Які визначні винаходи удосконалюють наш світ?(с.38-39)
Буква ї,Ї позначення нею звуків йі.Звуковий аналіз слів. Словникові вправи.
Письмо малої букви ї, буквосполучення з нею. Складання і записування слів звивчених букв.
Наступне і попереднє числа.Обчислення виду 49+1,60 - 1. Аналіз схеми задачі. Вимірювання довжини відрізка
Закріплення звукового значення букви ї.Опрацювання тексту «Українська держава»
Весна на порозі. Сприймання: картини Антона Кашшая,Романа Свердюка.
Виконання весняного пейзажу акварельними фарбами.
Здоровий зубчик – білий чубчик.Робота з папером. Послідовність дій під час створення аплікацій.Створення аплікації.
Яким ми хочемо бачити світ у майбутньому? (с.40).
Числа 41-90.Читання і запис чисел.Задача,яка містить два запитання.Вимірювання довжини відрізка.
Письмо великої букви Ї,складів та слів із нею. Записування речень,навчальний диктант.
Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!(с.42)
Числа 41-90. Задача на знаходження невідомого доданка.
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. РМ.
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я- українка»(за О.Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г.Чубач),та оповідання «Київ». Робота з дитячою книгою.
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.
Число 91-100.Сотня.Задача на знаходження невідомого доданка. Рух по вказаному маршруту.
Найрідніше слово мама. Музичні імпровізації. Сприймання:А.вівальді.Весна.
Виконання: Р.Рустамов. Ми співаєм пісеньку.
Як моє життя пов’язане з природою?(с.43-44)
Закріплення звукових значень вивчених букв.Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Шевченко», «Леся Українка».
Письмо малої букви щ, складів і слів з нею. Словниковий диктант.
Порівняння чисел у межах сотні.Задача на знаходженя невідомого доданка. Запис плану маршруту.
Буква щ, Щ (ща) позначення нею звуків шч. Опрацювання віршів К.Перелісна «Дощик», «Різнокольоровий дощик» за В.Полинок.
Найрідніше слово мама. Симетрія.Асиметрія. Сприймання:картини Вінсента Ромеро Відондо,Емілія Мун’є.Виконання з кольорового паперу листівки для мами в техніці аплікації.
Будильник – кошенятко.Робота з папером.Виготовлення будильника за зразком.
Як я буду досліджувати природу? (с.45).
Одиниці довжини.Метр. Співвідношення мівж одиницями довжини.Вимірювання довжини,ширини,висоти предметів.Задачі на різницеве порівняння.
Письмо великої букви Ї,складів та слів із нею. Записування речень,навчальний диктант.
Які об’єкти природні, а що створила людина?(с.42)
Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння
Письмо великої букви Щ.Написання буквосполучень,слів та речень. Списування друкованого тексту.
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту « Удома краще» за Т.Волгіною.
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.
Числа 1-100.Дії з іменованими числами
Мій Кобзар. Музична фраза. Сприймання:Д. Крижанівський. Реве та стогне Дніпр широкий.
Виконання: А.Філіпенко. Зацвіла в долині.
Чому Сонце на Землі - найголовніше?(с.48)
Звук ф,позначення його буквами ф,Ф (еф). Читання складів,слів. Опрацювання вірша Л.Кондратенко «Жираф».
Письмо малої букви ф, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту.
Повторення вивченого.
Закріплення звукового значення букви ф,Ф.Опрацювання вірша за В.Кравчуком і тексту «Виставка малюнків».
Мій Кобзар. Аналіз форми.Сприймання картини Т.Г.Шевченка.Виконання графічних замальовок музичних інструментів (кобзи).
Кучерявий баранець.Робота з папером.Рвання і скручування паперу. Створення аплікації «Кучерявий баранець» за зразком.
Чому без повітря немає життя? (с.49).
Повторення вивченого.
Письмо великої букви Ф, слів і речень з нею. Складання й записування речень.
Мої досліди. Як виявити невидимку - повітря?(с.50-51)
Урок узагальнення і систематизації.
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту.РМ
Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві» Робота з дитячою книгою.
Письмо буквосполучення дз,слів з ним. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.
Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка.
Радіємо успіхам. Узагальнення і систематизація вивчених знань. Урок-гра.Виконання музичних творів.
