13.03.Чит. "Аліса в Країні Див. Скласти розповідь про захопливі пригоди героїні", запис. у зошиті.
17.03.Скласти асоціативний кущ "добро., зло".Чит."Аліса в Країні Див", записати у зошит персонажів, які оточують Алісу, тл "казка"
20.03.УРЗМ Записати розмову з Алісою обо Укласти анкету літ. героїні (на вибір)
31.03. М. І. Цвєтаєва "Книга в червоній палітурці". опрацювати матеріал підручника про письменницю, виразно читати поезію.
03.04. Образ ліричної героїні, яка любить читати. Опрацювати теорію літератури: вірш, образ, сюжет, лірична героїня. Закінчити речення "Читання для мене це... ",переглянути відео за посиланням"https://www.youtube.com/watch?v=5TF6TalMVew
07.04 Повторити вивчене з теми "Сила творчої уяви".
10.04. .Р. Дал "Чарлі і шоколадна фабрика". Прочитати твір з інтернету скорочено.
https://www.youtube.com/watch?v=s_jAWFl8a1c
https://www.youtube.com/watch?v=ZjDU8-cgOts
14.04..Цікаві пригоди хлопчикаЧарлі та його друзів на шоколадній фабриці містера Віллі Вонки. Відповідати на питання 2-7(с.275).
17.04.Доброта і щирість головного героя Чарлі Бакета. Продовжити історію Чарлі. Яким,на вашу думку,він астав би господарем фабрики?(на чернетці).
21.04.УРЗМ усно. "Моя шоколадна фабрика".
24.04.Туве Янсон"Комета прилітає"або"Капелюх Чарівника"(на вибір). Подивитися мультфільм.Відповідати на питання 1-12(с.279).
28.04-05.05. Туве Янсон"Комета прилітає"або"Капелюх Чарівника"(на вибір). Подивитися мультфільм.Відповідати на питання 1-12(с.279).
08.05.Пауль Маар"Машина для здійснення бажань"Яскравість художнього світу твору. Переглянути фільм"Суботик на вдачу".
12.05-15.05 Елементи казки у творі та іх значення для розкриття головної ідеі-реалізаціі мрій,бажань і прагнень особистості.Прочитати до кінця твір. Відповідати на питання 1-5(с.289)
22.05. Позакласне читання Джеремі Стронг "Розшукується ракета на чотирьох лапах". Прочитати твір.
26.05.-29.05 Узагальнення і систематизація знань. Повторити вивчений матеріал.
11.01 Опрацювати про творчість М. Твена, чит. повість "Пригоди Тома Сойєра".
15.01 Читати твір "Пригоди Тома Сойєра".Аналізувати вчинки героїв, скласти сенкан до образу Тома .
18.01 Читати твір "Пригоди Тома Сойєра".Скласти порівняльну характеристику Тома і Гека.
22.01. Знати зміст твору, вміти відповідати на питання підручника. Повтор, елементи сюжету.
Лінійна перспектива.Побудова багатофігурної тематичної композиції"Іспанський танок"
Модуль «Баскетбол»
13.03.
1) Теоретичні відомості : режим дня. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 1 подано у Viber).
2) Комплекс загальнорозвиваючих вправ на місці.
3) Різновиди ходьби.
4) Піднімання тулуба з положення лежачи (3 підходи по 5 повторень).
5) Вправи на розтягування.
16.03.
1) Теоретичні відомості : вплив шкідливих звичок на здоров’я спортсмена. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 2 подано у Viber).
2) Комплекс ЗРВ на місці.
3) Різновиди ходьби.
18.03.
1) Теоретичні відомості : гігієна одягу і спортивної форми. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 3 подано у Viber).
2) Комплекс ЗРВ на місці.
3)Різновиди ходьби.
20.03.
1) Теоретичні відомості : правила БЖД. Розв‘язати тести із правил баскетболу (картку 4 подано у Viber).
2) Комплекс ЗРВ на місці.
3) Різновиди ходьби.
4) Вистрибування з присіду вгору.
30.03.
1) Теортетичні відомості : правила БЖД.
2) Комплекс ЗРВ на місці.
3) Різновиди ходьби та бігу.
4) Вистрибування з присіду.
5) Вправи на формування постави.
01.04.
1) Теоретичні відомості : шкідливі звички та їх негативний вплив на досягнення в спорті.
2) Комплекс ЗРВ.
3) Різновиди ходьби.
4) Прискорення на 10 м з різних вихідних положень.
5) Біг у чергуванні з ходьбою.
03.04.
1) Теоретичні відомості : правила БЖД.
2) Комплекс ЗРВ.
3) Вправи для розвитку сили м’язів тулуба, плечового поясу, кистей.
4) Вправи на розтягування.
06.04.
1) Теоретичні відомості : поведінка під час змагань.
2) Комплекс ЗРВ.
3) Різновиди ходьби та бігу.
4) Вправи з широкою амплітудою рухів руками і ногами.
5)Вправи на розтягування.
08.04.
1) Теоретичні відомості : правила гігієни та санітарії під час занять фізичною культурою.
2) Комплекс ЗРВ.
3) Різновиди ходьби та бігу.
4) Різновиди стрибків із завданнями.
10.04.
1) Теоретичні відомості : фізичне виховання у Стародавній Греції.
2) Стройові вправи.
3) Різновиди ходьби та бігу.
4) Прискорення до 10 м із різних вихідних положень.
13.04.
1) Теоретичні відомості : поняття фізичного розвитку та фізичної підготовленості.
2) Комплекс ЗРВ.
3) Різновиди ходьби та бігу.
4) Вправи для розвитку гнучкості.
Модуль «Футбол»
15.04.
