вперед!!! https://www.youtube.com/watch?v=uPbnzEQbT00&fbclid=IwAR0ijh5ZGEB0Ro3NX0rfM8zcoNY1A6zYqWAGv7QSQbd6zUR0PRLP7nyrgbA&app=desktop
Тема. В. Сухомлинський «Не загубив, а знайшов»
Тема. Прислівники
Усі завдання, які вчителька просить записувати , переноси та оформляй у своєму зошиті і потім скинь мені фото звіт!!!!
Коли ти не встигатимеш за вчителькою записувати , можеш натиснути на ПАУЗУ, а потім знов продовжувати слухати , запам’ятовувати та вголос відповідати
Тема. Множення складених іменованих чисел на двоцифрові. Порівнювання задач
1) ПРОСЛУХАЙ ВІДЕОУРОК І ПОВТОРИ ТЕ,ЩО МИ ВЧИЛИ ДО ЦЬОГО. Проаналізуй, чи ти все це вмієш. Пам’ятай, що завжди можеш натиснути на паузу.
Тема уроку. Revision lesson. Listening.
Узагальнення вивченого за ІІ семестр. Контрольна робота з аудіювання.
( Матеріал подано у групу класу в Viber)
Тема уроку. Revision lesson. Speaking.
Узагальнення вивченого за ІІ семестр. Контроль говоріння.
( Матеріал подано у Viber)
Тема уроку. Revision lesson.
Повторення вивченого матеріалу.
Опрацювати текст впр.1 і виконати письмово впр.2 до тексту, с.118
Тема уроку. Revision lesson.
Повторення вивченого матеріалу.
Опрацювати текст впр.1 і виконати письмово впр.2, с.119
Тема уроку. Revision lesson.
Повторення вивченого матеріалу.
Прочитати з перекладом текст впр.1, с.120--121
Тема уроку.Revision lesson.
Повторення вивченого матеріалу.
Словникова робота.
04.05. Тіла і речовини .Агрегатні стани речовини та їхня зміна
Опрацювати параграф 48;49.
07.05.Будова і властивості твердих тіл, рідин і газів.
Опрацювати параграф 50
14.05. Властивості твердих тіл.
Опрацювати параграф 51
18.05.Властивості рідин і газів
Опрацювати параграф 52
21.05. Різноманітність речовин і матеріалів та їх використання людиною.
Опрацювати параграф 53
25.05. Навчальний проект. «Що можна зробити для збереження природи в моєму краї»
Повторити вивчений матеріал.
28.05. Підсумкова контрольна робота ( в зошиті з контрольних робіт)