Де міститься вода? Мої досліди.Які властивості має вода?(с.53-55)
Звуки дз,дз’,буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови звуків дз.дз’.Опрацювання вірша А.Зарудного «Дзвіночки».Робота з дитячою книгою.
Письмо малої букви ф, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту.
Повторення вивченого.
Відпрацювання злитої вимови звуків дз, дз’.Опрацювання вірша Г.Бойка «Горобець» та оповідання Ю.Старостенка «Лісовий майстер».
Мій Кобзар. Аналіз форми.Сприймання картини Т.Г.Шевченка.Виконання графічних замальовок музичних інструментів (кобзи).
Кучерявий баранець.Робота з папером.Рвання і скручування паперу. Створення аплікації «Кучерявий баранець» за зразком.
Чому нам потрібна вода? (с.56).
Повторення вивченого.
Письмо великої букви Ф, слів і речень з нею. Складання й записування речень.
Що означає слова «земля» і «грунт»?(с.58)
Урок узагальнення і систематизації.
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту.РМ
Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві» Робота з дитячою книгою.
Письмо буквосполучення дз,слів з ним. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.
Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка.
Радіємо успіхам. Узагальнення і систематизація вивчених знань. Урок-гра.Виконання музичних творів.
Який склад має грунт? Чому кажуть, що родючий грунт – батько врожаю.
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо».
Апостроф. Вимова слів з апострофом.Опрацювання тексту Д.Чередниненка «П’ятеро».Вивчити напам’ять вірш «Маю десять пальців я»
Обчислення на основі нумерації.Складання задачі за малюнком.Вимірювання і порівнення відстаней.Визначення маси.
Закріплення вмінь писати вивчені букви.Письмо під диктовку.
Пташині співи. Аналіз форми.Сприймання твори Такмая Дженіфер Ломммерс. Ліплення пташки з пластиліну.
Смачна груша.Робота з пластиліном.Виготовлення із пластиліну плоских зображень фруктів.Ліплення грушки за зразком.
Якими бувають рослини?
Обчислення на основі нумерації.Знаходження невідомого доданка.Склад задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур
Письмо складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.
Як вивчати будову рослин?
Повторення вивченого.
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп’ютер»
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та слів. Вибірковий диктант
Урок узагальнення і систематизації.
Ці милі комашки. Звуконаслідувальні етюди. Сприймання М. Рильський – Корсаков. Політ дж меля. Виконання Н. Май Метелик.
Як розрізняти дерева,кущі й трав’янисті рослини?
Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання віршів М.Хоросницької « Я навчився вже читати…»,В.Зорик «Книжка».
Закріплення вмінь писати великі і малі букви українського алфавіту.Побудова і записування речень.
Повторення вивченого.
Алфавіт.Звуки мовлення.Букви. Алфавітні назви букв.Опрацювання Б.Заходера «Буква я».Розіграш сценки за змістом вірша.
Мій Кобзар. Аналіз форми.Сприймання картини Т.Г.Шевченка.Виконання графічних замальовок музичних інструментів (кобзи).
Зі святом весни! Об’ємні вироби з паперу. Створення квітки за зразком.
Мої спостереження.Якими бувають культурні рослини? Яку користь культурні рослини приносять людям?.
Повторення вивченого.
Письмо великої букви Ф, слів і речень з нею. Складання й записування речень.
Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини?
Урок узагальнення і систематизації.
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту. РМ
Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві» Робота з дитячою книгою.
Письмо буквосполучення дз,слів з ним. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.
Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка.
Світле свято Великодня. Самостійне музикування. Пантоміма.
Сприймання:українські народні пісні. Гаївки. Гагілки.
Виконання: В.Кравчук. Розмалюю писанку на Великдень.
Якими бувають тварини?(73-74)
Читання лічилки. Л.Вознюк « Раз метелик, два жучок…».О.Сенатович «Місяць жмурить…»С.Шаповалова «Десять,дев’ять,вісім,сім…».
Вчуся бути ввічливим (вічливою).
Віднімання виду 45-20.Знаходження невідомого доденка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.Розпізнавання об’ємних геометричних фігур.
Читаю українську народну казку. «Рукавичка»(українська народна казка).
Робота з дитячою книжкою.
Космічні пригоди.Фантазія та уява в творчості. Сприймання: картини Сергія Крайнєва, Олексія Леонова,Джона Беркі.
Виконання зображень космічних об’єктів.