1) Теоретичні відомості : правила техніки безпеки під час вивчення футболу.
2) Комплекс ЗРВ.
3) Різновиди ходьби та бігу.
4) Поєднання бігу зі стрибками, зупинками, поворотами.
5) Вправи для запобігання плоскостопості.
17.04.
1) Теоретичні відомості : основи самоконтролю під час занять фізичними вправами.
2) Різновиди ходьби та бігу.
3) Бігові вправи.
4) Повторний біг на відрізках 10-30 м.
22.04.
1) Теоретичні відомості : профілактика травматизму під час занять футболом.
2) Різновиди ходьби та бігу.
3) Бігові вправи.
4) Активні та пасивні нахили.
5) Вправи на розтягування.
24.04.
1) Теоретичні відомості : правила БЖД.
2) Різновиди ходьби та бігу.
3) Бігові вправи.
4) Човниковий біг 4х9.
27.04.
1) Теоретичні відомості : історія розвитку футболу.
2) Різновиди ходьби та бігу.
3) Бігові вправи.
4) Вправи для запобігання плоскостопості.
29.04.
1) Теоретичні відомості : зробити презентацію на вибір з цих двох тем : «Мої улюблені футболісти», «Видатні футболісти України».
2) Різновиди ходьби та бігу.
3) Повторний біг на відрізках 10-30 м.
4) Біг у чергуванні з ходьбою.
04.05.
1) Теоретичні відомості : пройти тестування(картку подано у Viber).
2) Різновиди ходьби та бігу.
3) Повторний біг 4х30, 2х60.
06.05.
1) Теоретичні відомості : гігієнічні вимоги щодо занять фізичними вправами.
2) Комплекс ЗРВ.
3) Різновиди ходьби та бігу.
4) Вправи для розвитку сили.
08.05.
1) Теоретичні відомості : правила БЖД.
2) Різновиди ходьби та бігу.
3) Фінти з м’ячем.
13.05.
1) Теоретичні відомості : розміри поля, форма гравців.
2) Рівномірний біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м.
3) Вправи на розтягування.
15.05.
1) Теоретичні відомості : правила змагань - обов’язки.
2) Бігові вправи.
3) Поєднання бігу зі стрибками, поворотами, зупинками.
Модуль «Легка атлетика»
1) Теоретичні відомості : правила техніки безпеки під час занять легкою атлетикою.
2) Комплекс ЗРВ.
3) Різновиди ходьби та бігу.
4) Бігові та стрибкові вправи.
5) Стрибки у довжину з місця.
20.05.
1) Теоретичні відомості : історія розвитку легкої атлетики.
2) Різновиди ходьби та бігу.
3) Бігові вправи.
4) Ходьба у повільному темпі.
22.05.
1) Теоретичні відомості : види порушень постави та їх профілактика.
2) Різновиди ходьби та бігу.
3) «Човниковий» біг 4х9.
25.05.
1) Теоретичні відомості : правила гігієни та санітарії під час занять фізичною культурою.
2) Різновиди ходьби та бігу.
3) Бігові та стрибкові вправи.
4) Рівномірний біг до 800 м.
27.05.
1) Теоретичні відомості : самоконтроль під час занять фізичними вправами.
2) Комплекс ЗРВ.
3) Бігові та стрибкові вправи.
29.05.
1) Теоретичні відомості : характеристика здорового способу життя. Розв‘язати тестові завдання(картку подано у Viber).
2) Різновиди ходьби та бігу.
3) Бігові вправи.
4) Вправи для формування постави.
12.03.
Тема. Інструктаж з ОП. Добрива, види добрив.
Доглядати за кімнатними рослинами
Тема. Інструктаж з ОП. Українська писанка - культурний символ України. Орнаменти і символи в писанкарстві.
Ознайомитися з зразками писанок, виконаниз різними техніками. Вимоги до поверхні яйця. Барвники.
02.04
Тема. Техніка виготовлення крашки, крапанки, мальованки, дряпанки, писанки з малюнками символами.
Намалювати малюнки-символи, їх значення.
09.04.
Тема. Інструктаж з ОП. Геометричний поділ поверхні яйця, нанасення узор.
Поділ поверхні яйця відповідно до обраної схеми олівцем. Нанесення малюнка символа на поверхню яйця. Добір кольорової гами ескізного малюнка писанки.
16.04
Тема. Інструктаж з ОП. Фарбування писанки.
Фарбування поверхні яйця
23.04
Тема. Інструктаж з ОП. Відомості про харчування та його значення в житті людини. Види бутербродів
Готувати бутерброди з різних продуктів
30.04
Тема. Інструктаж з ОП. Загальні відомості про технологію приготування бутербродів. Оформлення та споживання холодних бутербродів
Приготування комбінованих бутербродів.
07.05
Тема. Інструктаж з ОП. Технологія приготування гарячих бутербродів. Оформлення і спиживання гарячих бутербродів.
Приготувати бутерброд, з допомогою батьків його розігріти.
14.05
Тема. Інструктаж з О.П. Салати. Значення овочів у харчуванні людини.Види салатів і їх харчова цінність.
Опрацювати: "умови зберігання свіжих овочів".
13.03.
Тема. Улюблена пора року.
Виконати вправи 1,3 с.173; впр. 4 с.175 - прочитати і перекласти; вивчити слова с.175-176
17.03.
Тема. Одяг та погода. Повторення часових форм дієслова.
Виконати вправи 2 с.176 - описати улюблену пору року; впр. 1 с. 177; повторити слова с.175 -176
18.03.
Тема. Земля - наш дім.
Виконати вправи 4 с.178 (прочитати діалог та перекласти, вставити пропущені слова з рамки; вправу виконати письмово); впр. 5 с.179 (усно) впр.8 с.179 (усно). Написати міні твір впр. 9 с.179( вибрати одну із запропонованих тем; твір на 5-6 речень).
20.03.
Тема. Щедра природа. Розвиток навичок читання.
Виконати вправи 1 с.180 (прочитати та перекласти текст) 2,3 с.181(усно); повторити слова с.173,175,176.
31.03.
Тема. У селі. Модальне дієслово can. Введення ЛО теми.
Виконати вправи 1,2 с.184 (усно); 3 с.184 (письмово); прочитати та перекласти текст впр.5 с.185; виписати та вивчити слова с.185; впр.6 с. 186(письмово).
Вивчити граматичні правила модального дієслова Can (за посиланням)
https://www.megakniga.com.ua/images/mod_catalog_prod/482653/9789662845389_5%20price.jpg
01.04.
Тема. Подорож по місту.
Виконати вправи 1 с.186-187 (прочитати та перекласти діалог); виписати слова у словник с.187; 2,3 с.188 (усно); 1 с.189 (дати відповіді на запитання письмово).
03.04
Тема. Ознайомлення з містом.
Виконати вправи 2 а) с.190-191 (прочитати та перекласти); 4,5 с.192 (письмово); скласти діалог впр.7 с.193.
07.04.
Тема. Життя у місті і в селі.
Написати короткий твір-роздум на тему "Життя у місті та в селі".
08.04.
Тема. Моє рідне село. Розвиток навичок письма.
Повторити слова с.185,187; написати міні-розповідь про своє рідне село (5-6 речень).
10.04.
Тема. Загальні відомості про Велику Британію.
Виконати вправи 2 с.194 (прочитати та перекласти текст); 3 с.195 (прочитати та перекласти текст, з'єднати малюнки з описами); 5 с.196 (прочитати та перекласти) 6 с. 197 (завершити речення, використовуючи впр 6 с.196); виписати та вивчити слова с.196.
14.04.
Тема. Канікули в Великій Британії.
Прочитати та запамтатати правила с.197; вправи 1,2 с.198 (письмово, використовуючи табличку с.198); 4 с.199 (письмоиво).
17.04.
Тема. Ми любимо подорожувати. Теперішній доконаний час.
Виконати вправи 1 с.200 (виписати правило в зошит та запам'ятати); 6 с.202 (письмово дати відповіді на запитання); 7 с.202 (виразно читати).
21.04.
Тема. Місця які варто побачити.
Повторити про теперішній доконаний час; виконати вправи 1,2 с.203 (усно); с.204(виписати слова у словник та вивчити).
22.04.
Тема. Країни світу.
Повторити слова с.203; впр. 3 с.205 (прочитати та перекласти текст, незнайомі слова виписати у словник); впр 1 с.206 (письмово).
24.04.
Тема. визначні місця Лондона. Читання тексту.
Виконати вправи 4 с.207 (прочитати та перекласти текст); 5 с.208 (письмово); 6 с.208-209 (прочитати та перекласти текст).
28.04.
Тема. Велика Британія та Британці.
Написати декілька речень про Велику Британію (5-6 реч.); повторити слова с.196 і 204.
29.04.
Тема. Україна.
Виконати вправи 1 с.210 (прочитати та перекласти текст); 2 с.211 (письмово); 3 с.211 (письмово); виписати та перекласти слова с.211; 5 с.212-213 (опрацювати тексти).
05.05.
Тема. Наша мальовнича країна.
Виписати та вивчити слова с.212; виконати вправи 6 с.213 (усно); 3 с.215 (прочитати та перекласти); 4 с.215 (написати декілька речень про українські традиції).
06.05.
Тема. Подорож Україною.
Виконати вправи 1 с.216 (опрацювати граматичний матеріал); 3 с.2176 (письмово); 7 с.218-219 (прочитати та перекласти).
08.05.
Тема. Туристична Україна.
Виписати та вивчити слова с.219; виконати вправи 2 і 3 с.220 (прочитати та перекласти); 5 с.221( письмово дати відповіді на запитання).
12.05.
Тема. Історичні памятки України.
Виконати вправи 1 с.227 (письмово); 1 с.223 (письмово) виписати та вивчити слова с.225.
13.05.
Тема. Плани на місто. Контроль навичок аудіювання.
Виконати вправи 2 с.224-225 (опрацювати текст); 3 с.226 (усно).
19.05.
Тема. Подорожуємо по світу. Контроль навичок читання.
Виконати вправу 1 с.227; повторити про майбутній час с.227.
20.05.
Тема. Літні канікули - найкращий час для подорожей.
Виконати вправи 1 с.232 (виписати фрази у словник та вивчити); 5 с.233 (прочитати та перекласти діалог).
22.05.
Тема. Їдемо за кордон! Контроль письма.
Повторити вивчені слова та граматичний матеріал; виконати вправу 3 с.236(прочитати та перекласти).
26.05.
Тема. Активний відпочинок влітку.
Виконати вправу 4 с.237; повторити слова.
27.05.
Тема. Україна - рідний край. Повторення часових форм дієслова.
Повторити граматичний матеріал.
Природознавство (вчитель- Лисай Галина Василівна)
12.03
Тема: Умови життя на планеті Земля.Середовище життя.Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи.
Опрацювати параграф 38 с.162-166
У зошиті записати число класна робота, тема,план
1.Поняття про середовище життя
2. Чинники неживої природи:
а) освітленність;
б) температура;
в) волога;
г)повітря.
12.03 С.Васильченко "В бур'янах". Опрацювати матеріал "Україна часів Т.Шевченка", прочитати твір.