З Днем народження, динозаврику.Робота з папером.Послідовність дій під час створення аплікації.Виготовлення композиції за зразком.
Хто такі комахи?(с.75)
Віднімання виду 45-20. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Задача,яка містить два запитання,на зменшення числа та знаходження суми.
Правильно вимовляй слова зі звуками г г* і записуй їх.РМ.
Хто такі риби?(с.76)
Додавання виду 24+35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника.
Правильно пишу слова з буквою Щ
Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка».
Правильно пишу слова з буквою Ь.
Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.
Космічні пригоди Імпровізація голосом та жестами.
Сприймання:Людвіг ван Бетховен. Соната №14(«Місячна»)
Виконання:А.Басова. Місяць і зірки.
Англійська мова(вчитель-БригідирЛ.О.)
Тема уроку.Тварини.Повторення вивченого матеріалу.
Вивчити назви домашніх улюбленців(pet,dog,cat,parrot,fish,hamster,rabbit,turtle,horse,cow,sheep,goose,duck,hen)
Повторити кольори.
Тема уроку.Вітання і подарунки.
опрацювати с.74 підручника
Тема уроку. Літери Ii, Jj, Kk, Ll.
опрацювати с.75,76 підручника, виконати вправи
Тема уроку. Час історій. День народження.
опрацювати с.77 підручника, вивчити нові слова
Тема уроку. День народження. Повторення вивченого матеріалу.
опрацювати с.78,79 підручника, повторити вивчені слова розділу, виконати вправи.
Основи християнської етики. Вчитель-Козлюк Г.М.
14.03.2022
Тема уроку: Хліб-це життя.
Вивчити молитву "Отче наш". Дотримуватися пошани до хліба.
15.03.2022.
Тема уроку: Бог піклується про світ.
Вивчити молитву до Ангела-Хоронителя.
21.03.2022.
Тема уроку: Моя турбота про світ.
Творити добро для інших. Примножувати красу Божого світу. Нести відповідальність за свої вчинки.
28.03.2022.
Тема уроку: Я-чемна і ввічлива дитина.
Виявляти пошану до дорослих і ровесників. Знати слова ввічливості і християнські привітання
04.04.2022.
Тема уроку: Я навчаюся прощати.
Чому потрібно прощати? "Прости нам борги наші, як і ми прощаємо..." розмалювати слова кольоровими олівцями.
11.04.2022.
Тема уроку: Навчаюся бути слухняним.
Бути слухняним- бути добрим. "Нехай буде воля Твоя..." Послух і пошана до батьків- це воля Божа.
18.04.2020.
Тема уроку: Перемога добра над злом.
Прочитати з батьками про Воскресіння Христове (Мт.16.1-8)
25.04.2022.
Тема уроку: Світле Христове Воскресіння.
Вивчити і грати гаївки.
02.05.2022.
Тема уроку: Розкажу про мою маму.
Підготувати привітанння і подарунок своїй мамі, до Дня матері.
09.05.2022.
Тема уроку: Повторення та узальнення.
Розповісти про Марію - матір Ісуса Хрста. Повторити молитву "Богородице Діво"
16.05.2022.
Тема уроку: Чудовий світ сотворений Богом.
Разом з батьками , прочитати про сотворення світу. (Бут.1-2)
23.05.2022.
Тема уроку: Найбільше щастя - жити у цьому чудовому світі, сотвореному Богом.
Знати про дари Божі, дякувати Богові за життя. Повторити молитви.
30.05.2022.
Підсумковий урок.
Дякувати Богові за отримані дари. Знати, що люди роблять все з Божою допомогою.
18.03 Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Підтягування у висі лежачи. Танцювальні кроки. Завдання : виконати вправи для формування правильної постави.
21.03 Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Завдання : навчитись стрибати зі скакалко.
25.03 Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Завдання : виконувати вправи для розвитку гнучкості.
28.03 Загальнорозвивальні вправи . Вправи для навчання диханню. Рухлива гра. Завдання : виконувати вправи , які відновлюють дихання.
01.04 Організовуючі та загальнорозвивальні вправи . Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Завдання : виконати комплекс вправ для профілактики плоскостопості.
04.04 Організовуючі вправи. Вправи для опанування навичок володіння м'ячем. Завдання : виконати вправи з м'ячем.
08.04 Комплекс ЗРВ. Вправи для профілактики плоскостопості. Зупинки м'яча, що котиться, підошвою. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м'ячу.