16.03 Читати вірші Т. Шевченка "За сонцем хмаронька пливе" і "Садок вишневий коло хати". Вивчити на пам'ять "За сонцем хмаронька пливе"
19.03 Читати вірші "Не бував ти у наших краях", "Гаї шумлять" П. Тичини.
30.03 Є. Гуцало "Лось" - прочитати твір.
02.04 Є. Гуцало "Лось" . Заповнити таблицю "Добро і зло у творі".
06.04 Максим Рильський "Дощ", "Осінь-маляр із палітрою пишною". Опрацювати с. 212,213, виконати завдання 1-7 на с. 214.
09.04 Григір Тютюнник "Дивак". Прочитати с. 215-221.
13.04 М. Вінграновський "Сіроманець". Захоплива й драматична історія про хлопчика й вовка. Читати твір.
16.04 М. Вінграновський "Сіроманець". Гармонія людини і природи. Гуманізм повісті. Дочитати повість.
23.04 М. Вінграновський "Сіроманець". Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції. Дочитати повість, подивитися фільм "Сіроманець" 1989 р. реж. П. Марусик.
27.04 М. Вінграновський "Сіроманець". Гуманізм повісті. Скласти власне закінчення твору.
30.04 Позакласне читання. Твори про природу. Усний відгук на самостійно прочитаний твір. Написати мінівідгук на самостійно прочитаний твір про природу.
04.05 Контрольна робота. Виконати тестові завдання (завдання скину у Viber).
07.05 Контрольний твір на тему "Відповідальність за братів менших".
15.05 Позакласне читання. Твори про природу. Євген Гуцало "Сім'я дикої качки". Скласти план.
18.05 Усний відгук на самостійно прочитаний твір. Вивчити на пам'ять одну поезію про природу.
21.05 Урок КВК. Бесіда про твори, які найбільше сподобалися. Прочитати твір Олени Пчілки "Сосонка".
25.05 Підсумкова контрольна робота (тести скину вам у Viber). Здати до 11:00.
28.05 Підсумковий урок. Літературна регата. Література для додаткового читання (скину вам у Viber).
13.03 Тренувальні вправи. Другорядні члени речення. Повторити пар. 5-53, виконати вправи 402, 408, 411, 425.
16.03 Речення з однорідними членами. Опрацювати пар. 54, виконати вправи 427, 428, 429.
18.03 Кома між однорідними членами. Опрацювати підручник на с. 160, виконати вправи 429, 432, 433.
20.03 Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Опрацювати пар. 55, виконати вправи 437, 438, 439.
30.03 Звертання. Розділові знаки при звертаннях. Опрацювати пар. 57, виконати вправи 450, 451, 452.
01.04 Поширені і непоширені звертання. Доопрацювати пар. 57, виконати вправи 455, 456.
03.04 Лист до рідної людини з використанням звертань. Опрацювати пар. 59, виконати вправи 468,469.
06.04 Вставні слова. Опрацювати пар. 58, виконати вправи 461, 463.
08.04 Розділові знаки при вставних словах. Доопрацювати пар. 58, виконати вправи 465, 466.
10.04 Складні речення. Опрацювати пар. 60, виконати вправи 471, 473.
13.04 Кома між частинами складного речення. Опрацювати пар. 61, виконати вправи 479, 480, 482.
15.04 Виконати завдання.
17.04 Речення з прямою мовою. Опрацювати пар. 63, виконати вправи 488, 489, 490.
22.04 Діалог. Тире при діалозі. Опрацювати пар. 64, виконати вправи 496, 498.
24.04 Діалог. Тренувальні вправи. Повторити пар. 64, виконати вправи 499, 500.
27.04 Повторення вивченого в кінці року. Лексикологія. Повторити пар. 8-10, виконати вправи 64, 73, 86.
29.04 Лексикологія. Повторити пар. 11-14, виконати вправи 92, 103, 111.
04.05 Будова слова. Повторити пар. 17-22, виконати вправи 127, 132, 143.
06.05 Контрольна робота. Виконати тестові завдання (скину вам у Viber).
08.05 Фонетика й графіка. Повторити пар. 25-29, виконати вправи 194, 215, 236.
13.05 Повторення орфоепії і орфографії. Повторити пар. 31-34, виконати вправи 246, 259, 267.
15.05 Орфоепія і орфографія. Повторити пар. 35-39, виконати вправи 286, 294, 312.
18.05 Повторити пар. 40-43, виконати вправи 328, 340, 345.
20.05 Відомості із синтаксису та пунктуації. Повторити пар. 47-49, виконати вправи 369, 379, 390.
22.05 Підсумкова контрольна робота. Виконати тестові завдання (скину вам у Viber).
25.05 Синтаксис і пунктуація. Повторити пар. 51-58, виконати вправи 411, 425, 433.
27.05 Синтаксис і пунктуація. Складне речення. Повторити пар. 60-64, виконати вправи 474, 483, 493.
29.05 Підсумковий урок. Мовний КВК (запитання скину вам у Viber).
16.03.
Тема. Алгоритми з повтореннями.
Опрацювати параграф 23-24 с. 208-214
Виконати вправи 1, 2 с. 215 (усно)
30.03.
Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч.
Повторити параграф 23-24 с. 208-214
Проаналізувати вправу 3. Дракон і Чаклунка с. 213,
Відео інструкція до цієї вправи за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=y_XofX-FXzc&list=PLafE3aTB6JO1vvXywwFOa6Dl_yuGzXhBH&index=77&t=0s
06.04.
Цикли з лічильником
Опрацювати параграф 25 с. 217-220;
Дати відповіді на запитання 1-4 с. 223 (письмово)
13.04.
Цикли з умовою
Опрацювати параграф 26-27 с. 226-229;
Виконати вправу 5 с. 234 (письмово)
27.04.
Тема. Складання програм з повтореннями у середовищі Скретч. П.р. №7.
Повторити параграфи 23-27 с. 208-229.
04.05.
Тема. Алгоритми з розгалуженнями.
Опрацювати параграфи 28-29 с. 235-240;
Виконати вправу 4 с. 244 (письмово).
06.05.
Тема. Реалізація алгоритмів з розгалуженнями у середовищі Скретч.
Повторити параграфи 28-29 с. 235-240;
Виконати вправу 5 с. 245 (письмово).
18.05.
Реалізація алгоритмів з розгалуженнями та повтореннями у середовищі Скретч. П.р.8.
Повторити все про алгоритми з розгалуженнями та повтореннями.
20.05.
Постановка завдання, планування та виконання проекту. Виконання індивідуального проекту.
Опрацювати параграфи 30-33 с. 249-253.
Виконати проект «Народний календар» (в підручнику на с. 249 є етапи реалізації даного проекту ( в табличці проект 1))
(виконаний проект надіслати на Viber 0978878098)
25.05.
Презентація індивідуального проекту.
17.03
Тема. Найвідоміші храми України
Опрацювати §22 ( с. 189-197)
31. 03
Тема. Ікони як історичні пам’ятки
Опрацювати §23 ( с. 197-202)
Виконати впр 2,3,5 (с. 179, усно); впр. 1 (с. 180, письмово)
Вивчити слова (с. 178)
Намалювати малюнок до теми "Тварини"
Виконати впр 3-4 (с. 180, усно); впр. 1, 2 (с. 181, письмово)
Вивчити нові слова (с. 180)
Виконати впр 4,5 (с. 182, усно); впр. 1, (с. 184, письмово, поставити запитання до тексту)
Вивчити нові слова (с. 182)
Виконати впр 2,4,5 (с. 187, усно); впр. 1, (с. 189, письмово)
Вивчити нові слова (с. 185),скласти міні-діалог.
07.04
Тема: Улюблена пора року.
Виконати вправи 1,3 с.186; впр. 4 с.187 - прочитати і перекласти; вивчити слова с.188
Скласти коротку розповідь" Улюблена пора року".
08.04
Тема:Великодні свята
Виконати вправи 2,3 с.189; впр. 4 с.190 - прочитати і перекласти; вивчити слова с.190
14.04
Тема:Великодні символи
Виконати впр.1,2(с. 191, усно); впр. 4(с. 192, письмово),намалювати малюнок до теми,вивчити слова с.192.
15.04
Тама:Традиції у родині
Виконати впр.1(с. 193, усно); впр. 2,3(с. 194, письмово),перекласти діалог с.195.
21.04
Тема:Відпочинок
Виконати впр.1,2(с. 196, усно); впр. 4(с. 197, письмово)вивчити слова с.196
22.04
Тема:Узагальнюючий урок
Повторити вивчений матеріал с.161-195.
28.04
Тема:Весняні квіти
Виконати впр.1,(с. 198, усно); впр. 3(с. 199, письмово)вивчити слова с.199.
29.04
Тема: Яка погода сьогодні?
Виконати впр.1,2(с. 201, усно); впр. 4(с. 202, письмово),намалювати малюнок до теми,скласти діалог.
05.05
Тема:Яке сьогодні число?
Виконати впр.1,2(с. 205, усно); впр. 3(с. 206, письмово),повторити числівники.
06.05
Тема:Спорт
Скласти коротку розповідь про улюблений вид спорту,виконати впр. 4(с. 208, письмово)
12.05
Тема:Види спорту
Виконати впр.1,2(с. 210, усно); впр. 3(с. 211, письмово).
13.05
Тема: Улюблений вид спорту
Скласти коротку розповідь про улюблений вид спорту (5 речень).
19.05
Тема:Літні канікули
Виконати впр.1,2(с. 213, усно); впр. 3(с. 214, письмово),вивчити слова с.215.
20.05
Тема: Узагальнюючий урок
Повторити лексичний матеріал с.134-215.
27.05
Тема: Узагальнюючий урок з вивченого протягом року.
Повторити лексичний і граматичний матеріал с.6-215.
16.03
Тема. Пристосування організмів до періодичних змін середовища
Опрацювати §39 ( с. 167-172)
19.03
Тема. Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне середовище життя організмів і їх пристосування. Організація спостережень за основними властивостями живих організмів
Опрацювати §40 ( с. 172-176)
30.03
Тема. Водне середовище життя організмів. Пристосування організмів до життя у воді
Опрацювати §41 ( с. 176-180)
02. 04
Тема. Грунтове середовище життя організмів. Пристосування організмів до життя у грунті
Опрацювати §42 ( с. 181-184)
12.03
Тема. Розв’язування вправ
Повторити матеріал §5 (п.35), виконати впр. 981, 982,983, 984, 985, 986 ( с. 226-227,письмово)
13.03
Тема. Розв’язування вправ
Повторити матеріал §5 (п.35), виконати впр. 1002, 1003, 1006, 1007, 1008, 1009 ( с. 228-229, письмово)
16.03
Тема. Розв’язування задач на знаходження дробу від числа
Опрацювати §5 (п.35 , с. 224)
Виконати впр. 988, 990, 991, 992, 994, 995, 996 (с. 227-228, письмово).
18.03.
Тема. Розв’язування задач на знаходження числа за його дробом
Опрацювати §5 (п.35 , с. 224)
Виконати впр. 998, 1000, 1016, 1027, 1028, 1029, 1030 ( с. 228, 230-231, письмово)
19. 03.
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §5 (п.35 , с. 221-224)
Виконати впр. 1002, 1003, 1006, 1012, 1013, 1022, 1029 ( с. 228-231, письмово)
20. 03.
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §5 (п.35 , с. 221-224)
Виконати впр. 1007, 1008, 1009, 1010, 1014, 1034 ( с. 228-229, 231; письмово)
30.03.
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §5(п.34-35)
Виконати впр. 1010, 1011, 1014, 1015( c. 229-230; письмово)
31.03
Тема. Розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами
Повторити §5 (п.30-35)
Виконати впр. 1016, 1017, 1018, 1019( c. 230; письмово )
01.04
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §5 (п.30-35)
Виконати впр. 1020, 1021, 1022, 1023( c. 230; письмово)
02.04
Тема. Розв’язування текстових задач
Повторити §5 (п.30-35)
Виконати впр. 1024, 1025, 1026, 1027, 1028( c. 230-231; письмово)
03.04
Тема. Розв’язування задач
Повторити §5 (п.30-35)
Виконати впр. 1029, 1030, 1031, 1032( c. 231; письмово)
06.04
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §5 (п.30-35)
Виконати впр. 1033, 1034, 1154, 1158, 1173 (с.231, 255, 257; письмово)
08.04
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §5 (п.30-35)
Виконати впр. 1195, 1196, 1197, 1198, 1199 ( c.260; письмово)
09.04
Тема. Середнє арифметичне. Середнє значення величини
Опрацювати §5 (п.36, с.232-233), вивчити текст жирним шрифтом (с. 232)
Виконати впр. 1041, 1042, 1043, 1044, 1045, 1046 (с. 234; письмово)
10.04.
Тема. . Розв’язування вправ
Повторити §5 (п. 36, с. 232-233)
Виконати впр. 1047, 1048, 1049, 1050, 1051, 1052 ( c.234-235; письмово)
13.04.
Тема. Розв’язування задач
Повторити §5 (п. 36, с. 232-233)
Виконати впр. 1053, 1054, 1055 (с. 235; письмово)
15.04
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §5 (п. 36, с. 232-233)
Виконати задачі 1056, 1057, 1058 ( c. 235; письмово)
16.04
Тема. Відсотки. Знаходження відсотків від даного числа
Опрацювати §5 (п. 37, с. 236-238)
Виконати впр. 1067, 1068, 1069, 1070 ( c. 239; письмово)
17.04
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §5 (п. 37, с. 236-238)
Виконати впр. 1071, 1073, 1074, 1076 ( c. 240-241; письмово)
22.04
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §5 (п. 37, с. 236-238)
Виконати впр. 1077, 1078, 1079, 1080, 1081( c. 241; письмово)
23.04
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §5 (п. 37, с. 236-238)
Виконати впр. 1085, 1086, 1087, 1088 (с. 241-242; письмово)
24.04
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §5 (п. 37, с. 236-238)
Виконати впр. 1089, 1090, 1091, 1092, 1094, 1095(c. 242; письмово)
27.04
Тема. Знаходження числа за його відсотками
Опрацювати §5 п.38 (с. 244)
Виконати впр. 1707, 1108, 1109, 1110, 1111 (с. 245; письмово)
29.04
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §5 п.38 (с. 244)
Виконати впр. 1112, 1113, 114, 1115 (с. 247-246; письмово)
30.04
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §5 п.38 (с. 244)
Виконати впр. 1116, 1117, 1118, 1119 (с. 246; письмово)
04.05
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §5 п.38 (с. 244)
Виконати впр. 1121, 1122, 1123 (с. 246; письмово)
06.05
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §5 п.38 (с. 244)
Виконати впр. 1124, 1126, 1128 (с. 246-247; письмово)
07.05
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §5 п.38 (с. 244)
Виконати на двох подвійних аркушах завдання №6 « Перевір себе» в тестовій формі (с. 249; письмово)
08.05
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Тема. Звичайні дроби. Розв’язування задач і вправ
Повторити §4 п.25-29
Виконати впр. 1188, 1190, 1211 (с. 259-261; письмово)
13.05
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §4 п. 25-29
Виконати на двох подвійних аркушах завдання №4 «Перевір себе» в тестові формі (с. 187-188; письмово)
14.05
Тема. Геометричні фігури та величини
Повторити §1 п. 3-4, §2 п. 11-15
Виконати на двох подвійних аркушах завдання №2 «Перевір себе » в тестовій формі (с. 94-95; письмово)
15.05
Тема. Розв’язування вправ
Повторити §3 п. 21-24
Виконати на двох подвійних аркушах завдання №3 «Перевір себе» в тестовій формі (с. 153-154; письмово)
18.05
Тема. Розв’язування вправ і задач на всі дії із десятковими дробами і натуральними числами
Повторити §1 п.1-2,6; §5 п.30-35
Виконати на двох подвійних аркушах завдання №1 «Перевір себе» в тестовій формі (с. 45-46; письмово)
20.05
Тема. Розв’язування вправ
Повторити всі дії із десятковими дробами і натуральними числами
Виконати на двох подвійних аркушах завдання №5 «Перевір себе» в тестовій формі (с. 212; письмово)
21.05
Тема. Розв’язування вправ
Повторити всі дії із десятковими дробами і натуральними числами
Виконати впр. 907,1134, 1211 (с. 211, 248, 261; письмово)
22.05
Тема. Розв’язування задач на відсотки
Повторити §5 п.37-38
Виконати впр. 163, 823, 866 (с. 44, 195, 204; письмово)
25.05
Тема. Розв’язування вправ
Повторити вивчений матеріал, підготуватися до підсумкової контрольної роботи
27.05
Тема. Підсумкова контрольна робота
Повторити вивчений матеріал
28.05
Тема. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення вивченого матеріалу
Повторити вивчений матеріал
29.05
Тема. Підсумкове повторення та оцінювання за рік
Повторити вивчений матеріал за рік
17.03. Дитинство Ісуса Христа
Виписати Кол. 3.20, прочитати Мт. 2:13-23; Лк. 2:40-52
31.03
Тема. Служіння Ісуса Христа.
Виписати Мт.20, 28, прочитати Мт.3.13-17; 4.18-22; 10.15-16; 14. 13-21; Мк. 6.32-44; Лк. 8.41-56; 9.12-17; Ів. 6.13-14
07.04
Тема. Узагальнення
Ознайомитися з духовною спадщиною українського народу ( з допомогою батьків)
14.04
Тема.Контрольне повторення
Вчити гаївки, читати Святе Письмо
21.04
Тема. Страждання Ісуса Христа. Воскресіння Христове
Виписати Ів. 15.13; І Пет. 3.18. Прочитати Мт. 26.47-50; 27.15-60;28 1-7.
28.04
Тема. Дві головні заповіді Любові
Виписати Лк. 10.27, прочитати Мт. 5.3-18; Лк. 6.20-23
05.05
Тема. Дві головні заповіді Любові
вивчити Лк. 10.27
12.05
Ісус Христос- Спаситель душі і тіла.
Прочитати Мк.10.46-52, Лк.17.11-19, Пс.49.15
19.05
Ісус Христос- Спаситель душі і тіла.
Як зробити крок до спасіння.
Підсумкова контрольна робота з основ християнської етики
І варіант
1. Заповніть пропуски ( по 1 балу)
1.1. Марія сприйняла звістку про народження сина… (як?)
1.2. В 30 років Ісус Христос прийняв хрещення … (де?)
2. Дайте відповідь на запитання ( по 2 бали)
2.1. Як Іуда вказав на Ісуса в момент арешту?
2.2. Які риси характеру виявив Понтій Пилат в момент прийняття рішення про долю Ісуса?
3. Напишіть міні-твір на тему ( 5 балів)
«Молодий Ісус – взірець віри, послуху та працелюбства»
4. Додаткове питання (1 бал)
Як закінчив своє життя Понтій Пилат?
Підсумкова контрольна робота з основ християнської етики
2 Варіант
1. Заповніть пропуски ( по 1 балу)
1.1. …. прийшли привітати Святе Дитя і принесли Йому дари.
1.2. Десять заповідей Ісус доповнив двома…
2. Дайте відповідь на запитання ( по 2 бали)
2.1. Як Захарія був покараний за те, що не повірив словам архангела?
2.2. Яким було перше з чудес, створених Ісусом?
3. Напишіть міні-твір на тему ( 5 балів)
«Початок діяльності Христової Церкви»
4. Додаткове питання (1 бал)
Як закінчив своє життя Понтій Пилат?
Тема уроку.Безпека в побуті і навколишньому середовищі.Пожежна безпека.Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж.Захист органів дихання під час пожежі.
Опрацювати параграф підручника 22,с. 122-126.Дати відповіді на питання(усно)
Тема уроку. Особливості гасіння електроприладів.
Опрацювати параграф 22 підручника,с.127-132,,дати відповіді на питання(усно)
Тема уроку. Дитина в автономній ситуації.
Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників.
Практична робота. Обстеження безпеки своєї оселі.
Опрацювати параграф 23 підручника.
Тема уроку. Безпека надворі.Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями.
Опрацювати параграф 26 підручника,с. 148-153
Відпрацювати навички відмови від ігор у небезпечних місцях.
Тема уроку. Безпечне довкілля. Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров'я людини. Способи збереження природного середовища.
Опрацювати параграф 27 підручника, підготувати відповіді на питання.
Створити саморобку для повторного використання пластикових упаковок( сфотографувати)
Тема уроку.Стихійні лиха. Правилаповедінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння в зону підтоплення. Підручні рятувальні заходи.
Практична робота.Відпоацювання навичок безпечної поведінки під час сильного вітру, грози і підтоплення.
Опрацювпти параграф 28, с.158 підручника.
Виготовити рятувальні засоби з підручних матеріалів ( сфотографувати)
Тема уроку. Відпочинок на природі.
Моделювпти ситуації надання допомоги постраждалому при тепловому або сонячному ударі.
Опрацювати параграф 28, с.160-163 підручника
Тема уроку. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді.
Опрацювати параграф 29, с.164 підручника
Узагальнення з теми " Соціальна складова здоров'я"
Опрацювати питання на с.165 підручника, підготувати усні відповіді
Підсумковий урок
Повторення вивченого матеріалу за рік
Тема уроку.Завершення в кольорі багатофігурної тематичної композиції"Іспанський танок" за допомогою використання комбінованої техніки.
Тема уроку.Сприйняття мистецтва.Синтетичні види мистецтва:цирк.
Відтворення пропорційної будови тіла тварини у роботі "Ескіз циркової афіші".
(олівець,акварельні фарби)
Тема уроку. Синтетичні види мистецтва: театр. Прикладна діяльність.
Відтворення пропорційної будови обличчя людини та передавання характеру театрального персонажа. "Ескіз театральної маски за мотивами венеціанськогокарнавалу"
Тема уроку. Синтетичні види мистецтва: кіно.Зображення на площині.
Відтворення пропорційної будови людини, передавання образного характеру кіногероя у тематичній композиції "Мій улюблений герой кінофільму" за допомогою використання змішаної техніки.
Олівець,гумка,акварельні фарби,чорна кулькова ручка.
Тема уроку.Декоративно-прикладне мистецтво. Мистецтво писанкарства в Україні. Прикладна діяльність.
Виконання декоративної композиції "Ескіз великодньої писанки".
Олівець,гумка,гуашеві фарби або фломастери.
Тема урку.Часові види мистецтва:література.Ілюстрація.
Відтворення сюжету та настрою літературного твору в ілюстративній композиції за його мотивами.
Графіка. Олівець,гумка.
Тема уроку. Ілюстрація.
Відтворення сюжету та настрою літературного твору в ілюстративній композиції за його мотивами за допомогою використання змішаної техніки.
Графіка, акварельні фарби, чорна кулькова ручка.
Тема уроку. Архітектура -- мистецтво містобудування. Елементи декору в архітектурі.
Створення графічної композиції з елементами декору" Будинок моєї мрії"
Тема уроку. Часові види мистецтва :музика. Зв'язок образотворчого та музичного мистецтва.
Виконання фантазійної творчої роботи " Малюємо музику"
Живопис, акварельні фарби
Узагальнення вивченого. Перевірка та повторення вивченого впродовж навчального року.
Проведення вікторини " Образотворче мистецтво у культурному просторі"
Завдання подано у групу класу на Viber
06. 04. Тема. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Угрупування організмів. Співіснування організмів (опрацювати §43)
09. 04 .Тема. Екосистеми(опрацювати §44)
13. 04. Тема. Навчальний проект «Використання найвищої бобової рослини» (с. 193)
16. 04. Тема. Екскурсія. «Рослинний і тваринний світ» (віртуальна екскурсія по Інтернету)
23. 04. Тема. Людина – частина природи. Зв'язок людини з природою. Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини (опрацювати §45)
27.04. Тема. Екологічні проблеми та їх розв'язування ( Опрацювати параграф 46)
30.04.Тема. Навчальний проект№4"Смітити не можна переробляти" (початок. Використання Інтернету)
04.05. Охорона природи. Червона книга України.
Опрацювати параграф 47
07.05. Пр.робота №2 Складання Червоної книги своєї місцевості.
Опрацювати С.210
14.05. Заповідники,заказники,національні парки та їх значення для збереження
Природи Землі.
Опрацювати параграф 48
18.05. Пр.заняття №13 « Дослідження екологічних проблем своєї місцевості»
Опрацювати С.216
21.05. Навчальний проект №4. «Смітити не можна переробляти (закінчення)
Повт. вивч матеріал
25.05. Підсумковий Урок
« Планета Земля як середовище життя організмів.»
Повт. вивч. матеріал
28.05. Підсумкова контрольна робота.
07. 04. Тема. Книги та мініатюри (опрацювати §24 (с.203-210))
14. 04. Фортеці, замки та палаци України (опрацювати §25 (с.211-217))
21.04. Тема. Вулиці та площі України як свідки минулого.Парки і сади України(опрацювати §26,27 (с. 218-224))
28.04.Практичне заняття №3,4. Які історичні пам'ятки рідного краю розповідають про минуле.
Прочитати історію свого села «Увисла: її минуле і сьогодення»
05.05. Практичне заняття №5 Моя уявна подорож історичними місцями України
12.05. Пр. заняття.№5 «Моя уявна подорож історичними місцями України»
Повторити вивч. матеріал
19.05. Повторення вивченого матеріалу.
26.05. Підсумкова контрольна робота.
18.03 Тема. Симфонічна музика. (Опрацювати ст..113-116). Співати пісню «Зелене слоненя» на ст. 111. Дати відповіді на запитання на ст.116
01.04 Тема. У музичному театрі: опера (Опрацювати ст..118-122). Співати пісню «Писанка» на ст. 121. Дати відповіді на запитання на ст.121
08.04 Тема. У музичному театрі: опера (продовження) (Опрацювати ст..122-124). Дати відповіді на запитання на ст.124
15.04 Тема. У музичному театрі: балет. (Опрацювати ст.. 125-128) Співати пісню «Школяри-школярики» на ст..132. Дати відповіді на запитання на ст.128
22.04 Тема. У музичному театрі: балет(продовження). (Опрацювати ст..129-133). Дати відповіді на запитання на ст.133
12.05 Виконати тести онлайн на тему: "Визначення рівня комунікативності" https://onlinetestpad.com/ua/testview/32752-viznachennya-r%D1%96vnya-komun%D1%96kativnost%D1%96.
Дайте усно відповіді на запитання: З чим у вас виникали труднощі у проходженні тестів? Чи згодні ви з отриманим результатом?
14.05 Виконати тест на визначення рівня темпераменту (тест Айзенка) http://ua.tvkoh.com/test-na-viznachennya-tipu-temperamentu.html.
Дайте усно відповіді на запитання: Чи співпадає отриманий результат з вашою поведінкою? Чи погоджуєтеся ви з описом свого типу темпераменту?
19.05 Виконати тест на визначення рівня щастя https://onlinetestpad.com/ua/testview/148561-viznachennya-r%D1%96vnya-shhastya.
21.05 Виконати тест на тему: "Лідер чи керівник"https://onlinetestpad.com/ua/testview/75605-l%D1%96der-vs-ker%D1%96vnik.
Дайте усно відповіді на запитання: Ким ви стали згідно отриманому результату? Чи згодні ви з цим?
26.05 Виконайте тест на визначення рівня IQ https://testometrika.com/intellectual/iq-test-for-children-7-to-16-years/.
28.05 Пройдіть тест на визначення рівня шкільної тривожності https://testometrika.com/for-children/test-anxiety-phillips/.
Дайте усно відповіді на запитання: Чи виникали у вас труднощі під час виконання тесту? Чи дізналися ви щось нове для себе?